UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä on kuva kärjistä jonkun fanin kanssa, jossa käärijällä on ihan normi vaatteet niin kommenteissa:
Almost didn't recognise him with a hoodie on
Or any shirt, really
🤣🤣
Oiskohan tämä
https://www.instagram.com/p/Cq0Z4rutlua/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/quoteJos olisin suunnittelija Teemu Muurimäki olisin suunnitellut ja tehnyt Käärijälle biisiin, aikaan ja tyyliin sopiva garderobin pre-partyihin. Olisihan hän siinä samalla tehnyt omaa osaamistaan tunnetuksi Suomen rajojen ulkopuolella.
Luulin, että Käärijä oli hankkinut viime viikolla instastoorissaan näkyneet vaatteet eli keltaisen boleron, uudet piikkinahkahousut ja lyhyen nahkatakin pre-partyihin, mutta eipä niitä Madridissa näkynyt. Suunnittelijaa en muista, mutta ei ollut Teemu Muurimäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niissä näkyy sen nimi joka on alkuperäisen kuvan/videon postannut, ei linkin laittajan nimi.
Ok. Onkohan sekään asiallista tänne sekopäiden joukkoon, jos ei ole julkisuudenhenkilö🤔 miksi niillä ei ole nimimerkit, vaan koko nimi?
Instassa voi valita, onko yksityinen vai julkinen tili ja tiliasetukset voi muuttaa helposti milloin vaan. Yksityisiltä ei voi linkittää.
Julkisista tileistä suuri osa on ns sivutilejä jotka perustettu tietyn jutun seurantaan. Sivutilejä voi olla vaikka 100. Aika harva laittaa julkisen tiliin koko nimeään, vaan jonkun keksityn jutun.
Ja sä nyt ehkä ylidramatisoit nyt vähän meitä AV:n "sekopäitä"
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä viihdyttäjänä: tuolla sanalla "viihdyttäjä" voidaan tarkoittaa monenlaista. Vain Kärtsäri itse voi näyttää, mihin suuntaan hän uraansa vie. Mieluiten näkisin hänet levyttämässä ja keikkailemassa. Huumorisisällöt sopivat mielestäni parhaiten someen. Ehkä joku yksittäinen podcast-sisältö tai kunnianhimoisempi leffarooli vielä menisi. Jos "viihdyttäjällä" tarkoitetaan sketsishowta, uusia laulukilpailuja, "koko perheen" viihdeohjelmia, jjuontokeikkoja, julkkis-realityjä jne. - no, mulla on onneksi vanhat muistot lämmittämässä.
Nyt veit varpaat suustani 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis niissä näkyy sen nimi joka on alkuperäisen kuvan/videon postannut, ei linkin laittajan nimi.
Ok. Onkohan sekään asiallista tänne sekopäiden joukkoon, jos ei ole julkisuudenhenkilö🤔 miksi niillä ei ole nimimerkit, vaan koko nimi?
Instassa voi valita, onko yksityinen vai julkinen tili ja tiliasetukset voi muuttaa helposti milloin vaan. Yksityisiltä ei voi linkittää.
Julkisista tileistä suuri osa on ns sivutilejä jotka perustettu tietyn jutun seurantaan. Sivutilejä voi olla vaikka 100. Aika harva laittaa julkisen tiliin koko nimeään, vaan jonkun keksityn jutun.
Niin sivutilin voi tehdä siis ihan kenen vaan nimellä ja esiintyä henkilönä. Hmm. Se tosin on kai rikos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä on kuva kärjistä jonkun fanin kanssa, jossa käärijällä on ihan normi vaatteet niin kommenteissa:
Or any shirt, really
🤣🤣
Oiskohan tämä
https://www.instagram.com/p/Cq0Z4rutlua/?igshid=YmMyMTA2M2Y=[/quoteJos olisin suunnittelija Teemu Muurimäki olisin suunnitellut ja tehnyt Käärijälle biisiin, aikaan ja tyyliin sopiva garderobin pre-partyihin. Olisihan hän siinä samalla tehnyt omaa osaamistaan tunnetuksi Suomen rajojen ulkopuolella.
Tämä! Käärijä on saanut niin paljon näkyvyyttä että hän olisi voinut samalla sanoa että kyseessä on Teemu Muurimäen vaatteet. Ja promota häntä samalla. Wasted opportunity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sivutilin voi tehdä siis ihan kenen vaan nimellä ja esiintyä henkilönä. Hmm. Se tosin on kai rikos
No Minna Virtasia voi olla useitakin. Mutta Kaarle Kustaana en esiintyisi. No, miksi kukaan haluisi esiintyä toisen sukunimellä, itse oon vaan AnnaliisaXX
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, alkuperäisen postaajan käyttäjänimi, joka voi olla vaikka "Tuplaburger69" . Aika harva laittaa käyttäjånimekseen omaa kokonimeään julkiselle Instatilille
Joo nimenomaan ja tosiaan ei tarvii olla oma nimi kun voi olla mikä vaan. Jos itse linkittäisin tänne Käärijän tililtä jotain niin ei siinä mun nimeä näkyisi, mutta tietysti jos omaltani niin sitten. Itsekin oon vain etunimellä siellä ja seurailen vaan, en edes itse postaile mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Or any shirt, really
🤣🤣
Oiskohan tämä
Luulin, että Käärijä oli hankkinut viime viikolla instastoorissaan näkyneet vaatteet eli keltaisen boleron, uudet piikkinahkahousut ja lyhyen nahkatakin pre-partyihin, mutta eipä niitä Madridissa näkynyt. Suunnittelijaa en muista, mutta ei ollut Teemu Muurimäki.
Mä taas luulin, että se musta nahkatakki oli alkuperäinen UMK-asun yläosa, jota ei sitten käytettykään, kun videon bolerosta tuli niin suuri hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Minna Virtasia voi olla useitakin. Mutta Kaarle Kustaana en esiintyisi. No, miksi kukaan haluisi esiintyä toisen sukunimellä, itse oon vaan AnnaliisaXX
Niissä oli etunimi ja sukunimi sekä paikkakunta!
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että Käärijä ei nähtävästi lähtenyt treenaamaan laulua tosissaan, siitä 2 vuoden takaisesta Kikka Laitinen klipistä. Kikka näki Käärijän äänessä ison potentiaalin.
"Viihdyttäjänä" taitaa aita olla matalin, mutta oikeasti ainutkertaista äänisubstanssiakin kannattaisi treenata, jos siihen on mahdollisuus.
Käärijä lauloi siinä Kikka-klipissä oikein hyvin, voi tosin olla että nyt sillä on pitkään vielä niin monta rautaa tulessa ettei keskittymiskyky edes riitä mihinkään laulunopetteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että Käärijä ei nähtävästi lähtenyt treenaamaan laulua tosissaan, siitä 2 vuoden takaisesta Kikka Laitinen klipistä. Kikka näki Käärijän äänessä ison potentiaalin.
"Viihdyttäjänä" taitaa aita olla matalin, mutta oikeasti ainutkertaista äänisubstanssiakin kannattaisi treenata, jos siihen on mahdollisuus.
Käärijä lauloi siinä Kikka-klipissä oikein hyvin, voi tosin olla että nyt sillä on pitkään vielä niin monta rautaa tulessa ettei keskittymiskyky edes riitä mihinkään laulunopetteluun.
No ois sillon vaan alkanu treenaamaan. Korona aikana ois ollu hyvin aikaa. Taitaa olla joku identiteettijumi. Ei haluakaan "osata" laulaa.
Käärijä ja Alessandra :3
https://www.instagram.com/reel/Cq2sf8LJmJQ/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on kyllä aika kieli. Nuoliskohan se pilluu? 👄
https://www.instagram.com/p/Cq0VEK6ot2v/?utm_source=ig_web_copy_link
Aivan varmasti, muttei sun. Tai mistä mä tiedän 🤷
Se on selvästi nautiskelijatyyppiä...😻👅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet päätellyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet päätellyt väärin.
Kerro lisää, missä ja milloin, paljonko painat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ois sillon vaan alkanu treenaamaan. Korona aikana ois ollu hyvin aikaa. Taitaa olla joku identiteettijumi. Ei haluakaan "osata" laulaa.
Mä puolestani uskon, että Käärijä ON treenannut laulamista niin tosissaan kuin vaan on ehtinyt (päivätöiltä tms.). Kyllä hän vielä varmasti kehittyy, kun saa keskittyä pelkästään musiikkiuraan. Se, riittääkö nykyinen laulutaito viisuvoittoon, jää nähtäväksi. Pitkälle se on riittänyt jo nyt.
Australian Voyager yhtye oli kokeillut laulaa Cha Cha Cha:n suomeksi. Löytyy heidän kanavaltaan 😄 Toivottavasti Käärijäkin huomaa. Käärijä on suomen kielen lähettiläs maailmalla :D
Vierailija kirjoitti:
Australian Voyager yhtye oli kokeillut laulaa Cha Cha Cha:n suomeksi. Löytyy heidän kanavaltaan 😄 Toivottavasti Käärijäkin huomaa. Käärijä on suomen kielen lähettiläs maailmalla :D
https://www.instagram.com/reel/Cq2zHZxICb3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Käärijältä oli kysytty euroviisusuosikkeja tälle vuotta. Mainitsi Itävallan, hieman yllättäen Kreikan 🤔 joka ei juuri ole ennakkosuosikkina paistatellut ja Saksan Lord of the Lostin.
Hitsi kun löytäisin vielä tuon vidin linkin. En löydä sitä videota enää.
Käärijästä viihdyttäjänä: tuolla sanalla "viihdyttäjä" voidaan tarkoittaa monenlaista. Vain Kärtsäri itse voi näyttää, mihin suuntaan hän uraansa vie. Mieluiten näkisin hänet levyttämässä ja keikkailemassa. Huumorisisällöt sopivat mielestäni parhaiten someen. Ehkä joku yksittäinen podcast-sisältö tai kunnianhimoisempi leffarooli vielä menisi. Jos "viihdyttäjällä" tarkoitetaan sketsishowta, uusia laulukilpailuja, "koko perheen" viihdeohjelmia, jjuontokeikkoja, julkkis-realityjä jne. - no, mulla on onneksi vanhat muistot lämmittämässä.