UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Oli tainnut useammallakin artistilla siinä monen (!) tunnin aikana maistua drinksut odotellessa omaa esitystä. Luke Blackilla ja Alessandralla näin esimerkiksi. 😏 Saattoi olla että Kärtsylläkin parit.
Sekin voi vaikuttaa kykyyn osua nuotteihin muuten joillakin ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistys yöltä. Kaikilla oli teknisiä ongelmia. Täyte-esiintyjät veti kaikki kaks biisiä (krooh pyyh). CCC oli tosi nopea. Yleisö tykkäs. Loreen veti eka Tattoon ja sitten Euphorian illan viimeisenä. Tulee kyllä olo, että eiköhän toi oo jo nähty. Itävalta oli hyvä. Tsekki ei toimi kovin hyvin livenä. Norja ja UK ok.
Täyte-esiintyjiä oli liikaa, esimerkiksi se yksi mummo.
Hahaha voin kuvitella miltä nää kommentit kuulostaa jos liveä ei kattsonut. "Miks siellä on ollut joku mummo??"🤣
Ja osa esiintyjistä viihtyi niin hyvin lavalla, ettei heitä meinannut saada lavalta pois ollenkaan. Ensin esitettiin oma biisi ja sen jälkeen laulatettiin vielä yleisöä.
Poikkeus: Käärijä, joka lauloi, kiitti yleisöä ja poistui lavalta samantien.
Joo ei oo suomalaisille suunnattu tollaset juhlat. Ajattelin, että joku vaan vitseilee, että kestää aamu kuuteen, mutta SE OLI TOTTA!! jos joku ois sanonut, että käärijän esitystä pitää odottaa NELJÄ TUNTIA, olisin menny nukkumaan viimeistään kahdeltatoista :D
Eikö ne nuku siellä päikkärit ja elä kuin Dracula yöllä syödäänkin
Vierailija kirjoitti:
Alessandran esitys on kaikessa koomisuudessaan tosi veikeä. Monessa kommentissa todetaan hänen olleen vähän hiprakassa. Lavalta poistuminen oli jo oma ohjelmanumeronsa.
Kävelikö se päin seinää? 😆 Ainakin katoin niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä tosi tylsää jos Loreen voittaisi taas ja samanlaisella biisilläkin vielä kuin Euphoria.
Ei se voita. Järjetöntä osallistua kisaan kilpailijana, kun on jo euroviisukuningatar. Hölmösti tehty
Vaikuttaa yrittävän tehdä Johnny Loganit.
Tubesta kun katsoo muiden kuvaamia livevideoita Käärijän vedosta niin hyvinhän se veti. Lavalta puuttui tanssijat joten juoksenteli ja hyppeli sitten itse pitkin lavaa ja oli selvästi hengästynyt. Yleisö kuitenkin oli ihan täysillä mukana mikä tärkeintä!
Hyvä meno ollut yleisössä kun katsoo Käärijän instastooreja.
Mä kun tartuin huuliharppuuni niin aika äkkiä mä sillä soitin Cha cha cha:n toista puoliskoa.
Ei ole vaikea sävelmä oppia sitä soittamaan.
Kiva sitä on soittaa huuliharpulla :)
Vierailija kirjoitti:
Tubesta kun katsoo muiden kuvaamia livevideoita Käärijän vedosta niin hyvinhän se veti. Lavalta puuttui tanssijat joten juoksenteli ja hyppeli sitten itse pitkin lavaa ja oli selvästi hengästynyt. Yleisö kuitenkin oli ihan täysillä mukana mikä tärkeintä!
Aika monet ulkomaalaiset kehuu juuri tuota lavaesiintymistä. Ja onhan muutenkin riehunut keikoillaan.
En ihmettele yhtään että Käärijä ja Konstrakta / serbialaiset bondasivat, nehän on kaikki vähän sellasia "outoja", siis hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään että Käärijä ja Konstrakta / serbialaiset bondasivat, nehän on kaikki vähän sellasia "outoja", siis hyvällä tavalla.
Mun sydäntä lämmittää jos kaksi suosikkiani euroviisuista tänä vuonna Käärijä ja Luke Black bondaa.💖 Luke sanoi että heillä on ilmeisesti samanlainen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meininki🕺😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydäntä lämmittää jos kaksi suosikkiani euroviisuista tänä vuonna Käärijä ja Luke Black bondaa.💖 Luke sanoi että heillä on ilmeisesti samanlainen huumorintaju.
Luken instastoorissa on fanikuva Käärijän kanssa🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meininki🕺😚
Kuulostaa kymmenen kertaa paremmalta kun järjestäjän livessä. Ihan tuubaa koko äänentoisto koko illan 👿👿
Musta brittien naislaulajan tanssibiisi on paras tonkaltasista tänä vuonna. Esim israelilla ei mitään palaa.
Kylläpäs se espanjan Blanca teki itseään tykö Käärijälle 😁
Vierailija kirjoitti:
Musta brittien naislaulajan tanssibiisi on paras tonkaltasista tänä vuonna. Esim israelilla ei mitään palaa.
Ai myös Itävaltaan verrattuna?
Nyt vasta tajusin kun katsoin Luken instastooreja että se Serbian avustajatyttö Elisa joka tanssi Käärijän kanssa takahuoneessa, oli Konstraktan esityksessä mukana, siinä käsienpesulaulussa.
Ranska pesee Espanjan ja Portugalin ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luken instastoorissa on fanikuva Käärijän kanssa🥰
Ihana💖
Ärsytti vähän kun jengi oli arvostellut Luken esitystä kuin hän ei ottaisi sitä vakavasti kun oli vähän hassutellutkin lavalla. Vähän sitä pipoa voisi jotkut laittaa löysemmälle. On mielestäni aika ihana että artistit voi tuoda itsestä uusia piirteitä esiin noissa pre partyissä eikä ole ihan yltiövakavaa kaikki.
Ei minua se ärsyttänyt, mutta ajatus tuli, että ukraina yrittää taas voittaa viisut sodan varjolla.