UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Reggae-versio kerää ihastuneita katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sais Käärijä vähän tsempata ja varmistaa, että julkisilla paikoilla ja Instastoryissä olis vähän siistimpi look :/ Instastoryssä musta likainen huppari päällä ja tukka märkänä/likaisena. Jaiks, ei tollasessa lookissa, please...
Käärijä-packagessa ei voi koskaan tietää, mitä saa......ylläriä suuntaan ja toiseen
Vierailija kirjoitti:
Pressitapaaminen on aluillaan. Wiwibloggsin instasta taitaa pystyä parhaiten seuraamaan.
Meni maku kun eivät näytä damissa tai lontoossa livenä keikka👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressitapaaminen on aluillaan. Wiwibloggsin instasta taitaa pystyä parhaiten seuraamaan.
Youtubessa tuli ainakin Eurovoxxin kanavalla liveä artistien saapumisesta äsken yms. Kuvaiskohan ne enemmänkin tänään.
Käärijän tulkki bongattu Unikko-hupparissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa tuli ainakin Eurovoxxin kanavalla liveä artistien saapumisesta äsken yms. Kuvaiskohan ne enemmänkin tänään.
Damissa on keikan ehdoton striimauskielto. Se lukee ohjeistuksessa. Tulee sitten jälkikäteen varmasti youtubeen videoita esityksistä
Millonkahan Käärijällä h i rttää kiinni. Hirveetä zembaloa ryysätä. -huolissaan-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku kun eivät näytä damissa tai lontoossa livenä keikka👿
Asiahan ratkeaa sillä, että menet itse paikalle katsomaan, jos tilaisuuden livenä näkeminen on sinulle niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damissa on keikan ehdoton striimauskielto. Se lukee ohjeistuksessa. Tulee sitten jälkikäteen varmasti youtubeen videoita esityksistä
Jäykän näköistä toimintaa verrattuna Espanjan ja Israelin juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän tulkki bongattu Unikko-hupparissaan.
Eki oli saanut puhetaitonsa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelu- ja konserttivideoita varmaan myöhemmin postaavat.
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla, millainen esitys Liverpoolissa nähdään. Mulla on täysi luotto siihen, että esitys tulee näyttämään ja kuulostamaan hyvältä. Umk-esitys jännitti enemmän ja sen nähtyäni olin helpottunut. Liverpoolissa jännitän eniten Loreenin esitystä ja ääntenlaskua.
Suurempi mahdollisuus on siihen että tulee pannukakku, kuin että onnistuu.
UMK-live oli todella huono ja omituinen, joten mikä sen tason olisi siitä parantanut. Ääni on liian hentoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla, millainen esitys Liverpoolissa nähdään. Mulla on täysi luotto siihen, että esitys tulee näyttämään ja kuulostamaan hyvältä. Umk-esitys jännitti enemmän ja sen nähtyäni olin helpottunut. Liverpoolissa jännitän eniten Loreenin esitystä ja ääntenlaskua.
UMK-live oli todella huono ja omituinen, joten mikä sen tason olisi siitä parantanut. Ääni on liian hentoinen.
UMK oli erittäin onnistunut, joten toivottavasti ovat valmiita palaamaan välittömästi siihen, mikäli uusi versio ei yleisön mielestä ole yhtä toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK oli erittäin onnistunut, joten toivottavasti ovat valmiita palaamaan välittömästi siihen, mikäli uusi versio ei yleisön mielestä ole yhtä toimiva.
Mitä tarkoitat palaamisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo täällä aiemmin juttua, että esityksen on oltava valmis Liverpoolin harjoituksissa. Siellä keskitytään kuvakulmien harjoitteluun. Korkeintaan säädetään valoja ja tehdään esityksen hienosäätöä. Suurempia muutoksia siellä ei ole enää aikaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Koko Käärijån muu presenssi on vain hentoisen äänen kompensoimista ja siitä syystä yleisvaikutelmasta ei tule väkevää ja vakavastiotettavaa.
Vaan ihme symppispisteiden keruuta/pelleperformanssia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapo on usein keikalla ilman paitaa. Miehekkään näköinen mies eikä mikään itseään esittelevä, pullisteleva, keskenkasvuinen kloppi. Focus on siellä missä pitääkin; musiikissa. Ei kielen roikottamisessa, lipomisessa ja sormien nuoleskelussa.
Hehee. :D Näppynen luusäkki jolla liimaletti, sammakon suu ja epätasaiset hampaat. Muutenkin mikä lie nynnykkä seurakuntanuori taustaltaan. Tulee mieleen Anssi Kela.
Tässä erään Käärijä-fanin kommentti, näyte kyvyistään.
Älykkäitä, fiksuja ihmisiä. Ovat avarakatseisia, suvaitsevaisia. Osaavat käyttäytyä ja keskustella, pysyä asiassa.Käärijä voi olla ylpeä faneistaan!
Ensin joku kirjoittaa täällä Pb:tä kehuvan viestin. Sen jälkeen joku provosoituu ja haukkuu Pb:n lyttyyn. Sen jälkeen joku taas provosoituu ja haukkuu Käärijän fanit lyttyyn. Ei hitsi tätä touhua täällä.🤣 Noi viestitkin on kuin eskarilaisen kynästä.
Sanos muuta. Ja tätä samaa pelleilyä on menty nyt monta viikkoa.
Oletko huomannut, että heti kun ilmestyy PB:tä ja Aapoa ylistävä kommentti, alkaa haukkuminen. On se kumma asia, miten tuo bändi on mennyt niin joillain ihon alle.
Portion Boys on Suomen viidyttävin bändi, suosio on vankka.Aapo komea mies ja loistava laulaja, jolla ääni kestää ja kantaa. Kenraali Vahva myös erittäin...sexy. Omat vahvuutensa heillä kaikilla ja kaikkia heitä tarvitaan lavalla - silloin palapeli on kokonainen ja täydellinen. Keikat loppuunmyytyjä.
Jos täällä nyt joku myyrä heitä haukkuu, niin eihän sillä ole mitään merkitystä. Mutta ei voi välttyä ajattelemasta, että tuollaisiako ovat Käärijän fanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyrsii, kun jotkut kaksi (?) haukkuvat täällä ristiin Käärijää ja Aapoa. Ettekö todellakaan voi millään lopettaa?
No onneksi on ollut hiljaista vatsa rintamalla. Vatsahullu on ehkä poistunut tästä ketjusta.
Varvashulluko siinä arvostelee vatsahullua?
Mua nauratti K:n instastoori jossa kuvas Ekia ja sano, että Eki on sen tulkki, muttei se puhu mitään.
Näyttää olevan tunkua K:n pressipisteellä. Eurovision in concert instassa näkyy jotain ja wiwibloggsin myös.
Katoin tuon umk esityksen. Kyllä noi eurolavat tekee sekavaksi. Sitten possujuna on nähty. Sitten katoin madridin esityksen. Ei Käärijä tarvi niin paljon kaikkee esitykseen. Biisi on hyvä, käärijä on hyvä esiintyyn.