UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Lähetin pyynnön, että sulkevat koko ketjun. Perustellusta syystä.
Mikset itse mene Euroviisut -ketjuun🤷 Fiksut ihmiset osaavat valikoida kommentit, joihin reagoivat
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Tämä on tähtiketju ja näkyy ilta-sanomien sivuilla. Lehden lukijat voivat eksyä tänne ja täällä näin lapsellista. Olen pyytänyt myös euroviisuketjun poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse mene Euroviisut -ketjuun🤷 Fiksut ihmiset osaavat valikoida kommentit, joihin reagoivat
Häiriköt asiattomilla kommenteillaan eivät saa ajaa täältä ketään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭 Jos hiukankaan tuntisit palstaa tietäisit ettei pitkät ketjut poistu.
Kyllä ne lukitaan, niin ettei niihin voi kommentoida ja tippuvat ketjujen välikuolemaan.
Ajatella, jos Iltiksen lukijat saisivat tietää annaliisoista. Apua. Suomen Eurobets todennäköisyydet putoaisivat välittömästi 5 prosenttiin. Ja suomalaiset tarvitsisivat traumaterapiaa 15 vuotta.
Tai sitten eivät
Kun aloituksen viestiä tarpeeksi ilmiantaa, koko ketju poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pompi sitten sinulle ei - mieluisten kohtien yli kuin aikuinen ihminen konsanaan äläkä häiriköi poistamisillasi.
Luet itkien varmaan aikakauslehdetkin sanasta sanaan ja soitat toimitukseen, jos muutama rivi ei miellytä ??
Ei-toivottua käytöstä palstalla on mm:
Trollaus eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pompi sitten sinulle ei - mieluisten kohtien yli kuin aikuinen ihminen konsanaan äläkä häiriköi poistamisillasi.
Luet itkien varmaan aikakauslehdetkin sanasta sanaan ja soitat toimitukseen, jos muutama rivi ei miellytä ??
Pompi itse.
Kyllä.
Täytyy opettaa teitä käyttäytymään kun sitä kotona ei ole opetettu, tai opit on unohdettu. Ja ottamaan muutkin keskustelijat huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Trollaus eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Sitähän koko ajan teet itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pompi itse.
Kyllä.
Täytyy opettaa teitä käyttäytymään kun sitä kotona ei ole opetettu, tai opit on unohdettu. Ja ottamaan muutkin keskustelijat huomioon.
Kerrotko lisää eräästäkin bändistä, joka on kaikille ystävällinen, hyvin käyttäytyvä ja ottaa fanit huomioon? Haluaisin kuulla siitä vaihteeksi, että tulisi hyvä mieli taas. 💓
Vierailija kirjoitti:
Kun aloituksen viestiä tarpeeksi ilmiantaa, koko ketju poistetaan.
Kiitos. Tein sen.
Tervetuloa keskustelemaan Vauva.fi-palveluun.
Yleistä
Vauva.fi-palvelussa voi osallistua keskusteluihin ja kommentointiin keskustelupalstalla. Keskustelu on avoinna klo 0723.
Vauva.fi:n keskusteluissa ja kommenteissa julkaistavat mielipiteet ovat kirjoittajien mielipiteitä. Sanoma Media Finland Oy ei ennakkomoderoi viestejä, vaan viestit julkaistaan sellaisenaaan.
Sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää yksittäisen keskustelijan pääsy sivustolle estämällä viestien lähettäminen tämän henkilön käyttämästä IP-osoitteesta, mikäli kyseinen keskustelija toimii näiden sääntöjen vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän tietää kuka minkäkin viestin on kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moderaattori näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moderaattori näkee.
No siinä tapauksessa tuskin saan palstalle porttikiellon trollaamisen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Iltavuorossa on niin kivaa ettei aamuvuoro enää muusta puhukaan 😘
Löysin muuten aikamoisen "aarteen" videopysäytyksellä.........ehkä jaan sen illassa matskuna jossain vaiheessa.😳
Let3:n esityksen takana pyörivällä videolla tanssii vaaleaperuukkinen tyyppi, jolla on lähes samanlainen asu kuin Käärijällä. Olenko ainoa, joka on tätä mieltä?