Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
27121/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua nuo Käärijän housut tippuu aivan kohta niin että persviiva näkyy.....suorassa lähetyksessä 🙄🙈🙈🙈 Goofy!

Vierailija
27122/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liettua on kyllä random :D Viron ymmärtäisi mutta onko selvinnyt miksi Liettua?

Ei taida olla mitään muuta kuin arvailuja vain. Joku kirjoitti aiemmin täällä, että Mae Muellerin video on tehty Liettuassa. Voisko Käärijäkin olla siellä kuvaamassa uuden biisin videota ja samalla tekemässä promoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27123/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua nuo Käärijän housut tippuu aivan kohta niin että persviiva näkyy.....suorassa lähetyksessä 🙄🙈🙈🙈 Goofy!

ne huoltojoukot todella ON hyvä olla mukanaan aina ja kaikkialla

Vierailija
27124/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilijat ja runojen keräilijä: voitte laittaa runot/screenshotit talteen ylikselle Käärijä-ketjuun (https://ylilaut a.org/aihevapaa/131541895#209853124) jos ette halua tehdä instatilejä. Mä ajattelin kerätä sinne mun lempilinkkejä ja kuvia 😋

Vierailija
27125/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iconic moments at Eurovision Pre-Parties 2023 | Madrid PrePartyES

Kommenttiosaston ensimmäisenä on kiinnitettynä tämä:

can we all agree kaarija is a gift from god and the biggest sweetheart ever

Vähän ärsyttää, kun tuo sama Kirsi H kommentoi kärppänä joka AINOASSA Youtuben Käärijäjulkaisussa ensimmäisenä jotain perusplääh . Ois ees laittanu käyttäjänimekseen vaikka Chris H. Hvetin noloa.

Häh? Tuon kommentin kirjoittaja on ESC Sylwix Puolasta.

joo mutta vastannut tuohonkin kiinnitettyyn kommenttiin. Sehän oli kysymysmuodossa. Noloa tunkea suomalaisella nimellä joka ikiseen mahdolliseen kehuosioon

Niin on. Miksi se edes katsoo silmä kovana noita Käärijä-videoita jos ei kerran tykkää??

Vierailija
27126/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin pyynnön, että sulkevat koko ketjun. Perustellusta syystä.

Kuin myös. Tämä on tähtiketju ja näkyy ilta-sanomien sivuilla. Lehden lukijat voivat eksyä tänne ja täällä näin lapsellista. Olen pyytänyt myös euroviisuketjun poistoon.

Hei haloo, relaa vähän. Iltalehdenkin juttujen taso on lähes pelkkiä seksijuttuja ja onlyfansin ihannointia. Joten mitä tämä ketju siellä haittaa, suorastaan sopii Iltalehden tyyliin

Vierailija
27127/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää, kun tuo sama Kirsi H kommentoi kärppänä joka AINOASSA Youtuben Käärijäjulkaisussa ensimmäisenä jotain perusplääh . Ois ees laittanu käyttäjänimekseen vaikka Chris H. Hvetin noloa.

joo mutta vastannut tuohonkin kiinnitettyyn kommenttiin. Sehän oli kysymysmuodossa. Noloa tunkea suomalaisella nimellä joka ikiseen mahdolliseen kehuosioon

Niin on. Miksi se edes katsoo silmä kovana noita Käärijä-videoita jos ei kerran tykkää??

Eikun nimenomaan tykkää, mutta noloa kun joka ainoassa ketjussa, liioittelematta, on tuon suomitädin samana toistuvat jutut ja sydämet suomalaisella nimellä. Näin tykätään ja kannustetaan käärijää, että nuo ulkomaalaisetkin ymmärtävät. Huohhh.

Vierailija
27128/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@warnermusicbaltics instastoorissa on pieniä pätkiä tämänaamuisista kuvauksista.

Vierailija
27129/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin putoo berberi ja sitten housut. Onko sillä enää päätäkään tallella, kun palaa Liverpoolista.

Vierailija
27130/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassista suomalaista mieskomeutta tarjolla siis 😂

Vierailija
27131/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin pyynnön, että sulkevat koko ketjun. Perustellusta syystä.

Kuin myös. Tämä on tähtiketju ja näkyy ilta-sanomien sivuilla. Lehden lukijat voivat eksyä tänne ja täällä näin lapsellista. Olen pyytänyt myös euroviisuketjun poistoon.

Hei haloo, relaa vähän. Iltalehdenkin juttujen taso on lähes pelkkiä seksijuttuja ja onlyfansin ihannointia. Joten mitä tämä ketju siellä haittaa, suorastaan sopii Iltalehden tyyliin

Nimenomaan. On sitten lapsi tai mummo, niin lävähtää ensiksi silmille, näin stimuloit itsellesi 50 isoa mega-oota uudella Gpiste-stimulaattorilla. Pappi ja rehtori Porvoosta testasivat uutuudet.

Joten kannattaa ehkä mieluummin soittaa iltapäivälehtiin, kuin huolestua tästä palstasta.

Mutta puhutaan nyt sitten suomalaisen kunnollisen toimistotyöntekijän tavoin aikamme.

Vierailija
27132/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun nimenomaan tykkää, mutta noloa kun joka ainoassa ketjussa, liioittelematta, on tuon suomitädin samana toistuvat jutut ja sydämet suomalaisella nimellä. Näin tykätään ja kannustetaan käärijää, että nuo ulkomaalaisetkin ymmärtävät. Huohhh.

Jaaa, minä luulin että siellä on joku suomalainen haukkumassa Käärijää joka videon kommenteissa 😄 ymmärsin väärin

Vierailija
27133/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vakiokommentoijia muitakin, mutta enpäs ole tähän mainittuun nimeen törmännyt koskaan. Eihän niitä tarvitse edes lukea. Luultavasti muitten maitten edustajilla on samanlaisia faneja sydämineen tarjoamassa 12 pistettä.

Mutta video itse on riemastuttava, Alessandralla näkyi olleen vauhti päällä alusta loppuun. Maekin taisi olla vähän vauhdissa.

Vierailija
27134/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runoilijat ja runojen keräilijä: voitte laittaa runot/screenshotit talteen ylikselle Käärijä-ketjuun (https://ylilaut a.org/aihevapaa/131541895#209853124) jos ette halua tehdä instatilejä. Mä ajattelin kerätä sinne mun lempilinkkejä ja kuvia 😋

Nyt on hyvä idea. Tosin jonnetulvaan kannattaa varautua...

Vierailija
27135/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vakiokommentoijia muitakin, mutta enpäs ole tähän mainittuun nimeen törmännyt koskaan. Eihän niitä tarvitse edes lukea. Luultavasti muitten maitten edustajilla on samanlaisia faneja sydämineen tarjoamassa 12 pistettä.

Mutta video itse on riemastuttava, Alessandralla näkyi olleen vauhti päällä alusta loppuun. Maekin taisi olla vähän vauhdissa.

Järkkyä teennäistä itsensä promoamis tekohauskaa, jota kukaan ei jaksas kertaa enempää

Vierailija
27136/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltavuorossa on niin kivaa ettei aamuvuoro enää muusta puhukaan 😘

Löysin muuten aikamoisen "aarteen" videopysäytyksellä.........ehkä jaan sen illassa matskuna jossain vaiheessa.😳

Kyllä! 🔥

Je***us tätä screenshottia....on tänne vähän liian kovaa kamaa....

Vierailija
27137/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kys lankaa auki kirjoittamalla osoiterimpsua osoitekenttään ....

Vierailija
27138/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä idea. Tosin jonnetulvaan kannattaa varautua...

Tuolla on semmonen kun Euroviisut official 23 - Käärijä Edition....onks se tuo?

Vierailija
27139/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en vaan ymmärrä, mikä tosta biisistä tekee niin hyvän? Jos Suomi sattuu voittaan jostain syystä, niin lupaan kuunnella sen VIELÄ muutaman kerran josko löytäisin sen jutun. Tähän asti olen joutunut sitä kuunteleen kun en kehtaa laittaa käsiä korvilla yleisellä paikalla ja huutaalällätellä ettei mitään tulisi kuuloaistiin. UGH! Olen puhunut.

Vierailija
27140/34469 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää en vaan ymmärrä, mikä tosta biisistä tekee niin hyvän? Jos Suomi sattuu voittaan jostain syystä, niin lupaan kuunnella sen VIELÄ muutaman kerran josko löytäisin sen jutun. Tähän asti olen joutunut sitä kuunteleen kun en kehtaa laittaa käsiä korvilla yleisellä paikalla ja huutaalällätellä ettei mitään tulisi kuuloaistiin. UGH! Olen puhunut.

Etsi jostain tomahawki ja lyö sillä kalloas. Ugh vaan.

Ketju on lukittu.