UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijän pätkässä ei näkynyt tuottaja-Allua tuplaamassa. Toivottavasti on kuitenkin livessä mukana.
Ihanaa kun tänne ketjuun on muutaman änkyrän lisäksi ilmaantunut muitakin aktiivisia kirjoittajia liven lähestyessä.
Oon nauranut maha kippurassa mm. Lordi-salaisuuden paljastumiselle ja sinkku- alter egoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kun helpotuksen huokaus pääsi tuosta asusta. Se pinkki röyhelömekko veti mielen matalaksi :D
Mikä sai teidät luulemaan että se mekko oli käärijälle?
Se, että levy-yhtiö oli huolissaan jostain esityksessä.....
Ja muistakaa, että tuossa oli vasta alkuosa. Käärijä itse sanoi pitåvänsä eniten loppuosasta.....kihiii, jånnitys jatkuu!!
Kirjoitin jo tänne,etten usko pinkkiin prinsessaunelmaan ja onneksi taisin olla oikeassa. Se olisi ollut liian överiä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän pätkässä ei näkynyt tuottaja-Allua tuplaamassa. Toivottavasti on kuitenkin livessä mukana.
Ei pliis ketään ekstroja lavalle! Käärijä vetää tän biisin parhaiten sooloesityksenä.
Yksi ja sama superfaniko täällä vouhkaa Portion Boysista? Kaikissa kommenteissa kirjoitustyyli on täsmälleen sama. Oletko jonkun niistä äiti?
Tämä yksi Portion Boysia hehkuttava saivartelija alkaa jo käydä hermoille. Meistä kukaan ei tule äänestämään bändiä, vaikka kuinka kehuisit heitä maanläheisiksi ja lahjakkaiksi ja aidoiksi ja mitä vielä. Päinvastoin, näiden kommenttien ja JT:n kohun myötä mennyt lopullisesti maku bändiin. Toivat tosi ikävän sivumaun muuten täydelliseen UMK-vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama superfaniko täällä vouhkaa Portion Boysista? Kaikissa kommenteissa kirjoitustyyli on täsmälleen sama. Oletko jonkun niistä äiti?
Varmaan Tiiniksen äiti, ei omena kauan puusta putoa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo tänne,etten usko pinkkiin prinsessaunelmaan ja onneksi taisin olla oikeassa. Se olisi ollut liian överiä.
Se tulee esiin biisin loppuosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan pitkätukan äitiä.
Tää keskustelu tuntuu nyt kuulkaas jotenkin lerpahtaneen ja hype hälvennyt :/
Onkohan ihana ja valovoimainen Saara Aalto esiintymässä väliaikashow'ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan Mari Pudasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee esiin biisin loppuosassa.
Tossa harjoitusvideossa näkyy joku vaaleanpunainen nauha? Liittyykö vaaleanpunainen nauha jotenkin siihen prinsessa hörhelöön? Käärijän esityksessä on myös mukana joku vekotin? Onko se vekotin joku asunvaihto kone? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kun helpotuksen huokaus pääsi tuosta asusta. Se pinkki röyhelömekko veti mielen matalaksi :D
Ja muistakaa, että tuossa oli vasta alkuosa. Käärijä itse sanoi pitåvänsä eniten loppuosasta.....kihiii, jånnitys jatkuu!!
Tuskin käärijä siinä vaihtaa vihreitä hihoja prinsessamekkoon, ellei esitykseen sisälly riisuutuminen ja pukemin
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan Mari Pudasta.
Varo vaan kun kohta iltaskeidaan pamahtaa artikkeli viisufanien toksisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klipit koostuu vain pätkistä. Kun näkee tv:ssä koko esityksen/shown, kuulee laulun kokonaisuudessaan vasta sitten valkeneen koko totuus. Siinä ei ole varaa ottaa uusiksi jos joku kohta floppas tai kamerakulma unohtui.
Kaikille esiintyjille on varmasti rakennettu parhaat mahdolliset showt. Ja artistin on sitten sitä kannateltava alusta loppuun kenties käsimikillä.
Jos Bessin biisistäkin katsoi vai klippejä - jee, hyvältä näytti. Mutta lopullinen esitys, blääh.
Winnerhän täältä vielä puuttuikin...
Nyt pukkaa PTSD:tä Damiano- ja BC-ketjuista
Missä ne treeniklipit näkyy? 😭 En löydä
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi Portion Boysia hehkuttava saivartelija alkaa jo käydä hermoille. Meistä kukaan ei tule äänestämään bändiä, vaikka kuinka kehuisit heitä maanläheisiksi ja lahjakkaiksi ja aidoiksi ja mitä vielä. Päinvastoin, näiden kommenttien ja JT:n kohun myötä mennyt lopullisesti maku bändiin. Toivat tosi ikävän sivumaun muuten täydelliseen UMK-vuoteen.
Jos emme kehu koko ajan PB:tä tekee Tiina meistä rikosilmoituksen