Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
32481/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan todellakin voi olla ihastunut. Käärijässä on kuitenkin sellaista seksuaalista vetovoimaa, joka osuu ihan heteromiehiinkin. Bojan on kuitenkin nuori ja kaunis ja taiteilijana avomielinen seksuaalisestikin. Jospa Bojan on itsekin hätkähtänyt näitä orastavia tunteitaan. Tai ehkä Käärijä möläytti edellisenä iltana olevansa parisuhteessa ja vasta muuttanut tyttiksen kanssa yhteen ja tämä säikäyttti Bojanin?

Mä niin rakastan näitä teidän analyysejä. Ne on ihan parasta viihdettä. Voisiko näistä koota harlekiini romaanin? Kanteen tietysti kuva Käärijästä ja Bojanista laivan kannella.

Vierailija
32482/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

Huomasitte varmaan lauantai-illan klipistä, että Etel kikatteli Bojanin kyljessä kiinni pikkupäissään....ettei vaan olisi käynyt vanhanaikaisesti ja poikarakkauteen tullut särö.

Livessä ennen turkoosia mattoa joku seuraaja kysyi "Oletteko nähnyt unia Euroviisuista?". Etel aloitti kertoa "Olen, oon jäänyt kiinni valjaisiin.." Käärijä keskeytti sulla on varmaan kotona paljon valjaita 😏

Vielä kun saataisiin Samu paikalle hämmentämään soppaa. Voisi vaikka laulaa lurauttaa Bojanille laulun sienistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32483/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

Huomasitte varmaan lauantai-illan klipistä, että Etel kikatteli Bojanin kyljessä kiinni pikkupäissään....ettei vaan olisi käynyt vanhanaikaisesti ja poikarakkauteen tullut särö.

Livessä ennen turkoosia mattoa joku seuraaja kysyi "Oletteko nähnyt unia Euroviisuista?". Etel aloitti kertoa "Olen, oon jäänyt kiinni valjaisiin.." Käärijä keskeytti sulla on varmaan kotona paljon valjaita 😏

Hyvin mahdollista! Tämähän on siksikin kiinnostava skenaario, että Etel seurustelee Haberin kanssa. Etel ja Käärijä olisivat kyllä paljon parempi pari kuin Samu ja Etel. Samu on jotenkin väsyneen oloinen pirteälle Etelille.

Vierailija
32484/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan todellakin voi olla ihastunut. Käärijässä on kuitenkin sellaista seksuaalista vetovoimaa, joka osuu ihan heteromiehiinkin. Bojan on kuitenkin nuori ja kaunis ja taiteilijana avomielinen seksuaalisestikin. Jospa Bojan on itsekin hätkähtänyt näitä orastavia tunteitaan. Tai ehkä Käärijä möläytti edellisenä iltana olevansa parisuhteessa ja vasta muuttanut tyttiksen kanssa yhteen ja tämä säikäyttti Bojanin?

Uuuh, älä muistuta mua Käärijän seksuaalisesti vetovoimasta. T: lätkää pelaava heteromies

Vierailija
32485/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu on varmaan nyt hätäpäissään jo matkalla Liverpooliin kun meno uhkaa käydä villimmäksi. 😀 Luulisi että se muutenkin sinne menee Etelin vuoksi.

Vierailija
32486/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin rakastan näitä teidän analyysejä. Ne on ihan parasta viihdettä. Voisiko näistä koota harlekiini romaanin? Kanteen tietysti kuva Käärijästä ja Bojanista laivan kannella.

Teidän analyysin laittaneiden kuvat olis kiva.

Nähtäis minkä näköset foliohattarat niitä kirjottelee. Päästäis sitten tekemään teistä analyyseja....

Vierailija
32487/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut joku ihmeen FanFiction-ketju.

Vierailija
32488/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mahtavaa saada tietää, mikä on totuus tässä tarinassa.

Vierailija
32489/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä kuitenkin luovempaa kirjoittaa itse kuin seurata jotain saippuasarjaa.

Vierailija
32490/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, on. Hyvin vanhanaikaista, typerää ja turhaa. Mutta jollain heidän täytyy elämänsä täyttää.

Tähän ketjuun on jäänyt vain pohjasakka, kun mietin miksi eivät kirjoittele tuonne Euroviisut 2023 O -ketjuun.

Vierailija
32491/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo skenaario 3 on kyllä hyvin varteenotettava. Lisäksi Samu ei ole tykännyt yhdestäkään Käärijän viisupäivityksestä. Eilen latasi chachachaata stoorinsa taustamusiikiksi kuin pakon sanelemana....😏

Vierailija
32492/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

Vielä kun saataisiin Samu paikalle hämmentämään soppaa. Voisi vaikka laulaa lurauttaa Bojanille laulun sienistä.

Bojan tuskin kiinnostuisi vanhasta tatista 🤣

Vierailija
32493/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö....onko kukaan koskaan saanut fanfictionin juonenkäänteistä jotain vihapuhesyytettä tms...tuli vaan mieleen 😶

Vierailija
32494/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itsekin uskoa tuohon fanitusteoriaan. MUTTA, miksi Bojan on sitten ottanut etäisyyttä eilisen illan jälkeen, mitä tapahtui? Jos on puhtaasti vain fani, luulisi olevan ihan sama jollekin romanssihuhuille.

Vierailija
32495/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

Käärijähän korjasi, että - tai siis meillä on - viitaten aiempaan letkautukseensa tulevasta Käärijä-vauvasta, kun Etel halasi sitä mekkonsa jättipalleroa vatsansa edessä. Hauskaa tällä porukalla ainakin tuntuu onneksi olevan. Varmasti jää valtavasti mukavia muistoja, vaikka rankkoja viikkoja ja paljon pitkiä päiviä onkin.

Vierailija
32496/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan itsekin uskoa tuohon fanitusteoriaan. MUTTA, miksi Bojan on sitten ottanut etäisyyttä eilisen illan jälkeen, mitä tapahtui? Jos on puhtaasti vain fani, luulisi olevan ihan sama jollekin romanssihuhuille.

Se on viettånyt la-su yön naisen kanssa....

Vierailija
32497/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

Käärijähän korjasi, että - tai siis meillä on - viitaten aiempaan letkautukseensa tulevasta Käärijä-vauvasta, kun Etel halasi sitä mekkonsa jättipalleroa vatsansa edessä. Hauskaa tällä porukalla ainakin tuntuu onneksi olevan. Varmasti jää valtavasti mukavia muistoja, vaikka rankkoja viikkoja ja paljon pitkiä päiviä onkin.

ai tommonen käänne....Etel+ Käärijä ?😮😮

Vierailija
32498/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mahtavaa saada tietää, mikä on totuus tässä tarinassa.

The truth is out there

Vierailija
32499/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä skenaario 3.

ai tommonen käänne....Etel+ Käärijä ?😮😮

Ehkä he perustaa kommuunin.

Vierailija
32500/34469 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, jos kyse oikeasti on jonkinlaisesta ihastumisesta, ja siitä suoraan kysytään, ja spekuloidaan viisupalstoilla ja somessa (huom. myös muiden kuin suomalaisten toimesta), niin luulisin, että siinä tulee sellainen olo, että nyt jarrua.. ja mun mielestä se tukee teoriaa, koska jos ei mitään olisi, voisi jatkaa kuten ennenkin, kaverilinjalla..

Ketju on lukittu.