UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sormeni ristissä sen suhteen että Robin rohkenisi osallistua UMK:hon uudestaan vaikka hyvin harva niin näkyy tekevän toisin kuin vaikka Melloissa. Pakko sanoa että harmitti kun kuulin biisin. Olin toivonut Robinia Suomen edustajaksi jo kauan, mutta biisi nyt ei vaan ollut riittävän hyvä. Muutenhan Robin olisi ihan täydellinen viisuihin: osaa tanssia, laulaa, on tyylikäs ja luonteva median edessä. Ehkä vielä joskus :)
Tätä minäkin toivon! Ruotsissakin moni osallistuu monta kertaa. Robin olisi hyvä edustaja, jos biisistä saataisiin tykki. Tämä vuosi taitaa olla Käärijän, mutta oikeasti toivoisin että Robin rohkenisi osallistua myöhemmin uudestaan.
Sama! Minusta olisi todella ihanaa nähdä muutenkin Robinin menestyvän, mutta voi kun tehkää vaan sille niitä hyviä biisejä!!! Siitä se lopulta on kiinni. Robinin enkkubiisit eivät erotu tippaakaan edukseen. Liian hajuttomia ja mauttomia.
Kaavailin päässäni Käärijälle asunvaihtoa eli voisi kesken esityksen vaihtaa drag-kamppeisiin
Tukholmassa tehdyn umk-katukyselyn suosikkeja olivat Robin ja Keira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Mikko sanoi, että alistetaan? Sehän sanoo klipissä, että voiko tanssijoille tehdä noin ja nauraa. Eli siinä lopussa on joku hassu kohta. Vähän taas ylianalyysiä täällä. 😆
Tosiaan alentavasta puhui ja tanssitaiteen loukkaamisesta. Ei ollut siinä reaktioklipissä vaan sen jälkeen tulleessa livessä, kuten tänne linkitetystä artikkelistakin voi lukea. Satuin itse kuuntelemaankin tuon kohdan, ihmiset lähetti sinne kysymyksiä kuultuaan nuo reaktiokommentit ensin.
Paskat, ei se Käärijän esitys nyt noin dramaattinen voi olla
No, Mikon mielestä se oli tanssijoita halventava ja avautui hänelle vasta kolmannen katselukerran jälkeen.
Ei ole tullut mieleen, että tuokin oli huumorilla heitetty kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on viisuissa silleen, että mieluummin överit kuin vajarit. Jos esitys jää mieleen ja vielä lisäksi, tärkeimpänä, biisi on hyvä ja laulu kulkee, niin mitä muuta voisi toivoa? Muistetaan, että näissä skaboissa on viime vuosina voittanut esim parrakas nainen (Itävalta, 2014) ja kanan lailla kotkottanut nainen (Israel, 2018), niin ja Verka on yksi legendaarisimpia. Nyt pitää löytyä vähän uskallusta eikä pöyristellä :) Go Kärtsä, minä ainakin tulen viihtymään enkä katsomaan jotain sopivan mukiinmenevää.
Samaa mieltä tästä kuitenkin. Sitä kympin videota ei joka tapauksessa voi toistaa sellaisenaan lavalla, joten liveen on kehiteltävä jotain muuta. Mieluummin överit, kuin vajaaksi jäänyt esitys. Tämä on kuitenkin sellainen biisi johon se sopii paremmin. Pelkistetylle tyylille on oma aikansa ja paikkansa. Toivottavasti se nyt vain käytetään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
On aika naurettavaa Karoliina Simoiselta tehdä iltalehteen uutinen jostain Mikko Silvennoisen naureskeluista. Uutisessa suorastaan syytetään tanssijoiden alistamisesta vaikka Silvennoinen vain nauraen hörötti asiaa.
No iltapäivälehden juttu nyt oli tyhmä nosto, mutta ihan vakavissaan se Silvennoinen mun mielestä tuota pohti. Eikä siis alistamisesta puhuttu, vaan että olisi alentavaa. Voit katsoa itse siitä livepätkästä, on kohdassa josta tallenteen loppuun on n. 13 minuuttia, jos et ole nähnyt. Remes naureskelee, mutta ei Mikko S.
Toivotaan, että on hauska kuitenkin, kun itse sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis äänestetään Käärijä Viisuihin, okei?
Juu.
Aluksi ajattelin että jes, nyt saadaan hyvät livet, mutta sitten näin Portion Boysin lippushown, kuulin Käärijän kilpatanssi-taustatanssija-viritelmästä, Robinin "vaarallisista tempuista" (ja mikä virka sillä klipissä nähdyllä välkkyvällä kuutiollakin mahtaa olla?), ja tajusin, että KUUMAAn jäsenet on aseteltu kiusallisen kauksi toisistaan jne..
Että taisin sittenkin nuolaista ennen kuin tipahti. Taattua Yleä.
Täällä onnellisesti sekoitetaan toisiinsa yksittäiset show-elementit ja yleinen sähellys. Vinkit Robinin esityksestä viittaavat enemmän tuohon ensiksimainittuun.
Nämä on toki makuasioita, esim. itse nautin asunvaihdoista, jotka ilmeisesti on joillekin ihan "nähty".
Vierailija kirjoitti:
On aika naurettavaa Karoliina Simoiselta tehdä iltalehteen uutinen jostain Mikko Silvennoisen naureskeluista. Uutisessa suorastaan syytetään tanssijoiden alistamisesta vaikka Silvennoinen vain nauraen hörötti asiaa.
Tuota juuri aiemmassa kommentissani tarkoitin että mielensä pahoittajia on joka paikassa. Nähdään mörköjä sielläkin missä niitä ei ole. Tänä incel tms. -aikana saa olla varovainen, kun aina joku loukkaantuu vaikka sitä ei olis etukäteen voinut edes aavistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan kaipaa mitään Robinin akrobaattitemppuja. Sellaset on jo niin nähtyjä euroviisuissa. Mä haluanhyvän biisin ja sen voi tarjota vaan Käärijä.
Live ratkaisee. Paras live on paras vaihtoehto euroviisuedustajaksi.
Robinilla on niin paska biisi ettei sitä pelasta mitkään temput. Vaikka hän on lahjakas ja vaikka esitys olisi kuinka hyvä, en mitenkään usko että se riittää, koska biisi on tässä kisassa kaikkein olennaisin osa kokonaisuutta. Tuossa biisissä on jo lähtökohtaisesti liikaa vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No iltapäivälehden juttu nyt oli tyhmä nosto, mutta ihan vakavissaan se Silvennoinen mun mielestä tuota pohti. Eikä siis alistamisesta puhuttu, vaan että olisi alentavaa. Voit katsoa itse siitä livepätkästä, on kohdassa josta tallenteen loppuun on n. 13 minuuttia, jos et ole nähnyt. Remes naureskelee, mutta ei Mikko S.
Toivotaan, että on hauska kuitenkin, kun itse sen näkee.
Mikähän voi olla tanssijoita alentavaa ja loukkaavaa? En tule mitään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ottaa erittäin käärijämäisen, raadollisen ja ironisen otteen kilpatanssikulttuuria kohtaan, kuten cha cha -tanssijoita. Kaikki käärijämäiset kauhu-cha chat on kyllä ilmassa"
Eli Käärijä tanssii itse siinä hepeneessä..Uskokaa jo.
En nyt oikein ymmärrä, miksi tuohon on pitänyt ympätä kilpatanssiaspekti? Ideahan nimenomaan on, että biisin tyyppi on vapaalla ja radalla.
Ihme ettei Ylen porukka askarrellut pahvista junaa lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikko silvennoinen sanoo, että Benjamin esiintyy pyörivien sauvojen ympärillä ja hieroo niitä välillä. Ihanaa...
Aagh, just jotain tällaista yliseksuaalista esitystä pelkäsinkin. Biisi vois muuten mennä...
Ei tuo Cha Cha Cha edes viittaa tässä yhteydessä siihen tanssiin.
Ootteko miettineet yleisöäänten paljastamisjärjestystä? Luulen, että jos Käärijä voittaa raadit, mennään perinteisellä raatihäviäjästä voittajaan-järjestyksessä. Jos Käärijä ei voita raateja (mikä ei ole täysin mahdotonta ottaen tason huomioon) mennään pienimmästä yleisöäänipotista suurimpaan. Olettaen että Yle haluaa säilyttää edes jotain jännitystä ja minimoida kiusallisuuden, kun raativoittaja saa ehkä 30 pistettä yleisöltä ja voittaja on ollut jo tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ottaa erittäin käärijämäisen, raadollisen ja ironisen otteen kilpatanssikulttuuria kohtaan, kuten cha cha -tanssijoita. Kaikki käärijämäiset kauhu-cha chat on kyllä ilmassa"
Eli Käärijä tanssii itse siinä hepeneessä..Uskokaa jo.
En nyt oikein ymmärrä, miksi tuohon on pitänyt ympätä kilpatanssiaspekti? Ideahan nimenomaan on, että biisin tyyppi on vapaalla ja radalla.
Ihme ettei Ylen porukka askarrellut pahvista junaa lavalle.
Oisko ollu enemmän Benskun heiniä
Vierailija kirjoitti:
Päättelisin Mikon jutuista, että Robin tekee jonkun vapaapudotuksen korkealta joko tanssijoiden varaan tai noille sohville. Kuulostaa hyvältä!
Lady Gagan Superbowlissa 2017?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Cha Cha Cha edes viittaa tässä yhteydessä siihen tanssiin.
Mitäh? Onko Ylen somistaja-lavastajat saaneet lukea vain kappaleiden nimet???
Joo siis äänestetään Käärijä Viisuihin, okei?