UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä
Olisi kyllä hyvä saada suomenkielinen kappale Suomea edustamaan.
Nää Chachachan lyttäävät joita harmittaa juomakulttuurin hehkuttaminen vois mennä katsomaan sen tänpäiväsen Huomenta Suomi-lähetyksen. Siinä jutellaan Käärijän alkutaipaleen uhkapeluubiiseistä, ja vinkataan että ennemmin niissä kritisoidaan ilmiötä kuin leveillään sillä. Pitää olla aika yksinkertainen jos pitää tota vaan juopottelurallina.
no onhan se tanssi se cha cha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsomaan, mitä kouluja se Käärijä on käynyt. Kumminki osaa englantia ja vain hämmentää.
Ainakin hänellä on sisustus- ja muotoilualan perustutkinto,, sanottiin jossain haastattelussa.
Hyvä asenne käärijällä, kun tavoitteena on suoraan lähteä voittamaan viisut eikä mikään pelkkä finaalipaikka. Sellainen kaikki tai ei mitään-suhtautuminen. Varmasti haluaa panostaa esitykseen ja treenata siitä mahdollisimman hyvän.
En usko, että vain hämmentää ja sanoo, ettei osaa englantia. Huomenta Suomessakin sanoi, ettei englanti taitu kovin hyvin ja sen kuulikin noista pienistä haastattelunpätkistä, mitkä oli ketjussa aiemmin.
Onko Käärijän näyttökerrat hidastuneet?
Lxandran biisi on kyllä surkea tekotaiteellinen tuutulaulu. Tämä on niin nähty. Eipä ihme että on jäänyt jumboksi striimejen suhteen.
Blind Channel toki onnistui kielitaidollaan löytämään yhteyden somessa faneihin ja luomaan silleen itselleen uraa ihan viisujenkin ulkopuolella. En kuitenkaan näe että heikko enkku olisi este viisumenestykselle edes nykyään. Äijä osaa selkeästi kommunikoida huumorillaan ja visuaalisesti somessa, ja loppujen lopuksi 99% katsojista äänestää biisiä, ei fanittamaansa edustajaa, ainakin kun on kyse uudesta artistista. Ihan sama pystyykö syvällisesti kommunikoimaan ajatuksistaan haastatteluissa.
Kävin taas tsekkaa massa videon ja huomasin uutta.. sen vouv kohdan ja käden heilautuksen. (Tuomarilta).
... oikeasti toi video on niin hyvä!! En osaa edes sanoa miten paljon tykkäisin biisistä ilman videota..
Mä mietin vain toteutusta.. ehdottomasti toi sama vihreä asu pitäs olla.. mutta eihän se pysty samalla lailla livenä temppuilemaan..
Toi Cha Cha Cha varmaan lukee isona väläyksinä takana screenillä (usein viisuissa käytetään sitä).
....itse en edes toivo tohon pyroja tai mitään,kuin korkeintaan loppuun.. ihan siihen vikaan Cha Cha Cha kohtaan...
Jänskättää kyllä liven toteutus todella paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin kerkesin kuuntelemaan näitä UMK-ehdokkaita. Siis tämä Cha Cha Chako on suosikki. Itse koen tämän aika vanhanaikaisena. No, kai tämä nyt sitten voittaa?
Käärijä voisi tehdä tästä räpin cha cha 2. Vähän kuin vauhti kiihtyy pb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu robinin biisissä on hyvin cringet sanat. Sopii hyvin jollekkin lapsitähdelle mutta aikuiselta hyvin kornia
Niinpä. Robin on 24 v, siis aikuinen mies. Mitä ihmeen pikkutyttöjä tuossa biisissään vikittelee?
Robin ei tiedä, että tytöttely nyt vaan ei enää 2020-luvulla tulee kuuloonkaan.
Minä olen 3-kymppinen ja kutsun vieläkin ihmisiä tytöiksi ja pojiksi, varsinkin jos ovat alle 30 (en heille itselleen). :D Olen itse tyyliltäni tyttömäinen ja minua luullaan nuoremmaksi, joten minun on aina ollut helppo samaistua ennemmin tyttö- kuin nainen-termiin, josta tulee esim. mieleen Paula & "aikuinen nainen mä oon..."
Tämä ja pitää myös huomioida konteksti. On ihan eri asia puhua naisista tyttöinä esim. työpaikan palaverissa kuin pop-biisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsomaan, mitä kouluja se Käärijä on käynyt. Kumminki osaa englantia ja vain hämmentää.
Ainakin hänellä on sisustus- ja muotoilualan perustutkinto,, sanottiin jossain haastattelussa.
Hyvä asenne käärijällä, kun tavoitteena on suoraan lähteä voittamaan viisut eikä mikään pelkkä finaalipaikka. Sellainen kaikki tai ei mitään-suhtautuminen. Varmasti haluaa panostaa esitykseen ja treenata siitä mahdollisimman hyvän.
En usko, että vain hämmentää ja sanoo, ettei osaa englantia. Huomenta Suomessakin sanoi, ettei englanti taitu kovin hyvin ja sen kuulikin noista pienistä haastattelunpätkistä, mitkä oli ketjussa aiemmin.
Mutta totta se, että suomalaisten huonokin englannintaito on yleensä ihan hyvä moneen muuhun maahan verrattuna.
Käärijän IG-stooreissa paljon keikkamatskua. Näyttää ottavan lavan haltuun kyllä leikiten. 🤘 Oletan siis vetävän Umk-finaalinkin nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jengi keuhkoo täällä jostain Käärijästä? Kauheaa epämusiikkia ja esittäjänä täysin lahjaton junttielmeri. Voiko jollain olla noin huono maku?
Voi. Keskiverto härmäläinen on kasvanut fanittaen Smurffeja ja on siirtynyt aikuisiän kynnyksellä Cheekin kautta Kaija Koohon. Käärijä sopii debiilin apukoululaisen musiikinkuunteluprofiiliin kuin kalu pöllönsilmään. Häpeällistä, noloa, mutta totta.
ala-arvoinen kommentti
ja varmaan vielä luulee olevansa hirveän nerokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luontevalta vaikuttaa, mutta hieman huolettaa kun sanoi ettei osaa englantia kunnolla.
Ei se mitään haittaa, ei ole ennenkään kaikki osanneet. Tuskin ne venäjän bilemummotkaan osasivat muuta kuin oman biisinsä muutaman sanan.
Käärijän biisi on ennen lopun c-osiota täyttä roskaa ja aukeaa varmaan vielä vähemmän suomea osaamattomille. Ei jatkoon eikä pärjäisi viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän näyttökerrat hidastuneet?
Jos ei halua kyllästyä biisiin ennen aikojaan, ehkä olisi hyvä niin.
"Cha cha cha" on aika jees. Vähän häiritsee, kuinka paljon se muistuttaa Electric Callboyn "We Got the Moves"ia, lyriikatkin hyvin samantapaiset. Sekä hiustyylit musavideoissa.
Tykkään tosi paljon käärijän videon tummasta väristä yhdistettynä vihreään.
Voi että toivon onnistunutta liveä. Onneksi umk jälkeen sitä voi vielä muuttaa ennen euroviisuja.