UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Saara yritti saada jalansijaa isosta maailmasta ja kyllä, hänen sanomisensa ja tekemisessä olivat välillä kuin jostakin pilvilinnasta. Hän kuitenkin yritti ja tahto oli kova, hän teki paljon töitä unelmansa eteen. Minusta on hienoa, että Saaralla on uskallusta heittäytyä ja lähteä kokeilemaan eri asioita. Näistä on varmasti syntynyt hienoja muistoja ja ainakin hän on elänyt oman näköistä elämäänsä. Se ettei Saara ole saanut kuuta taivaalta, ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi menestynyt muulla tavoin. Pudas voisi muistaa tämän.
Saara Aallolla nousi kyllä pissa päähän aika pahasti, muistan ne jotkin vuodet kun hän ärsytti minua paljon. Mukava on seurata ja kannustaa sellaista ihmistä menestymään, joka ei ole itseään täynnä. :D
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa, miksi Mari Pudas olisi katkera Saara Aallolle? 🤔
Hän itse tietää sen parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallolla nousi kyllä pissa päähän aika pahasti, muistan ne jotkin vuodet kun hän ärsytti minua paljon. Mukava on seurata ja kannustaa sellaista ihmistä menestymään, joka ei ole itseään täynnä. :D
Plääh. Millä mittarilla tuotakin mitataan.
Saara sanoi, ettei Suomi anna hänelle mitään, silti odotti itsenäisyyspäivän linnan juhliin kutsua.
Keira voi lainata Saara Aallon no fear tanssia, eikä kukaan sano mitään!
Oliko se toi Shandja. Nolous.
Biisi olisi pitänyt antaa Saaralle
Vuoden 2016 Umk:n finaalin pistelasku on sikäli mielenkiintoista, että Saaraa ja Sandhjaa lukuunottamatta muut kilpailijat saivat sekä raadilta että yleisöltä suunnilleen samat pisteet, erot liikkuvat 1-11 pisteen sisällä suuntaan tai toiseen.
Mutta Sandhja sai raadilta peräti 36 pistettä enemmän kuin yleisöltä ja Saara vastaavasti 20 pistettä vähemmän kuin yleisöltä.
Kolmen kärki oli joka tapauksessa selkeästi muita edellä ja ihan omissa lukemissa.
Sori, menin sekaisin vuosissa. Olin 2011 katsomassa UMK finaalia, kun Paradise Oskar voitti ja Saara Aalto tuli toiseksi. Saaran biisi oli sinä vuonna Blessed with love, eikä no fear. Näin se muisti temppuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää Saarakeskustelijat v i ttuun tästä ketjusta Saara-ketjuun! Tämä on UMK23 ketju
Onko sinulla jotain rakentavaa sanottavaa UMK:hon liittyen? Jos on, niin kerro!
Kerroin juuri äsken
Kuuntelin Suomen biisit ja minusta Lxandra sopii tänä vuona ketjuun. Benjamin ei aluspaitoineen, ja muutenkaan mikäänsuomenkielinen ei sovi kansainvälisille lavoille. Pidetään suomenkieli kotimaassa ja kuunnellaan antaumuksella, mutta ei suurille lavoille.
Portugalista pidän maana ja kansana ja kuuntelin biisit. Barbara Tinoca Goodnight oli paras kansainvälisesti.
Portugali samoinportugaliksi laulettuna ei mene ajatuksiin, paitsi tietysti Sobralin laulu, ensiluokkaisena.
Miltä vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Sori, menin sekaisin vuosissa. Olin 2011 katsomassa UMK finaalia, kun Paradise Oskar voitti ja Saara Aalto tuli toiseksi. Saaran biisi oli sinä vuonna Blessed with love, eikä no fear. Näin se muisti temppuilee.
Blessed with love,tuon olenkin unohtanut. Pitääpä käydä kuuntelemassa näin jälkikäteen. Paratiisi oskari oli ainakin tylsähkö euroviisuihin
Kuumaa Ylivoimainen on Spotify Suomi top50 ykkösenä.
Näinköhän mennään melodisella popilla Euroviisuihin. Mulle sopis
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tää herättää kerran kuultuna mitään wow efektiä viisuissa, mikä sais äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä Saara Aallosta en ole Keski-Euroopassa kuullut mitään. muusiikillista. Tosin kerran hän haastattelussa mainitsi kuulijoita alentavasti, että menee tässä välillä naisensa kanssa no kiihottuneena tekemään sitä ...
Saara -ketjuun mars! Vasen kaks yks kaks
Epistä ei tarvitse kuin mainita nimi Saara Aalto, niin vauvapalsta ei muista puhukkaan. On hän tavallaan kiinnostava ja tunteita herättävä ihminen. Tuonut meille monia ilon, surun, vihan ja katkeruuden tunteita. 💜 No fear
Toivoa, jännitystä, rohkeutta, vahingoniloa, häpeää, huumoria, hämmennystä
Saara Aalto 💎
Vierailija kirjoitti:
Lässähtävät kun vertaa Slovenian Joker Outin Carpe Diemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tää herättää kerran kuultuna mitään wow efektiä viisuissa, mikä sais äänestämään.
Joo, tää biisi kasvaa kun kuuntelee useammin mut ei ehkä ekalla iske.
Saara Aalto ketju vauvapalstalla
Olkaa hyvät
https://www.vauva.fi/keskustelu/4994351/saara-aalto-juttu-iltalehdessa?…
Kyllä, Pudashan se oli.