Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
4841/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin kerkesin kuuntelemaan näitä UMK-ehdokkaita. Siis tämä Cha Cha Chako on suosikki. Itse koen tämän aika vanhanaikaisena. No, kai tämä nyt sitten voittaa?

Vierailija
4842/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS-anylyysi Robinista: suomenkielisillä pophiteillään villinneen artistin englanninkieliset kappaleet ovat toistaiseksi jättäneet kylmäksi, mutta kai nyt UMK:hon on säästetty täysosuma?

Ikävä kyllä ei. Girls Like You on armoton pettymys ja kenties koko tämän UMK-vuoden tylsin suoritus. ”Saatanan hyväksi” Robinin itsensä kuvailema kappale ei sytytä missään vaiheessa.

Käyttääkö Robin tuollaista kieltä?

Seiskan haastattelun videolla ainakin kiroili. Ei sopinut hänelle, isot pojat tai Käärijä opettanut ruman sanan.

En muuten ole nähnyt Käärijän haastattelua seiskasta.

Tuolla kielenkäytöllä Robin voi nyt kyllä hätistää ne fanit, jotka tykkää vähän fiksummasta meiningistä - eli Robinista...

Kyllä ne itse biisinkin sanoitukset sen tekee. Tykkään suntapaisista tytöistä. Ei siis edes kenestäkään tietystä tytöstä, vaan ihan yleisesti vaan sinunlaisistasi tytöistä. Ja eikös Robin ole jo aikuinen, joten mistään lapsista ei pitäisi olla kiinnostunut. Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha cha enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha cha cha kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Cha cha cha toinen silmä jo karsastaa, ja puhe sammaltaa ku tää toinen puoli must vallan saa

Cha cha cha en oo arkena tää mies laisinkaan, en oo mut tänään oon se mies, tänään oon se mies

Nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha, enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha cha cha, kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Niinku cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha aa-aah

Niinku cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha

Cha cha cha cha cha cha cha

Tää on ihan hevimiesten viikonloppudiskossa laulettava biisi, kaljatuopit käsissä.

Hevimiehet ei kylläkään käy viikonloppudiskoissa.

Ei sitä nykypäivänä enää tiedä

Vierailija
4844/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin kerkesin kuuntelemaan näitä UMK-ehdokkaita. Siis tämä Cha Cha Chako on suosikki. Itse koen tämän aika vanhanaikaisena. No, kai tämä nyt sitten voittaa?

Mä oonkin koko ajan miettinyt, missä muussa biisissä lauletaan cha cha cha. Se oli tää. Kunnon suomalainen juomalaulu niinkö?

Vierailija
4845/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt katsomaan, mitä kouluja se Käärijä on käynyt. Kumminki osaa englantia ja vain hämmentää.

Ainakin hänellä on sisustus- ja muotoilualan perustutkinto,, sanottiin jossain haastattelussa.

Hyvä asenne käärijällä, kun tavoitteena on suoraan lähteä voittamaan viisut eikä mikään pelkkä finaalipaikka. Sellainen kaikki tai ei mitään-suhtautuminen. Varmasti haluaa panostaa esitykseen ja treenata siitä mahdollisimman hyvän.

Vierailija
4846/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu robinin biisissä on hyvin cringet sanat. Sopii hyvin jollekkin lapsitähdelle mutta aikuiselta hyvin kornia

Niinpä. Robin on 24 v, siis aikuinen mies. Mitä ihmeen pikkutyttöjä tuossa biisissään vikittelee?

Robin ei tiedä, että tytöttely nyt vaan ei enää 2020-luvulla tulee kuuloonkaan.

Biisiä on tehty Amerikassa, joten ei voi ajatella suomenkielen ja -maaperän kautta.

Vierailija
4847/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran kuuntelin Chachachaan ilman videota eikä oikein iskenyt. Videon nähtyäni ihastuin heti, outoa, kummallista mutta kun siinä on huumoria mukana muuttui ihan älyttömän tarttuvaksi, noihin Käärijän ilmeisiin ei vaan kyllästy. Yhdessä reaktiovideossa tekijä puhui samasta asiasta, ulkonäkö, karisma huumorilla höystettynä tekevät siitä vastustamattoman. Kaikki on mahdollista jos noi elementit saadaan pysymään mukana liveissä.

Vierailija
4848/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aika nerokkaasti Käärijä yhdistellyt toisten biisien ideoita yhteen samaan biisiin....  Koko ajan löytyy jotain uutta....

Vierailija
4849/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS-anylyysi Robinista: suomenkielisillä pophiteillään villinneen artistin englanninkieliset kappaleet ovat toistaiseksi jättäneet kylmäksi, mutta kai nyt UMK:hon on säästetty täysosuma?

Ikävä kyllä ei. Girls Like You on armoton pettymys ja kenties koko tämän UMK-vuoden tylsin suoritus. ”Saatanan hyväksi” Robinin itsensä kuvailema kappale ei sytytä missään vaiheessa.

Seiskan haastattelun videolla ainakin kiroili. Ei sopinut hänelle, isot pojat tai Käärijä opettanut ruman sanan.

Tuolla kielenkäytöllä Robin voi nyt kyllä hätistää ne fanit, jotka tykkää vähän fiksummasta meiningistä - eli Robinista...

Kyllä ne itse biisinkin sanoitukset sen tekee. Tykkään suntapaisista tytöistä. Ei siis edes kenestäkään tietystä tytöstä, vaan ihan yleisesti vaan sinunlaisistasi tytöistä. Ja eikös Robin ole jo aikuinen, joten mistään lapsista ei pitäisi olla kiinnostunut. Hyi!

Hyi itsellesi, tahallaankos nyt innostut parjaamaan? Biisi on englanniksi. Robin on vasta 23 tai 24.

Vierailija
4850/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan aika nerokkaasti Käärijä yhdistellyt toisten biisien ideoita yhteen samaan biisiin....  Koko ajan löytyy jotain uutta....

Kyllä se ihan nerokas on. Muttei silti maailmanlaajuiseen viisuun sopiva.

Vierailija
4851/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan nerokas on. Muttei silti maailmanlaajuiseen viisuun sopiva.

Just sinne sopii.

Vierailija
4852/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4853/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerran kuuntelin Chachachaan ilman videota eikä oikein iskenyt. Videon nähtyäni ihastuin heti, outoa, kummallista mutta kun siinä on huumoria mukana muuttui ihan älyttömän tarttuvaksi, noihin Käärijän ilmeisiin ei vaan kyllästy. Yhdessä reaktiovideossa tekijä puhui samasta asiasta, ulkonäkö, karisma huumorilla höystettynä tekevät siitä vastustamattoman. Kaikki on mahdollista jos noi elementit saadaan pysymään mukana liveissä.

Ilmeet, eleet, liikkuminen, kaikki on synkassa sen biisin kanssa. Ja tapa, jolla käärijä laittaa itsensä likoon, on uskomaton. Ei himmaile yhtään. Toivottavasti livessä pysyy sama asenne.

Vierailija
4854/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi itsellesi, tahallaankos nyt innostut parjaamaan? Biisi on englanniksi. Robin on vasta 23 tai 24.

Meinaat, että on ok 24-vuotiaan olla kiinnostunut tytöistä? Siis max 17-vuotiaista.

Vierailija
4855/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu robinin biisissä on hyvin cringet sanat. Sopii hyvin jollekkin lapsitähdelle mutta aikuiselta hyvin kornia

Niinpä. Robin on 24 v, siis aikuinen mies. Mitä ihmeen pikkutyttöjä tuossa biisissään vikittelee?

Robin ei tiedä, että tytöttely nyt vaan ei enää 2020-luvulla tulee kuuloonkaan.

Minä olen 3-kymppinen ja kutsun vieläkin ihmisiä tytöiksi ja pojiksi, varsinkin jos ovat alle 30 (en heille itselleen). :D Olen itse tyyliltäni tyttömäinen ja minua luullaan nuoremmaksi, joten minun on aina ollut helppo samaistua ennemmin tyttö- kuin nainen-termiin, josta tulee esim. mieleen Paula & "aikuinen nainen mä oon..."

Vierailija
4856/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noista sanoituksista itselle ainakin tuli hyvin epämiellyttävä olo. Siis tuohan on ihan p-fiili-sanoitus.

Yritä nyt kaikkesi. Mitä muuta keksit, että voisit oikein mustamaalata? Minkäs sille voi, ettei kaikki tykkää Benkun seksisanoista eikä Käärijän kännäilysanoista?

Vierailija
4857/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeet, eleet, liikkuminen, kaikki on synkassa sen biisin kanssa. Ja tapa, jolla käärijä laittaa itsensä likoon, on uskomaton. Ei himmaile yhtään. Toivottavasti livessä pysyy sama asenne.

Mic Mac biisin livessä ainakin onnistui tanssillaan saamaan saman huumorin kuin videossa.

Vierailija
4858/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4859/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt katsomaan, mitä kouluja se Käärijä on käynyt. Kumminki osaa englantia ja vain hämmentää.

Ainakin hänellä on sisustus- ja muotoilualan perustutkinto,, sanottiin jossain haastattelussa.

Hyvä asenne käärijällä, kun tavoitteena on suoraan lähteä voittamaan viisut eikä mikään pelkkä finaalipaikka. Sellainen kaikki tai ei mitään-suhtautuminen. Varmasti haluaa panostaa esitykseen ja treenata siitä mahdollisimman hyvän.

Tää vaan lisäs mulla halua saada hänet viisuihin. Kerrankin ois Suomella edustaja, joka ei mee häpeillen vaan hoitamaan pakollisen osallistumisen vaan nyt mennään ylpeydellä menestystä kohti, aitona omana itsenä.

Jos mulle ois joskus 10 vuotta sitten kerrottu että Suomi menee jyräämään viisut suomenkielisellä bängerillä niin en ois uskonut. Kuulostaa ehkä dramaattiselta mut oon koko ikäni oottanut että saadaan SUOMENKIELINEN hitti kilpailuun. Itken oikeesti onnesta jos/kun live onnistuu ja Käärijä valitaan. Näköjään kaikki on mahdollista 🤩

Vierailija
4860/34469 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Robin nyt ole enää pikkupoika. Pitkäkin kuin mikä. parta kasvaa. Mut joo ei tarvi laulaa tytöistä, naisista, pojista, miehistä, transuista ja mitä niitä nyt onkaan. Kukista, eikä mehiläisistä. Ainakin vauvapalstalla on niin pervoa porukkaa likaisella mielikuvituksella, että haukkuvat täällä suu vaahdossa monta päivää.

Antakaa edes niiden kukkien kukkia, älkääkä niitä menkö nuoleskelemaan...

Ketju on lukittu.