UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Meillä on pääsiäispöydässä Käärijä-torttu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen?
Osaako joku selittää miten Käärijä on saanut kaikki täällä sekoamaan ja fantasioimaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä pina coladaa ja onko hyvä??
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku selittää miten Käärijä on saanut kaikki täällä sekoamaan ja fantasioimaan?
Nokun se on niin kuuma ja höpsö samaan aikaan 🔥🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia. Osa on sekaisin Portion Boysista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sekaisin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä pina coladaa ja onko hyvä??
Ei tiedä vielä, sen näkee sitten pääsiäisenä. Lauantaina olisi tarkoitus valmistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen?
Eikö teillä ole muuta mielessä kuin koko. Oli sitten kyse mistä vaan, niin aina koko koko koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun se on niin kuuma ja höpsö samaan aikaan 🔥🥰
Juu! Yleensä höpsöt on höpsöjä ja kuumat kuumia. Mutta kuumahöpsö - harvinainen luonnonilmiö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen?
Eikö teillä ole muuta mielessä kuin koko. Oli sitten kyse mistä vaan, niin aina koko koko koko.
Ei meillä kaikilla..tärkeintä että se kuuluu Käärijään...😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut menee sekaisin Por-ti-on Boysista,
Jotkut menee sekaisin Benjaminista
Hei baby...
Menen sekaisin - Kärestä....!!!
😍
Tuohan on se Seiskan auto joka oli kehissä jo kun bolero katosi.
Onko se ny oma vai miksi päivitys vasta nyt ...
Mitäs siinä tarinassa AnttiTn kanssa olikaan, onko tuo rahoitus - vai leasingmersu?
Kävin katsomassa Flashbackillä mitä ruotsalaiset tykkäävät Käärijästä. Opin, että pottakampaus on ruotsiksi pottfrilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.
Esim. tämä sopii huonoille runoille:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5055435/tehdaan-yhdessa-otavalle-runoki…
Ja täällähän on myös ihan Seksi-keskustelupalsta myös olemassa Rivo.Riitoille:
Kiitos Impi-Siveällä huolenpidosta.
Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.
Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.
Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.
Mä en ole kirjoittanut tänne yhtään kyseistä runoa, fantasiaa jne. joten turhaan raivoat mulle asiasta. Vähän rajaa siihenkin, että kenelle täällä vastataan ja mitä.
Kukaan ei tuossa lainaamassasi raivonnut sulle yhtään mistään tai syyttänyt juuri sinua. Vähän jäitä hattuun nyt :-D
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina poistatte minun runoni? Vaikka kirjoitankin ne parissa minuutissa niin kyllä ne silti luovuutta vaatii ja nystyröiden hieromista.
Koittakaa nyt ihmiset ymmärtää että tämä ei ole mikään runoketju, vaan keskusteluketju. Jatkuva runoilu, varsinkin huono sellainen, on tässä ketjussa lähinnä spämmiä. Modekin näyttää olevan samaa mieltä, joten ottakaa opiksenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina poistatte minun runoni? Vaikka kirjoitankin ne parissa minuutissa niin kyllä ne silti luovuutta vaatii ja nystyröiden hieromista.
Koittakaa nyt ihmiset ymmärtää että tämä ei ole mikään runoketju, vaan keskusteluketju. Jatkuva runoilu, varsinkin huono sellainen, on tässä ketjussa lähinnä spämmiä. Modekin näyttää olevan samaa mieltä, joten ottakaa opiksenne.
tai ainakin screenshotteja 😙
Käärijä pitää liikaa noita esiintymisvaatteita. Ne sulaa kiinni ihoon kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt johonkin runoketjuun runoilemaan, jos mitään muuta annettavaa ei ole. Tapatte tän ketjun vaan lopullisesti tuolla menolla, kun viimeisimmät sivut on kohta vaan täynnä reidän keskinkertaisia lorujanne ja niiden toistuvia lainauksia.
Esim. tämä sopii huonoille runoille:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5055435/tehdaan-yhdessa-otavalle-runoki…
Ja täällähän on myös ihan Seksi-keskustelupalsta myös olemassa Rivo.Riitoille:
Kiitos Impi-Siveällä huolenpidosta.
Oon totta puhuen aika irstas sisimmisäni, mutta en koe tarvetta huudella fantasioistani UMK-keskustelussa.
Tämä ei myöskään ole mikään runopalsta, jatkuva runoilu täällä alkaa näyttäytyä lähinnä spämminä, valtaosa täällä haluaa KESKUSTELLA eikä lukea teidän tuotoksianne.
Eli tehkää kiimaisimmat läähätyksenne mieluummin seksi-palstan puolella ja persutakaa runoille vaikka oma ketju, jos valmiit ketjut ei kelpaa. Johonkin se raja on täälläkin hyvä vetää, että edes vähän pysytään aiheessa.
Mä en ole kirjoittanut tänne yhtään kyseistä runoa, fantasiaa jne. joten turhaan raivoat mulle asiasta. Vähän rajaa siihenkin, että kenelle täällä vastataan ja mitä.
Kukaan ei tuossa lainaamassasi raivonnut sulle yhtään mistään tai syyttänyt juuri sinua. Vähän jäitä hattuun nyt :-D
Sä käskit mua menemään seksi-palstalle kirjoittelemaan, vaikka en ole kirjoittanut tänne yhtään siihen aiheeseen liittyvää kommenttia, joten jos laittaisit itse jäitä sinne hattuun.
Kärtsy on varmaan hellän etenemisen kannalla, ei saa olla liian raju! Älä ainakaan pure niitä varpaita 🤭