UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ja teidän varpaanne. Varpaat (edes Käärijän lakatut sellaiset) ei kyllä juuri mitenkään liity enää aiheeseen, mutta silti niistä pitää sivutolkulla jauhaa, en jaksa. Loreenin varpaatkin liittyy asaan enemmän, kun niitä varmaan viisufinaalissakin esittelee ihan lavalla.
Puhuttaisiinko välillä vaikka MUSIIKISTA? Cha Cha Challe tulee seuravan päivityksen yhteydessä 12 miljoonaa kuuntelua täyteen Spotifyssa.
Mitäs himpskun väliä niillä kuuntelumäärillä on. Tärkeempää että kuulija tykkää kuulemastaan ja sitähän tuo ei mittaa. Vaikka mä ite tykkäänkin.
Ainiin ja vielä yks juttu : Varvas!
Jaa mitä väliä? Ihan mielenkiinnostahan lähinnä niitä kuunteluita on täällä koko ajan seurattu, kun harvemmin Suomen biisi on koskaan saanut tällaista hypeä aikaan, varsinkaan tässä vaiheessa kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isovarvas on kävelemisessä tärkein varvas, kun taas muut varpaat tukevat kävelyasentoa.
Pikkuvarvasta on sanottu nykyihmiselle tarpeettomaksi ja että se on jäänne menneisyydestä, joka kenties tulee katoamaan
Robinilta on iso isovarvas ja vahvat varpaat.
Miehellä isovarpaan viereisen varpaan pituus "korreloi. "
Höpö höpö. On alkavalta, eli kaulimen ja hellan välissä.
Vain vanhaa savolaista sutkausta.
Oikeasti second toe korreloi testosteronin määrään sikiönkehityksen aikana. Sama juttu kuin pidempi nimetön suhteessa etusormeen.
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan, kyllä noita Finlandia marmelaadeja voi myös laittaa pääsiäispöytään, jos vihreitä kuuliakin laitan. Kuka sen on määrännyt, että niitä syödään vain jouluna?
Grillattiin pallogrillillä viime viikolla makkaraa takapihalla, niin naapuri tuli pällistelemään, että miksi me talvella grillataan. Onko joku laki säädetty, ettei vihreitä kuulia tai Finlandia marmeladia saa syödä pääsiäisenä, eikä talvella saa grillata?
Toki se käärijätorttu on myös pääsiäisenä.
Kyllä saa syödä marmeladia milloin haluaa ja saa grillata vaikka jouluna. Ja Kääriäkin juo glögiä ympäri vuoden!
Oikeesti?😍
Kyllä, mä ostin jo euroviisuihin glögiä (mun lapsille)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä aio mennä Käärijån keikalle eturiviin kun se tyttis filmaa siellå ihanfetissinå kaikki kuolasimmat kohdat.
"Kato nyt toikin, varmaan lähemmäs neljäkymppiä jo"
"Så oot kuuma, honey...uuuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isovarvas on kävelemisessä tärkein varvas, kun taas muut varpaat tukevat kävelyasentoa.
Pikkuvarvasta on sanottu nykyihmiselle tarpeettomaksi ja että se on jäänne menneisyydestä, joka kenties tulee katoamaan
Robinilta on iso isovarvas ja vahvat varpaat.
Miehellä isovarpaan viereisen varpaan pituus "korreloi. "
Höpö höpö. On alkavalta, eli kaulimen ja hellan välissä.
Vain vanhaa savolaista sutkausta.
Oikeasti second toe korreloi testosteronin määrään sikiönkehityksen aikana. Sama juttu kuin pidempi nimetön suhteessa etusormeen.
Ketään ei kiinnosta.
No kyl mua kiinnostaa ainakin :)
Aion nyt kuunnella Käärijää!
Aion nyt katsella Käärijää......!
Hahahah, vai uskotte noihin varvasjuttuihin ja testosteronin määrään.
Vierailija kirjoitti:
Aion nyt katsella Käärijää......!
Kerro lisää ;)
Kuunnelkaa toi ROCK ROCK - 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa toi ROCK ROCK - 🔥🔥🔥
Se on hyvä! Toi daun low remix, mikä soi keikoilla
Vierailija kirjoitti:
Mä himoitsen Käärijää!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥😍
Kiviäkään kiinnosta tämä tieto. Pää tyynyyn, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Pääsikö Käärijä eduskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkään kiinnosta tämä tieto. Pää tyynyyn, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Edes kiviä ei kiinnosta. En ymmärrä, miksi joidenkin on pakko yrittää pilata tämäkin ketju älyvapailla kommenteillaan sen sijaan, että edes YRITTÄISIVÄTkunnolla keskustella jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on juuri järkevintä, mitä Käärijästä voi sanoa 😍 Kun järki vielä kulkee....
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CqikXQ9MNfk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kauniita unia.....😋
Huh huh nyt on taas kiva nukahtaa näitä kuvia katellessa....
Mä en kyllä aio mennä Käärijån keikalle eturiviin kun se tyttis filmaa siellå ihanfetissinå kaikki kuolasimmat kohdat.