UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Siellä pussaillaan lipun takana 🤭 Käärijä ja Bojan ei kyllä aio lopettaa tätä läppää koko viisujen aikana 😁
Vierailija kirjoitti:
Siellä pussaillaan lipun takana 🤭 Käärijä ja Bojan ei kyllä aio lopettaa tätä läppää koko viisujen aikana 😁
Hyvä vaan, osa faneista saa olla söpistely fiiliksissä loppuun asti ja sitten taas tietyt tyypit täälläkin saa tukehtua "homopakotukseen". Vähän siedätystä heillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tietäs missä?
Ok. Hyväksytään, että meni tämmöseks. Linkitän asiajutut jatkossa euroviisuketjuun kun ne hukkuu heti tähån Käärijån shippaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tietäs missä?
Käärijän instastoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tietäs missä?
Käärijän instassa
Mä oisin Käärijältä kaivannut matskua muistakin euroviisuartisteista (kohtaamisista) mutta olemme nähneet lähinnä Joker Outia ja Bojania Instassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin Käärijältä kaivannut matskua muistakin euroviisuartisteista (kohtaamisista) mutta olemme nähneet lähinnä Joker Outia ja Bojania Instassa.
Minkäs sille mahtaa kun löysivät oman twin flamensa, ei jaksa kiinnostaa muiden seura
Vierailija kirjoitti:
Mainiota settiä, alan olla liian innostunut tästä kuviosta. Hävettää aikuiseksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa ajassa minkää ovat piilossa ehdi paljon tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainiota settiä, alan olla liian innostunut tästä kuviosta. Hävettää aikuiseksi ihmiseksi.
Muakin hävettää. Oon harkinnut kysyä ystävältä, joka on terapeutti, mistä aikuisen tällainen käytös johtuu. Mutta en kehtaa, kun hävettää.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa toivoisin näkeväni samanlaisen pusun mitä PB tyypin kanssa. Eikö Bojanillakin ollut video jossa pussaa jotain viisuedustajaa? Eli miksi pistetään tapahtumaan muiden kanssa, mutta ei näiden kesken? 😏 Vaikka kaikki muu vitsailu on jo lyöty pöydälle? Mä oon oikeastaan töissä tällä hetkellä, luulis olevan parampaakin mietittävää 😂 onnekas on työnantaja.
Jos nyt taas analysoida pitää, niin tossa videossa ehkä Käärijä menee aavistuksen hämilleen, tai jotain, kun Bojan vetääkin lipun päälle, selkeesti Bojan rohkaistunut :D.
Vierailija kirjoitti:
Keräävät vielä ääniä ja minäkin menen ilolla retkuun ja äänestän Sloveniaa.
Vierailija kirjoitti:
https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…
Vielä tällaista huvikseen spekulointia Aftonbladetin haastattelusta, kun Käärijältä kysyttiin Euroviisuihastuksesta ja backstagella tapahtuvasta flirttailusta.
Ekaan kysymykseen (onko viisuihastusta) vastasi musta normi Käärijä flirtti/leikkimieliseen tapaan.
Kysyttäessä onko backstagella flirttailua, mulle tuli vaikutelma (sen lisäksi että aivan ku ois alkanu sanoon ye(es) että kysymys aiheutti hänessä eri (odottamattoman/spontaanin) reaktion ku edellinen kyssäri. Aivan ku ois menny vähän hämilleen tms peittelemätön reaktio, ja kikatuspuuskan jälkeen sanoi jotenki vähän hämillään ilmeellä "but yea/mutta joo", mistä tuli musta vaikutelma että aihe käsitelty. (Ja pari tanssijoista virnuilee takana, toki se ei kerro mitään ja ko. kysymykset oli kysytty useilta artisteilta.)
En tarkoita siis ollenkaan että ois kiinnostunu romanttisessa mielessä Bstä tai flirttailis siltä kannalta, varmaan vaan hauskanpito, bondaus etc mitä ikinä onkaan!
Musta yleensä naurunpuuskat, joita haaatatteluis tosi paljo, ollu "erilaisia" hällä ja tästä tuli jotenki vaikutelma joka muistutti mua esim NRJn tms Niko Saarisen ja Julianna(?) jonku naisen haastattelusta joka tehtiin kuukausia sitten enkuksi. Siinä K kikatti jotenki eri lailla ku yleensä (ei oo ihme kun kielen osalta varmasti tosi epämukavuusalueella). Samoin mietin esim siitä Youtubessa julkaistussa podcastissa, jossa sanoi naisvideoita tulee Tiktokissa vastaan. Tosin tätä en muista nii tarkkaan vaikuttiko siinä tältä, tää
hatara muistikuva!(Ja en osaa sanoa, mitä aattelen punastumiskeskusteluista sinänsä, enemmän mulla kiinnittyy huomio kasvojen mikroilmeisiin, mut videon lopussa on jotenki samaa vaikutelmaa kasvois, kuin mitä punastumisjutuis nään. Korostan, en edelleenkään ees aattele, että Käärijä ois romanttises mieles kiinnostunu Bstä, vaan ehkä jollain muulla bondaustasolla, ja kun hauskanpitoflirttiä ollu ja itse heittäny sitä isolla kauhalla, niin ehkä hämmentyy kysymyksestä, vaikkei kyllä yleensä hämmenny)
Olikohan Aftonbladetin haastattelu sen jälkeen kun B oli Suomen porukan kanssa ja myös K otti alkoa.
Jos jättää vitsailut sikseen niin onhan se vähän erikoista aikuisille (hetero) miehille että he ovat tässä kohta pari viikkoa henganneet keskenään joka päivä. Jos he olisivat teinejä, tai edes alle 20vuotiaita niin sitten en ajattelisi mitään, pistäisin sen vaan nuoruuden innon piikkiin. Jere täyttää kuitenkin 30, Bojankin on 24. Oli sitten kyse täysin platonisesta siteestä tai jostain muustakin niin selvästi ovat hullaantuneet toisistaan kun eivät pysty olemaan edes yhtä kokonaista päivää erossa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tällaista huvikseen spekulointia Aftonbladetin haastattelusta, kun Käärijältä kysyttiin Euroviisuihastuksesta ja backstagella tapahtuvasta flirttailusta.
Ekaan kysymykseen (onko viisuihastusta) vastasi musta normi Käärijä flirtti/leikkimieliseen tapaan.
Kysyttäessä onko backstagella flirttailua, mulle tuli vaikutelma (sen lisäksi että aivan ku ois alkanu sanoon ye(es) että kysymys aiheutti hänessä eri (odottamattoman/spontaanin) reaktion ku edellinen kyssäri. Aivan ku ois menny vähän hämilleen tms peittelemätön reaktio, ja kikatuspuuskan jälkeen sanoi jotenki vähän hämillään ilmeellä "but yea/mutta joo", mistä tuli musta vaikutelma että aihe käsitelty. (Ja pari tanssijoista virnuilee takana, toki se ei kerro mitään ja ko. kysymykset oli kysytty useilta artisteilta.)
En tarkoita siis ollenkaan että ois kiinnostunu romanttisessa mielessä Bstä tai flirttailis siltä kannalta, varmaan vaan hauskanpito, bondaus etc mitä ikinä onkaan!
Musta yleensä naurunpuuskat, joita haaatatteluis tosi paljo, ollu "erilaisia" hällä ja tästä tuli jotenki vaikutelma joka muistutti mua esim NRJn tms Niko Saarisen ja Julianna(?) jonku naisen haastattelusta joka tehtiin kuukausia sitten enkuksi. Siinä K kikatti jotenki eri lailla ku yleensä (ei oo ihme kun kielen osalta varmasti tosi epämukavuusalueella). Samoin mietin esim siitä Youtubessa julkaistussa podcastissa, jossa sanoi naisvideoita tulee Tiktokissa vastaan. Tosin tätä en muista nii tarkkaan vaikuttiko siinä tältä, tää
hatara muistikuva!(Ja en osaa sanoa, mitä aattelen punastumiskeskusteluista sinänsä, enemmän mulla kiinnittyy huomio kasvojen mikroilmeisiin, mut videon lopussa on jotenki samaa vaikutelmaa kasvois, kuin mitä punastumisjutuis nään. Korostan, en edelleenkään ees aattele, että Käärijä ois romanttises mieles kiinnostunu Bstä, vaan ehkä jollain muulla bondaustasolla, ja kun hauskanpitoflirttiä ollu ja itse heittäny sitä isolla kauhalla, niin ehkä hämmentyy kysymyksestä, vaikkei kyllä yleensä hämmenny)
Olikohan Aftonbladetin haastattelu sen jälkeen kun B oli Suomen porukan kanssa ja myös K otti alkoa.
"Yeah but I can't tell more. something crazy happens" joo onko parempia veikkailuja kohteeksi? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt taas analysoida pitää, niin tossa videossa ehkä Käärijä menee aavistuksen hämilleen, tai jotain, kun Bojan vetääkin lipun päälle, selkeesti Bojan rohkaistunut :D.
Mielenkiintosta kyllä toikin miten ne vaihdellen on häkeltyneen olosia toisistaan. Välillä toinen on enemmän flirtti, sitten kääntyy ykskaks ihan toiseen suuntaan. Kysyn vaan miksi kukaan häkeltyisi kaverinsa seurassa.
Voi pojat pojat, olette tainneet kyllä nyt eksyä sinne viisu huumaan ettekä enää itsekään tiedä mikä on homman nimi.
Löytyy tosta haastis missä kysellään ihastumisista jos joltain on jäänyt näkemättä.
Mä oon seurustellut itse vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa 10 v mutta olen silti bi. On toki ollut semmosia lyhyempiä juttuja
saman sukupuolen kanssa mutta seurustelut on olleet vastakkaisen sukupuolen kanssa.
ei se sitä katso vaikka olisi seurustellut tosi pitkään ettei voisi olla vaikka biseksuaali. Voisin kyllä seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa koska loppupeleissä ihastun ihmiseen.
Mutta Käärijästä tulee homoläpästä huolimatta ainakin minulle tosi vahvat heterovibat. Se on semmosta joukkuelajeissa pukuhuoneessa vedettävää homoläppää mitä hän vetää Bojanin kanssa. Bojanista tulisi enemmän bi viboja vaikka saattaa olla hetero hänkin.