UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte siirtyä Käärijän ihasteluketjuun, koska huomaa, että euroviisut tai umk ei teitä kiinnosta, vaan Käärijä ja Käärijän etumus. Vaikea edes ymmärtää, millainen ihminen täällä näitä kirjoittaa päivät pitkät.
Kaksimielisyyksiä laukovia miehiä pidetään limanuljaskoina, mutta kaksimielisyyksiä laukovat naiset ovat samanlaisia elleivät pahempia.
"UMK ei teitä kiinnosta, vaan Käärijä" Niin se vaan tahtoo kuule olla, että UMK kisan voittaja ownaa ketjun. Äläkä muutenkaan viitsi, välitämme Käärijästä ja hänen hyvinvoinnistaan.
Perusta PB:n ihastelulle oma ketju .
Ymmärrä lukemasi. PB:stä ei kukaan puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte siirtyä Käärijän ihasteluketjuun, koska huomaa, että euroviisut tai umk ei teitä kiinnosta, vaan Käärijä ja Käärijän etumus. Vaikea edes ymmärtää, millainen ihminen täällä näitä kirjoittaa päivät pitkät.
Kaksimielisyyksiä laukovia miehiä pidetään limanuljaskoina, mutta kaksimielisyyksiä laukovat naiset ovat samanlaisia elleivät pahempia.
"UMK ei teitä kiinnosta, vaan Käärijä" Niin se vaan tahtoo kuule olla, että UMK kisan voittaja ownaa ketjun. Äläkä muutenkaan viitsi, välitämme Käärijästä ja hänen hyvinvoinnistaan.
PB megafani täällä väittää aina, että täällä ei haluta puhua UMKsta, vaan Käärijästä. Mutta ei siitä sen enempää.
Aapokin on saanu vähän läskiä kylkeen. Niin se pyykkilauta vaan on maallisesti katoava luonnonvara.
https://www.instagram.com/p/Crie3HmNz35/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Aapokin on saanu vähän läskiä kylkeen. Niin se pyykkilauta vaan on maallisesti katoava luonnonvara.
https://www.instagram.com/p/Crie3HmNz35/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
😂
Käärijän Instassa stoori, jossa kutittaa tavallaan itseään kainalosta 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PB megafani täällä väittää aina, että täällä ei haluta puhua UMKsta, vaan Käärijästä. Mutta ei siitä sen enempää.
Mä olen PB megafani mutta en ole se joka tuollaista on väittänyt.
Joku Käärijämegafani väittää täällä aina, ettei täällä saa puhua kuin Käärijästä.
IL:n juttu Käärijän euroviisuasuista:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2060850f-997b-4d53-9818-60720e…
Uusia esiintymisasuja
Kaduttaako Behmiä, ettei lämmenny Käärijälle? ks. uudet instakommentit
Onkohan the esiintymisasu kuitenkin the bolero, eikös siitä uusi tehty?
Hyvä, että haastatteluihin sun muihin kissanristiäisiin on uusia asuja. Mutta ne ois mun mielestä voinu olla erilaisia. Toki tyyli voi olla sama, mutta esim joku puvuntakki boleron sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo sori siis edustusasuja
Ko. asuja on jo aiemmin vilauttelu instassa, ja onneksi tosiaan olivat vaan Käärijän edustusasuja eikä hänen tai vaikka tanssijoiden esiintymisasuja.
UMK:ssa nähnyt asut oli kaikki niin hyviä, että ne on syytä pakata mukaan myös Liverpoolin lavalle!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että haastatteluihin sun muihin kissanristiäisiin on uusia asuja. Mutta ne ois mun mielestä voinu olla erilaisia. Toki tyyli voi olla sama, mutta esim joku puvuntakki boleron sijaan.
Puvuntakkejahan nyt on helpoo halutessaan hankkia vaikka paikan päältä, ja varmaan Käärijältä itseltäänkin sellainen tai useampiakin ihan kaapista löytyy.
Hyvä tosiaan, että sai uusia edustusasuja, jotta esiintymisasu säilyy paremmin tallessa ja edustuskunnossa itse kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako Behmiä, ettei lämmenny Käärijälle? ks. uudet instakommentit
Instapäivitys: Käärijä ja pahvinäköiskuva.
Behm: "Saanko tän mun kotiin"
Käärijä: "Minut saat, mutta et pahvia"
Perrrhana, kateus iski!!!!!!!
Mulla mener aina nää Bessit ja Behmit sekaisin. Perhana ihmisellä pitää olla oikea nimi niinku Katri Helena!!!
Charles ja Camilla meinasivat kotopuolessa kannustaa jonkun jutun mukaan Britannian edustajaa. :-D He olivat tavanneet Mae Mullerin. Huvittaisi ajatus että Camilla ja Charles katsoo euroviisuja ja Käärijä tulee sieltä esiintymään. Rankka viikko ja paljon pitkii päivii takana. öö ö ö ö ö ö öö.
Seinäjoen Rytmikorjaamolla ESC-lauantaina Viisukuppila. Ennen viisujen alkamista esiintyy mm. Benjamin. Sen jälkeen katsellaan yhdessä viisut isolta screeniltä. Pikkupurtavaakin on. Vapaa pääsy. (Jo edeltävän viikon Rytmikorjaamolla äksönia ja semin katsomista.)
Kyllä Seinäjoki osaa!!!
Vierailija kirjoitti:
IL:n juttu Käärijän euroviisuasuista:
Tulee koronavirus tuosta piikkipallosta mieleen 😁
Alko vi t u ttaa kaikki tyhjiä kyselevät toimittajat jotka haluaa vaan saada jotain irti kaikesta.
Onkohan Käärijäraasu saanut nukuttua... halaus Käärijälle!