Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
9421/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenvetona.

Robsa ja Kuumaa laulutaitonsa vuoksi vahvoilla livessä. Benksu ja Kärtsä heikoilla.

Myös Keira ja Lxandra ovat vahvoja laulajia, mutta balladi saa lähinnä raatiäänet.

Portion Boys voi hyvinkin voittaa, koska sillä on suurin ja fanaattisin fanipohja.

Onhan se totta että Portion Boysilla on suuri ja laaja (kaikenikäisiä) kuuntelijakunta.

Radiosoitossa ei niin paljoa heidän musiikkia kuule, koska heillä on riippumaton levy-yhtiö.

keitä he ovat ja missä? olen itse 40 v enkä tunne ketään kuka musiikkiaan kuuntelee. onko 20 vuotiaiden bilebändi?

Portion Boys bändi pitää itse löytää. Radiosoitossa ei heitä paljoa kuule.

Tässä oma tarinani. Viime kesänä totesin olevani kyllästynyt tyypillisiin festareihin ja niiden tarjontaan. Jotenkin Youtubessa törmäsin näiden biiseihin ja aloin etsiä tietoa että mikä tää on.

Sitten etsin heidän keikkansa että missä ja milloin. Hain tosiaan jotain erilaista kokekusta joten kun PB:llä oli  keikka Padasjoella Keinuhongan lihakarjatilalla, niin ajattelin että kuulostaapa erikoiselta. Sinne siis. Autot jätettiin parkkiin pelloille. 1000 hengen teltta pihassa oli täpösen täynnä, osa joutui olemaan sateessa ulkona.  Bändin, heidän musiikkinsa ja esityksen mukaan eli koko 1000 henkinen porukka setin alusta loppuun. Kaikilla suut korvissa.

Keikan päätyttyä  vielä jäivät tapaamaan ihmisiä, mikä oli ehkä se suurin yllätys ja bonus. Yleensähän bändi/artistit sanoo heipat ja poistuu lavalta. Mutta ei tää porukka!! Siitä lähtien olen heidän keikoillaan kulkenut, tällä hetkellä ehkä 10:llä. Ikähaarukka on ollut. 3 kk ikäisistä vauvoista n.75-vuotiaisiin.

Tietenkin K-18 illat täysi-ikäisillä.

PB:n keikalla voi bilettää ja tanssia ilman kännejä, ei tarvita "paria viinilasillista" että uskaltaa eläytyä ja antaa palaa. Osa pikkupäissään osa selvinpäin, kaikilla helvetin hauskaa yhdessä. Ne tapahtumat ja keikat jolla olen ollut mukana, on olleet loppuunmyytyjä ja osa jäänyt ovien ulkopuolelle. Että ehkä joku muukin kuin minä, on bändin ja sen musiikin löytänyt ja siihen tykästynyt.

Että sellaista markkinointia tänään. :D Tämähän on postattu tänne jo aiemminkin. Sama teksti.

:DDD Joo huomattu on, eli välillä tuo sama kirjoittaja on 55v mies, 45v nainen, 22v nuori nainen, 19v nuori mies ja välillä se selittää että miten hänen teinitytär tykkä PB:sta eikä paheksu yhtään sitä että nainen on teipattu alasti pöytään ja sen päältä pudotellaan kaljatölkkejä, kuten ällöttävällä Karjala takasin videolla.

Että heidän perheessä huumoria on naisen alistaminen pallon nilkassa keittiöön.

Vierailija
9422/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaapa Portion Boysien "hyvän mielen musiikin" sanoituksiin ja miettikääpä, että pienet lapset laulavat niitä keikoilla. Siellä lauletaan nuuskaamisesta, ryyppäämisestä, huorien panemisesta, vaimon alistamisesta jne. Valkoroskaisuuden huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Lyxxandra yllättää livessä. Ainoa porukasta, joka osaa laulaa.

Vierailija
9424/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenvetona.

Robsa ja Kuumaa laulutaitonsa vuoksi vahvoilla livessä. Benksu ja Kärtsä heikoilla.

Myös Keira ja Lxandra ovat vahvoja laulajia, mutta balladi saa lähinnä raatiäänet.

Portion Boys voi hyvinkin voittaa, koska sillä on suurin ja fanaattisin fanipohja.

Onhan se totta että Portion Boysilla on suuri ja laaja (kaikenikäisiä) kuuntelijakunta.

Radiosoitossa ei niin paljoa heidän musiikkia kuule, koska heillä on riippumaton levy-yhtiö.

keitä he ovat ja missä? olen itse 40 v enkä tunne ketään kuka musiikkiaan kuuntelee. onko 20 vuotiaiden bilebändi?

Portion Boys bändi pitää itse löytää. Radiosoitossa ei heitä paljoa kuule.

Tässä oma tarinani. Viime kesänä totesin olevani kyllästynyt tyypillisiin festareihin ja niiden tarjontaan. Jotenkin Youtubessa törmäsin näiden biiseihin ja aloin etsiä tietoa että mikä tää on.

Sitten etsin heidän keikkansa että missä ja milloin. Hain tosiaan jotain erilaista kokekusta joten kun PB:llä oli  keikka Padasjoella Keinuhongan lihakarjatilalla, niin ajattelin että kuulostaapa erikoiselta. Sinne siis. Autot jätettiin parkkiin pelloille. 1000 hengen teltta pihassa oli täpösen täynnä, osa joutui olemaan sateessa ulkona.  Bändin, heidän musiikkinsa ja esityksen mukaan eli koko 1000 henkinen porukka setin alusta loppuun. Kaikilla suut korvissa.

Keikan päätyttyä  vielä jäivät tapaamaan ihmisiä, mikä oli ehkä se suurin yllätys ja bonus. Yleensähän bändi/artistit sanoo heipat ja poistuu lavalta. Mutta ei tää porukka!! Siitä lähtien olen heidän keikoillaan kulkenut, tällä hetkellä ehkä 10:llä. Ikähaarukka on ollut. 3 kk ikäisistä vauvoista n.75-vuotiaisiin.

Tietenkin K-18 illat täysi-ikäisillä.

PB:n keikalla voi bilettää ja tanssia ilman kännejä, ei tarvita "paria viinilasillista" että uskaltaa eläytyä ja antaa palaa. Osa pikkupäissään osa selvinpäin, kaikilla helvetin hauskaa yhdessä. Ne tapahtumat ja keikat jolla olen ollut mukana, on olleet loppuunmyytyjä ja osa jäänyt ovien ulkopuolelle. Että ehkä joku muukin kuin minä, on bändin ja sen musiikin löytänyt ja siihen tykästynyt.

Että sellaista markkinointia tänään. :D Tämähän on postattu tänne jo aiemminkin. Sama teksti.

:DDD Joo huomattu on, eli välillä tuo sama kirjoittaja on 55v mies, 45v nainen, 22v nuori nainen, 19v nuori mies ja välillä se selittää että miten hänen teinitytär tykkä PB:sta eikä paheksu yhtään sitä että nainen on teipattu alasti pöytään ja sen päältä pudotellaan kaljatölkkejä, kuten ällöttävällä Karjala takasin videolla.

Että heidän perheessä huumoria on naisen alistaminen pallon nilkassa keittiöön.

Oletko ottanut aamulääkkeesi?

Haluan nyt kertoa ettei muille väärää käsitystä. Minulla on vain yksi persoona. Olen tänne aina kirjoitellut naisena, siis 55 vuotiaana niinkuin tarinassani tulin paljastaneeksi.

Vierailija
9425/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on ihan liian ohkainen ääni tommoseen dark industrial techno räppiin

Vierailija
9426/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erectile Call Boysit toimii muhevammin räppiosuuksissa, vaikka Käärijän biisi onkin parempi paketti

Vierailija
9427/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaapa Portion Boysien "hyvän mielen musiikin" sanoituksiin ja miettikääpä, että pienet lapset laulavat niitä keikoilla. Siellä lauletaan nuuskaamisesta, ryyppäämisestä, huorien panemisesta, vaimon alistamisesta jne. Valkoroskaisuuden huippu.

Käärijä ja Portion Boys huumorimusiikkia ja parodiaa biiseissään molemmilla Kumpi voittaa.

Vierailija
9428/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Varmuus ja karisma loistaa poissaololla ei sellaista voi Euroviisujen isolle lavalle laittaa.

Finaalissa live-esityksessä se nähdään.

Vierailija
9429/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Varmuus ja karisma loistaa poissaololla ei sellaista voi Euroviisujen isolle lavalle laittaa.

Videolla äänen ohkaisuus on naamioitu "rouhealla" nyrkkeilykuvastolla nopein leikkauksin.

Vierailija
9430/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaan Johannes Brotheruksessa on sitä jotain...vielä pari ikävuotta lisää, niin huhhuh 🔥

Vierailija
9431/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla äänen ohkaisuus on naamioitu "rouhealla" nyrkkeilykuvastolla nopein leikkauksin.

Entäs sitten Keiran ylituunattu "ääni" siinä videolla. Tulee olemaan mielenkiintoista kuulla miten tytteli selviää livestä.

Vierailija
9432/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijää ei olisi mukana UMKssa tänä vuonna, tuo kilpailu olisi tosi tiukka. Live-esitykset ratkaisisivat voittajan. Jokaisessa biisissä omat vahvuudet ja heikkoudet.

Käärijän liven pitää olla tosi epäonnistunut, että joku muu nappaa voiton. Toisaalta UMK on tunnettu huonoista lavashowtaan. :D

Vierailija
9433/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut vaan ei ole laulukisat, ne on sitten ihan muut kisat sellaisia, esim. Lappeenrannan laulukisat :)

Vierailija
9434/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin yläpeukuttanut tuota ekaa lausettasi, mutta eihän se AINOA ole, joka osaa laulaa.

En ole Robin-fani, mutta minusta olisi typerää yrittää kieltää, että se todella osaa laulaa.

Myös Keira osaa aiempien TV-esiintymistensä perusteella laulaa oikein hyvin.

Jopa Portion Boysien varsinainen laulaja osaa oikeasti laulaa.

Kysymysmerkkejä ovat mielestäni Benjamin ja suurena jännityselementtinä myös Käärijä!

Ja Kuumaan boitsujen lauluäänen vahvuudesta mulla ei etukäteen ole tietoa, vaikka tuntuvat kyllä ammattilaisilta, joten varmaankin osaavat.

Vierailija
9435/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijää ei olisi mukana UMKssa tänä vuonna, tuo kilpailu olisi tosi tiukka. Live-esitykset ratkaisisivat voittajan. Jokaisessa biisissä omat vahvuudet ja heikkoudet.

Käärijän liven pitää olla tosi epäonnistunut, että joku muu nappaa voiton. Toisaalta UMK on tunnettu huonoista lavashowtaan. :D

Näin on. Mutta kyllä mielestäni joku muukin VOI vielä voittaa, jos kävisi niin surkeasti, ettei Käärijän show'ssa olisi samaa energiaa livenä ja mies joikhaisi lavalla epävireisesti.

Vierailija
9436/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB valloittaa räjähtävällä energiallaan ja tempaisee heti mukaansa. Kertsin lopussa lähtee jalat viimein tamppaamaan lattiaa. Tämä porukka ei jätä kylmäksi, vaan laittaa viisuyleisön liikkeelle. PB on kokenut bändi, joten liveä ei tartte jännittää. Mahdollisuudet on Euroopan hurmaamiseen.

Vierailija
9437/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PB valloittaa räjähtävällä energiallaan ja tempaisee heti mukaansa. Kertsin lopussa lähtee jalat viimein tamppaamaan lattiaa. Tämä porukka ei jätä kylmäksi, vaan laittaa viisuyleisön liikkeelle. PB on kokenut bändi, joten liveä ei tartte jännittää. Mahdollisuudet on Euroopan hurmaamiseen.

Mukavaa, että kannustat omaa suosikkiasi haukkumatta muita.

Vierailija
9438/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Robinista muka tuli ennakkosuosikki. Jos voittaa niin suomella ei mahiksia. Ei erotu joukosta.

Robin taisi olla ennakkosuosikki siinä vaiheessa, kun biisejä ei oltu vielä kuultu. Sitten tulikin takavasemmalta Käärijä joka räjäytti pankin.

Itse ainakin pelkät artistien nimet kuultuani ajattelin, että Robin olisi paras. Biisit kuultuani muutin mieleni. Nyt vielä livet voivat muuttaa tilanteen, vaikka vaikea uskoa, että joku menisi Käärijän ohi enää.

Toi sama olikin jo kommentoitu heti tuon kysymyksen alle, mutta täältä poistuu ihan hirveästi kommentteja. (Siis juurikin se oli kommentoitu, että Robin oli hetken aikaa ennakkosuosikki ennen varsinaisten biisien julkistusta.)

Vierailija
9439/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä. Tuossapa lyhykäisyydessään PB suosion salaisuus, sekä mahdollisuus.

Teillä kahdella PB-fanilla on keskenänne kovin samanlainen kirjoitustyyli! (Ehkä bändin fanittaminen sitten aiheuttaa tietynlaista tyyliä.)

😂😂

Vierailija
9440/34469 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen UMK on tänä vuonna todella laadukas. Oheinen video tekee asian erittäin selväksi. Jotain positiivista vaihteeksi tähän ketjuun.

Ketju on lukittu.