Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
10701/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, ettei tuo nolo liputustöräys voi päästä Liverpooliin. Ei kai Suomen kansa voi olla niin tyhmää?

PB voi hyvinkin voittaa, koska ovat live-esiintyjinä tosi vahvoja ja energisiä.

Vierailija
10702/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä mainostaa stoorissaan uutta fanipaitaa. Etupuolella Pina Colada ja takapuolella itse paidaton Käärijä. 🔥

Nää on kaks erillistä paitaa. Mä odotan jos tulisi joskus vielä paita vihreäasuisesta Käärijästä. Kunnon euroviisupaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10703/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen, että se voi olla ihan positiivinen merkki, että levy-yhtiö on kohotellut kulmiaan jollekin osalle Käärijän esityksessä :D

Mistä tämä tieto?

Vierailija
10704/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, ettei tuo nolo liputustöräys voi päästä Liverpooliin. Ei kai Suomen kansa voi olla niin tyhmää?

Korkeintaan fanien unelmissa

Vierailija
10705/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiitä superenergisiä heilujaukkoja ja akkoja, joiden biisii on täyttä huttua, on ollut viisut pullollaan maailmansivu.

Vierailija
10706/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porttareiden faneilla on täällä kyllä nyt epätoivoinen denialismi huipussaan. Koittakaa jo hyväksyä ettei heistä ole vastusta tai menestysaineista viisuihin tällä biisillä. Ihan ok tykätä siitä, mutta säälittäviä noi yritykset nostaa biisi muiden yläpuolelle.

*fanilla

(en halua mollata Porttareita, mutta kirjoitustyylistä näkee, että yksi ja sama henkilö täällä koko ajan kehuu heitä :D Mä tykkään kyllä Aapon laulusta)

Vierailija
10707/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen, että se voi olla ihan positiivinen merkki, että levy-yhtiö on kohotellut kulmiaan jollekin osalle Käärijän esityksessä :D

Mistä tämä tieto?

Jossain podcastissa, oli semminen missä Käärijä kikatti ihan levottomasti läpi koko haastattelun kuin doupattu Tiku ja Taku. Oli kyllä jotain tuttuja haastattelijakaiffareita

Vierailija
10708/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keira todella hyvä livenä 🙂

Luotettu tylsään tanssikööriin ja söpöön hamoseen

Paljon parempi se kuin pesäpallomailat, villahousut ja toppatakit

Vierailija
10709/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaan esitys näytti harjoitusklipissä aika mitäänsanomattomalle, mutta kuulema on tulossa pyroja ja akrobatiaa (sanovat paljastusvideossa). Robinilla riskialtis esitys ja vaaran tuntua, myös hieman flirttiä. Kuulostaa mielenkiintoiselle. Benjaminin laulu kuulosti valitettavasti aika kehnolle jo lyhyen videon perusteella mikä voi alentaa sijoitusta, vaikka biisi on menevä. Keira laulaa livenä hyvin ja osaa myös tanssia, eli tulee varmaankin laadukas esitys ja hänelle sopivat myös taustatanssijat. Lxandra voi yllättää kauniilla live-esityksellä ja hyvällä laulutaidollaan, PB taas flopata. Eri maiden liput vilkkumassa taustalla oli aika kiusallinen toteutus.

Vierailija
10710/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä nyrkkeilykehää laitettu lavalle, kun kuitenkin tuli kehämäinen rakennelma?

Vierailija
10711/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttareiden faneilla on täällä kyllä nyt epätoivoinen denialismi huipussaan. Koittakaa jo hyväksyä ettei heistä ole vastusta tai menestysaineista viisuihin tällä biisillä. Ihan ok tykätä siitä, mutta säälittäviä noi yritykset nostaa biisi muiden yläpuolelle.

*fanilla

(en halua mollata Porttareita, mutta kirjoitustyylistä näkee, että yksi ja sama henkilö täällä koko ajan kehuu heitä :D Mä tykkään kyllä Aapon laulusta)

Ja mä tykkään JaloTiinan äänestä , mieleen jäävä.

Vierailija
10712/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä nyrkkeilykehää laitettu lavalle, kun kuitenkin tuli kehämäinen rakennelma?

Vähän uutta, vähän vanhaa? Minun mielestä ihan hyvä ettei tarkalleen tehdä samaa juttua uusiksi, kun ei musavideo ikinä muunnu samaksi kokemukseksi kuitenkaan. Hienoa että pitivät hihat vaikka ilmeisesti alkuperäinen suunnitelma oli laittaa kaikki uusiksi

Vierailija
10713/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän uutta, vähän vanhaa? Minun mielestä ihan hyvä ettei tarkalleen tehdä samaa juttua uusiksi, kun ei musavideo ikinä muunnu samaksi kokemukseksi kuitenkaan. Hienoa että pitivät hihat vaikka ilmeisesti alkuperäinen suunnitelma oli laittaa kaikki uusiksi

No ehkä tuo näytetty on pelkästään harjoitusrekvisiittaa?

Vierailija
10714/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään noista "eurolavoista" Käärijällä. Tulee rouhea fiilis ja sopii piikkinahkahousujen kanssa. :) Ei persoonallisella Käärijällä pidäkään olla mitään liian siloiteltua. Harjoituspätkässä näkyi myös sitä intensiivistä tiukkaa lähikuvaa kuten videossa, hyvä !

Vierailija
10715/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ymmärrettävää. Ei voi livenä heilua samaan tyyliin, ja ei sinne kehään voi mennä pönöttämäänkään.

Vierailija
10716/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kertoimet koko kisan vedonlyönnissä pienentyivät harkkapätkien julkaisun jälkeen. Ollaan nyt melkein tasoissa Norjan kanssa. Kerrankin näin päin että live-teaserit parantavat asemaa vedonlyönnissä :D

Huh, outoa, että kerrankin jo näin aikaisessa vaiheessa Suomella oikeasti olisi mahdollisuus vaikka mihin! Toivottavasti live onnistuu. Ei jaksaisi odottaa lauantaita!

Vierailija
10717/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tuo näytetty on pelkästään harjoitusrekvisiittaa?

Meinaatko eurolavoja vai machohihoja? Molempien on varmistettu olevan osa lopullista esitystä

Vierailija
10718/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se Benkkukaan tanssityttöjö tarviis. Jos jonkun pitää siinä tanssahdella niin mielumin miespuolisten.

Ilmari menee tanssimaan

Miksei myös Sanna, onhan hälelläkin seksimuuvssit hallussa ;)

Vierailija
10719/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä vähän kertauksena Kärtsän ja pinkin tekstiilin vertailua rinnakkain...

https://www.instagram.com/reel/Co7kwVcLYUH/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
10720/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumaan esitys näytti harjoitusklipissä aika mitäänsanomattomalle, mutta kuulema on tulossa pyroja ja akrobatiaa (sanovat paljastusvideossa). Robinilla riskialtis esitys ja vaaran tuntua, myös hieman flirttiä. Kuulostaa mielenkiintoiselle. Benjaminin laulu kuulosti valitettavasti aika kehnolle jo lyhyen videon perusteella mikä voi alentaa sijoitusta, vaikka biisi on menevä. Keira laulaa livenä hyvin ja osaa myös tanssia, eli tulee varmaankin laadukas esitys ja hänelle sopivat myös taustatanssijat. Lxandra voi yllättää kauniilla live-esityksellä ja hyvällä laulutaidollaan, PB taas flopata. Eri maiden liput vilkkumassa taustalla oli aika kiusallinen toteutus.

Olikohan lippujen vilkuttelu screenillä myös alunperin PB:n keulakuvan idea?

Ketju on lukittu.