UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en vaan ymmärrä, mikä tosta biisistä tekee niin hyvän? Jos Suomi sattuu voittaan jostain syystä, niin lupaan kuunnella sen VIELÄ muutaman kerran josko löytäisin sen jutun. Tähän asti olen joutunut sitä kuunteleen kun en kehtaa laittaa käsiä korvilla yleisellä paikalla ja huutaalällätellä ettei mitään tulisi kuuloaistiin. UGH! Olen puhunut.
Etsi jostain tomahawki ja lyö sillä kalloas. Ugh vaan.
Oon mega- fan, mut nyt pitää jo sanoa, että mennään "Ilon kautta!".
Eihän mikään tuntus miltään, jos kaikki ois samaa mieltä joka asiasta, häviäis valot ja varjot. Toisen varjo on toiselle valo ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iconic moments at Eurovision Pre-Parties 2023 | Madrid PrePartyES
Kommenttiosaston ensimmäisenä on kiinnitettynä tämä:
can we all agree kaarija is a gift from god and the biggest sweetheart ever
Vähän ärsyttää, kun tuo sama Kirsi H kommentoi kärppänä joka AINOASSA Youtuben Käärijäjulkaisussa ensimmäisenä jotain perusplääh . Ois ees laittanu käyttäjänimekseen vaikka Chris H. Hvetin noloa.
Häh? Tuon kommentin kirjoittaja on ESC Sylwix Puolasta.
joo mutta vastannut tuohonkin kiinnitettyyn kommenttiin. Sehän oli kysymysmuodossa. Noloa tunkea suomalaisella nimellä joka ikiseen mahdolliseen kehuosioon
Niin on. Miksi se edes katsoo silmä kovana noita Käärijä-videoita jos ei kerran tykkää??
Eikun nimenomaan tykkää, mutta noloa kun joka ainoassa ketjussa, liioittelematta, on tuon suomitädin samana toistuvat jutut ja sydämet suomalaisella nimellä. Näin tykätään ja kannustetaan käärijää, että nuo ulkomaalaisetkin ymmärtävät. Huohhh.
Onhan noita vakiokommentoijia muitakin, mutta enpäs ole tähän mainittuun nimeen törmännyt koskaan. Eihän niitä tarvitse edes lukea. Luultavasti muitten maitten edustajilla on samanlaisia faneja sydämineen tarjoamassa 12 pistettä.
Mutta video itse on riemastuttava, Alessandralla näkyi olleen vauhti päällä alusta loppuun. Maekin taisi olla vähän vauhdissa.
Järkkyä teennäistä itsensä promoamis tekohauskaa, jota kukaan ei jaksas kertaa enempää
Tulevana viikonloppuna on samaa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mää en vaan ymmärrä, mikä tosta biisistä tekee niin hyvän? Jos Suomi sattuu voittaan jostain syystä, niin lupaan kuunnella sen VIELÄ muutaman kerran josko löytäisin sen jutun. Tähän asti olen joutunut sitä kuunteleen kun en kehtaa laittaa käsiä korvilla yleisellä paikalla ja huutaalällätellä ettei mitään tulisi kuuloaistiin. UGH! Olen puhunut.
Ok. Harmi ettet ole päässyt sisälle tähän viisuhuumaan, on tämä kerrankin niin hauskaa kun Suomella on hyvä biisi ja loistava edustaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltavuorossa on niin kivaa ettei aamuvuoro enää muusta puhukaan 😘
Löysin muuten aikamoisen "aarteen" videopysäytyksellä.........ehkä jaan sen illassa matskuna jossain vaiheessa.😳
Kyllä! 🔥
Je***us tätä screenshottia....on tänne vähän liian kovaa kamaa....
Ei voi tietää ellei kokeile 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Harmi ettet ole päässyt sisälle tähän viisuhuumaan, on tämä kerrankin niin hauskaa kun Suomella on hyvä biisi ja loistava edustaja!
Kertosäe on minun mielestä hyvä, se tuo tähän biisiin jotain, mutta se muu on sellaista samaa, niin kuin samalla nuotilla soitettua.
Vierailija kirjoitti:
Apua nuo Käärijän housut tippuu aivan kohta niin että persviiva näkyy.....suorassa lähetyksessä 🙄🙈🙈🙈 Goofy!
Kohta ei tartte ees annaliisan mielikuvitusta nähdäkseen!
Liverpool lähestyy. Onkohan Käärijällä vielä aikaa esim. laulutuntien muodossa parantaa laulutaitoaan, jotta saisi varmemmin pisteitä myös raadeilta?
Joo just se Käärijä edition. Aihe vapaa on ollut jonneton, mutta voihan ne toki tuonne pelmahtaa jossain välissä. Hideen vaan jos näin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka haluaa aloittaa kielikurssin suosittelen katsomaan Kartsariin instasta löytyvän 1.kielijakson.
Siinä Käärijä laittaa sormet v:n malliin ja nuolee hitaasti ylhäältä alas ja pysähtyy hetkeksi sormien väliin ja nuolee sitä oikein antaumuksella 😋
Tänään oli kiire päivä töissä. Ihanaa kun radiosta tuli kotimatkalla Oku Luukkainen feat. PB Omaa lomaa. Sitä oltiin toivottu joten se soitettiin. Hyvä biisi, sai taas hymyn kasvoille.
Tiedätkö, että voit saada hymyn naamallesi myös ostamalla PB:n levyn tai kuuntelemalla heitä Spotifyssa? Silloin he saavat kaiken lisäksi rahaa ja nauravat makeammin matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltavuorossa on niin kivaa ettei aamuvuoro enää muusta puhukaan 😘
Löysin muuten aikamoisen "aarteen" videopysäytyksellä.........ehkä jaan sen illassa matskuna jossain vaiheessa.😳
Kyllä! 🔥
Je***us tätä screenshottia....on tänne vähän liian kovaa kamaa....
Ei voi tietää ellei kokeile 👌
Kuvakaappaus ei kuulosta yhtä hienolta kuin screenshot?
Kiitos teille, että tapoitte keskustelun. Jos joku piipahtaa tässä ketjussa ekaa kertaa, näkee minkätasoisia faneja Käärijällä on. Millaiset tyypit sitä fanittaa ja minkä vuoksi.
Sivistynyt väki pysyy pois myös keikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka haluaa aloittaa kielikurssin suosittelen katsomaan Kartsariin instasta löytyvän 1.kielijakson.
Siinä Käärijä laittaa sormet v:n malliin ja nuolee hitaasti ylhäältä alas ja pysähtyy hetkeksi sormien väliin ja nuolee sitä oikein antaumuksella 😋
Tänään oli kiire päivä töissä. Ihanaa kun radiosta tuli kotimatkalla Oku Luukkainen feat. PB Omaa lomaa. Sitä oltiin toivottu joten se soitettiin. Hyvä biisi, sai taas hymyn kasvoille.
Tiedätkö, että voit saada hymyn naamallesi myös ostamalla PB:n levyn tai kuuntelemalla heitä Spotifyssa? Silloin he saavat kaiken lisäksi rahaa ja nauravat makeammin matkalla pankkiin.
No mutta siellähän ne minunkin rahani ovat :D
Suon varakkuuden myös toisille, omalla työllään rikastuneille.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille, että tapoitte keskustelun. Jos joku piipahtaa tässä ketjussa ekaa kertaa, näkee minkätasoisia faneja Käärijällä on. Millaiset tyypit sitä fanittaa ja minkä vuoksi.
Aikas törkeää että haukut Käärijän keikoilla kävijöitä sivistymättömiksi.
Vierailija kirjoitti:
No mikä keskustelu nyt on tapettu? Jatka siitä kohdasta, mihin se keskustelu "kuoli" niin yritetään elvyttää se!
Vierailija kirjoitti:
Liverpool lähestyy. Onkohan Käärijällä vielä aikaa esim. laulutuntien muodossa parantaa laulutaitoaan, jotta saisi varmemmin pisteitä myös raadeilta?
Liverpooliin lähtö on jo reilun parin viikon kuluttua, joten aika käy vähiin, kun on kuitenkin vielä pre-partyja ja Suomen pari keikkaa. Luulisi, että pitäisi vielä harjoitella esitystäkin... Ehkä jossain välissä on vielä laulutunti tai pari. Kiirettä varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noiden kirjoituksista voi muuta päätellä?
Olen muodostanut käsitykseni Käärijäfaneista heidän kirjoitustensa perusteella. Toisaalta voin olla myös väärässä. Vaikuttaa siltä, etteivät he käy keikoilla vaan elävät mieluummin selällään mielikuvituselämää kiinnostuneina muusta kuin musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Siwistynyt väki käy jossain Kuhmon kamarimusiikkifestivaalissa. Ai et käy? Etpä siis itsekään ole sivistynyt joten suu tukkoon.
Youtubessa suosittu viisureagointi kanava kertoi, että poikkeuksellisesti kun käärijä esiintyi niin KAIKKI osallistujat olivat katsomassa siellä parvella esitystä ja sekosivat yhdessä yleisön kanssa. Tämä kyseinen henkilö ei itse tykkää biisistä yhtään(!), mutta ton esityksen jälkeen sanoi että haisee voitolta vaikka ei itse sitä toivo :D en tiedä miksi ei tykkää mutta on ainakin rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa suosittu viisureagointi kanava kertoi, että poikkeuksellisesti kun käärijä esiintyi niin KAIKKI osallistujat olivat katsomassa siellä parvella esitystä ja sekosivat yhdessä yleisön kanssa. Tämä kyseinen henkilö ei itse tykkää biisistä yhtään(!), mutta ton esityksen jälkeen sanoi että haisee voitolta vaikka ei itse sitä toivo :D en tiedä miksi ei tykkää mutta on ainakin rehellinen.
Mahtavaa!! Onhan se tosin ihan SAIRAS biisi, joten sekoaminen sallittu!
Äläs nyt. Se oli vain minun mielipide, eikä sillä pitäisi olla noin suurta vaikutusta sinun tunteisiisi.