Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
25001/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te aina poistatte minun runoni? Vaikka kirjoitankin ne parissa minuutissa niin kyllä ne silti luovuutta vaatii ja nystyröiden hieromista.

Koittakaa nyt ihmiset ymmärtää että tämä ei ole mikään runoketju, vaan keskusteluketju. Jatkuva runoilu, varsinkin huono sellainen, on tässä ketjussa lähinnä spämmiä. Modekin näyttää olevan samaa mieltä, joten ottakaa opiksenne.

Missä sitä keskustelua on? Lähinnä nokittelua ja päällepäsmäröintiä.

Vierailija
25002/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te aina poistatte minun runoni? Vaikka kirjoitankin ne parissa minuutissa niin kyllä ne silti luovuutta vaatii ja nystyröiden hieromista.

Koittakaa nyt ihmiset ymmärtää että tämä ei ole mikään runoketju, vaan keskusteluketju. Jatkuva runoilu, varsinkin huono sellainen, on tässä ketjussa lähinnä spämmiä. Modekin näyttää olevan samaa mieltä, joten ottakaa opiksenne.

Mistä halusit keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25003/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.

Esim. tämä sopii huonoille runoille:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5055435/tehdaan-yhdessa-otavalle-runoki…

Ja täällähän on myös ihan Seksi-keskustelupalsta myös olemassa Rivo.Riitoille:

https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/seksi

Kiitos Impi-Siveällä huolenpidosta.

Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.

Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.

Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.

Mä en ole kirjoittanut tänne yhtään kyseistä runoa, fantasiaa jne. joten turhaan raivoat mulle asiasta. Vähän rajaa siihenkin, että kenelle täällä vastataan ja mitä.

Kukaan ei tuossa lainaamassasi raivonnut sulle yhtään mistään tai syyttänyt juuri sinua. Vähän jäitä hattuun nyt :-D

Jäitä hattuun tyyppi on taas tullut palstalle.:D

Vierailija
25004/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on hämmästyttävän paljon samannäköinen Wille Rydmanin kanssa. Taitavat olla myös samanpituisia.

Vierailija
25005/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pitää liikaa noita esiintymisvaatteita. Ne sulaa kiinni ihoon kohta.

Noi vihreä/mustat missä on kiiltonahkainen etuosa Niitä vois tehdä useammat niin voi vaihdella.

Vierailija
25006/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on hämmästyttävän paljon samannäköinen Wille Rydmanin kanssa. Taitavat olla myös samanpituisia.

Saisko linkin? 170cm on 👌👌👌

Vierailija
25007/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä poseeraa uuden Käärijä auton kanssa 😍

Komea on 🔥

Vierailija
25008/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas se koko vaan mielessä, ei mikään muu.

Vierailija
25009/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Käärijä taas voisi paremminkin olla Sedu Koskisen poika. Tosin Käärijä on ilmeikkäämpi ja hymyileväisempi.

Vierailija
25010/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi?

Vierailija
25011/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hammästyttää ihmisten sokeus 🤦

Vierailija
25012/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.

Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.

Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.

Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.

Mä en ole kirjoittanut tänne yhtään kyseistä runoa, fantasiaa jne. joten turhaan raivoat mulle asiasta. Vähän rajaa siihenkin, että kenelle täällä vastataan ja mitä.

Kukaan ei tuossa lainaamassasi raivonnut sulle yhtään mistään tai syyttänyt juuri sinua. Vähän jäitä hattuun nyt :-D

Sä käskit mua menemään seksi-palstalle kirjoittelemaan, vaikka en ole kirjoittanut tänne yhtään siihen aiheeseen liittyvää kommenttia, joten jos laittaisit itse jäitä sinne hattuun.

En käskenyt nimenomaan sua menemään mihinkään, vaan ihan monikossa puhuin tietyistä ihmisistä, se oli lähinnä sellainen yhteenvedon omainen kommentti tuohon lopuksi, ei ole pakko ylitulkita ja ottaa kaikkea henkilökohtaisesti. Ei ole myöskään raivoamista, jos esittää mielipiteensä. En ole haukkunut ketään, nimitellyt lapsellisesti Impi-Siveäksi, tms., täällä ihmiset kyllä raivoavat kyllä ihan oikeastikin (mm. eräs PB-vihaaja), mutta tuossa sitä ei kyllä tapahtunut paitsi korkeintaan sun omassa päässäsi. Eli relax and carry on.

Vierailija
25013/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Käärijä taas voisi paremminkin olla Sedu Koskisen poika. Tosin Käärijä on ilmeikkäämpi ja hymyileväisempi.

Käärijän isä on muuten vähän Sedu Koskisen näkönen. 😂Oli ihan julkinen kuva jossain IS:ssa tai ILssä Umkfinaalista

Vierailija
25014/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sitä keskustelua on? Lähinnä nokittelua ja päällepäsmäröintiä.

No eihän sitä viime aikoina ole juuri ollutkaan, kun jengi vaan spämmää, kinastelee, kuolaa ja runoilee ja yritykset keskustella hukkuu näiden alle. Taitaa olla koko ketju tiensä päässä vähitellen, moni lähtenyt jo pois, koska sisältö on mitä on. Taidan itsekin harkita samaa, ellei meno vähän rauhoitu.

Tässä nyt teille kuitenkin paremman asian puutteessa pieni klippi Israelin pre-partyilta, jossa jengi bailaa tanssilattialla Käärijän tahdittamana:

Vierailija
25015/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä halusit keskustella?

Esim. tulevista viisuista. Oon kyllä parhaani mukaan tuottanutkin sisältöä tänne silloin kun jotain on tullut mieleen tai muualla netissä vastaan, mut valtaosaa tuntuu nykyään keskittävän voimavaransa vaan ketjun roskaamiseen ja kuolaamiseen. Jos ainoa anti on lähinnä kuolaamista tai rivi hymiöitä, voisi yhtä hyvin jättää kommentoimatta.

Vierailija
25016/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä käskit mua menemään seksi-palstalle kirjoittelemaan, vaikka en ole kirjoittanut tänne yhtään siihen aiheeseen liittyvää kommenttia, joten jos laittaisit itse jäitä sinne hattuun.

En käskenyt nimenomaan sua menemään mihinkään, vaan ihan monikossa puhuin tietyistä ihmisistä, se oli lähinnä sellainen yhteenvedon omainen kommentti tuohon lopuksi, ei ole pakko ylitulkita ja ottaa kaikkea henkilökohtaisesti. Ei ole myöskään raivoamista, jos esittää mielipiteensä. En ole haukkunut ketään, nimitellyt lapsellisesti Impi-Siveäksi, tms., täällä ihmiset kyllä raivoavat kyllä ihan oikeastikin (mm. eräs PB-vihaaja), mutta tuossa sitä ei kyllä tapahtunut paitsi korkeintaan sun omassa päässäsi. Eli relax and carry on.

Ohis, et sinäkään kommenteillasi tänne luo positiivisista tai edes sitä asiallista ilmapiiriä, jota muilta peräänkuulutat. Mielummin luen vaikka niitä typeriä runoja, kuin tuollaista nokittelua.

Vierailija
25017/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän isä on muuten vähän Sedu Koskisen näkönen. 😂Oli ihan julkinen kuva jossain IS:ssa tai ILssä Umkfinaalista

No niin on ja Käärijässä on aika paljon nuoren Sedu Koskisen piirteitä.

Vierailija
25018/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän pakko mainita Sedu. Nyt en saa päästäni pois ajatusta Käärijän ja Sedun duetosta. Heijastin vaan heiluu, kun miehet laulavat.

Vierailija
25019/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, et sinäkään kommenteillasi tänne luo positiivisista tai edes sitä asiallista ilmapiiriä, jota muilta peräänkuulutat. Mielummin luen vaikka niitä typeriä runoja, kuin tuollaista nokittelua.

En ole peräänkuuluttanut mitään tiettyä ilmapiiriä, ainoastaan kommentoinut, että tämä ei ole runopalsta ja että ne ja muut loputtomat fantasioinnit ei palvele ketjun tarkoitusta, joten ne voisi tehdä jossain muualla. Kyllä tänne kaksimielisyyttä ym. mahtuu, enkä aja mitään siveyttä takaa vaan ainoastaan sitä, että koitettaisiin edes vähän pysyä itse "asiassa", siinä onnistuttiin ihan hyvin vielä pari viikkoa sitten, sittemmin on iso osa sisällöstä ollut lähinnä roskaa.

Ja usko tai älä, en itsekään tykkää siitä, että koko ajan valitetaan muiden tekemisistä, mutta tein tuon yhden poikkeuksen, koska haluaisin kovasti pitää tämän ketjun vielä hengissä. Täällä on ollut paljon rennompi tunnelma kuin esim. viisuketjussa, ja lisäksi enemmän ihmisiä keskustelemassa. On vain aika turhauttavaa, että kun jotkut täällä vielä yrittävät jotain keskustelun tapaista ylläpitää, niin välissä on nykyään lähes kokonaisia sivuja täynnä pelkkää kuolaussisältöä.

Uskallan väittää, että valtaosa tätä ketjua seuraavista ei saa siitä mitään iloa, lähinnä päinvastoin. Toivoisin, että te heruttelijat ajattelisitte vähän muitakin ja rajoittaisitte päivättäiset spämmäämisenne oman päänne sisälle. Kaikella kunnioituksella.

Ja koska nillittäminen on tosiaan aika tylsää eikä sen enempää tuo sisältöä palstalle, lopetan tästä aiheesta jankkaamisen nyt omalta osaltani tähän.

Vierailija
25020/34469 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne kaikki mahtuu, kuolaajat, tosikot, runoilijat ja muut siltä väliltä, ollaan kaikki kuitenkin annaliisoja enemmän tai vähemmän.

Ketju on lukittu.