UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Loreen on kertonut olleensa paljon Suomessa, kun seurusteli suomalaisen kanssa
Loreen kosiskelee suomalaisia, ketä kaikkia tuntee Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aikamoista loanheittoa. Ei sitten tämä T.E tajua omaa toksista käytöstään :D
Taisi muuten olla suomalainen itsekin eikös vain, hah. Siinäpähän siis kritisoi itseään.
En muista, onko missään vahvistunut että olisi suomalainen, jotenkin oon ajatellut että asuisi ehkä Ruotsissa. Mut vaikuttaa et ainakin sukujuuria on täällä, koska selvästi seuraa Suomen mediaa. Sanoi muuten et aluksi jopa tykkäsi jonkin verran Käärijästä, mutta että suomalaisten fanien käytös pilasi koko artistin. Niin, ja Loreen on kuulemma ihan äärimmäisen ALIarvostettu artistina. Vaikka on voittanut viisut niin on saanut aivan liian vähän listasijoituksia uraansa nähden. Hassua, kun viisujen kontekstissa häntä kuitenkin yleisesti pidetään "kuningattarena"! :-D
Euphoria on hyvä kappale, mutta onko Loreenilta ilmestynyt muitakin hyviä biisejä? Ura voi olla vaikka kuinka pitkä, mutta listasijoitukset saadaan hyvillä biiseillä.
Kyllähän niitä jokunen vaikuttaa olevan, mitä oon viisukeskusteluja seurannut. Moni listannut useita aiempia biisejä, jotka on heistä parempia kuin tämä viimeisin. Itse en tuon tyyppiselle musiikille syty ollenkaan, joten ei ole tullut kuunneltua ja arvioitua itse. Mutta onhan tuolla paljon faneja ympäri maailmaa. Joistakin on kuitenkin epäreilua, että ei ole saanut vastaavanlaista menestystä kuin joku Celine Dion aikoinaan... Jotain lienee siis Loreenissa vikana. Mulle itselleni tulee hänestä aika samanlaiset vibat kuin jostain Saara Aallosta. Osaa laulaa hienosti, mutta yritystä tuntuu olevan ihan liikaa eikä lopputulos kuulosta luontevalta ollenkaan vaan jotenkin kovin tekotaiteelliselta ja keinotekoiselta. Toimii paremmin jossain musikaalissa kuin levyllä.
Tämä oli muuten hyvin kiteytetty. Itsekin olen miettinyt, että mikä Loreenissa mättää. Hyvä laulaja ja esiintyjä, kaikki on aina mietitty ja hiottu viimeisen päälle, mutta se jokin silti puuttuu.
Se on suunniteltu täydelliseksi voittoon. Mulla ei ole Loreenia vastaan mitään, mutta ärsyttää ruotsalaisten tosikkomaisuus ja voitontahto euroviisuista. Joskus olisi kiva, kun laittaisivat jotakin erikoista ja rennonpaa. En myöskään ymmärrä, mitä kerran jo voittanut tekee tuolla. Jos Loreen ei menesty nyt, voi vaikuttaa negatiivisesti koko hänen uraansa.
Onhan noita aiemmin voittaneita nähty viisuissa ennenkin. Johnny Logan voitti kahdesti laulajana ja kolmannen kerran säveltäjänä. Tuosta Ruotsin konseptista lähettää aina hyvin tehtyjä, tuotettuja ja laulettuja pop-biisejä olen sitä mieltä, että heidän kannattaa tehdä juuri niin. Se on heidän juttunsa, jolla tulee menestystä. Typeräähän heidän olisi muuttaa konseptia, joka toimii.
OT: Katselen tässä Honest Vocal Coachin eli Georginan uusimpia viisureaktioita ja tuli mieleeni, että jos George on suomeksi Yrjö, niin mikähän olisi suomeksi tuo feminiini versio nimestä? Yrjäänä? Yrjökkä? :-D
Vierailija kirjoitti:
Käärijållä on kohta samanlainen maha ku Einarilla Esson baarissa
Ei se haittaa. Täällä on joku varvasfetissistä kärsivä, joka kyllä hoitaa Käärijän varpaat, jos hän ei siihen itse enää kykene ison mahan takia. Okei oli huono esimerkki, mutta pointtini on se, että voitaisiinko antaa Käärijälle jo kehorauha, mikä koskisi ihan joka osaa hänestä. Nuo fetissit ja mahan arvostelu ei ole korrektia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aikamoista loanheittoa. Ei sitten tämä T.E tajua omaa toksista käytöstään :D
Taisi muuten olla suomalainen itsekin eikös vain, hah. Siinäpähän siis kritisoi itseään.
En muista, onko missään vahvistunut että olisi suomalainen, jotenkin oon ajatellut että asuisi ehkä Ruotsissa. Mut vaikuttaa et ainakin sukujuuria on täällä, koska selvästi seuraa Suomen mediaa. Sanoi muuten et aluksi jopa tykkäsi jonkin verran Käärijästä, mutta että suomalaisten fanien käytös pilasi koko artistin. Niin, ja Loreen on kuulemma ihan äärimmäisen ALIarvostettu artistina. Vaikka on voittanut viisut niin on saanut aivan liian vähän listasijoituksia uraansa nähden. Hassua, kun viisujen kontekstissa häntä kuitenkin yleisesti pidetään "kuningattarena"! :-D
Väittää tunteneensa Robinin nuoruudessaan/lapsuudessaan koska kuulemma asuivat lähellä toisiaan. Robin on kuulemma 'ihan kamala ihminen' tms.
Ai niin, niinhän täällä on sanottu... Mut missä siis on sanonut noin?
Vaikuttaa kyllä ihan tosi yliherkältä tapaukselta hän, että ei varmaan kovin paljoa tarvita, että onnistuu häntä jotenkn loukkaamaan.
Väittää olevansa autisti.. Noh, sen yt kanava on tää @twistedelegance ja siellä sen sisältöjä ja kommentteja voi ilmiantaa midinformaationa tai kohdistettuna häirintänä.
Ääh, oisin toivonut ettei tota kanavan nimeä (tiedossa on siis kyllä se, kuten yllä oon lyhenteellä siihen viitannut) mainittais täällä enää, en halua että täältä ohjautuu sinne lisääihmisä vahvistamaan hänen kuvitelmaansa toksisista Käärijä-faneista. Joku autismi kyllä selittäisi, miksi on niin kauhean yliherkkä ja intohimoinen suojelemaan idoliansa. Ja ei tunnu tosiaan ymmärtävän, miten oma käytöksensä on ristiriidassa näiden väitteidensä kanssa, kovasti haluaa itse hyökätä sitten kuitenkin muita vastaan. Jos joku tuonne profiiliin nyt päätyy, niin toivottavasti kommentoi vain asiallisesti hänelle eikä hyökkää kimppuun, tilanne vaan eskaloituu siitä. Pidän kyllä silmällä häntä siltä varalta, että aloittaa tas jonkun uuden kampanjan.
Onko tää se sama tyyppi joka teki itse vihavideoita Käärijästä, jotain hidastuksia jossa hän lipoo huuliaan jossa sanoi häntä creepyksi.... Ja sanoi hänen seuraavan jotain Venäjä antivaxxer puoluetta. Joka kielsi ihmisiltä kommentoinnin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittää tunteneensa Robinin nuoruudessaan/lapsuudessaan koska kuulemma asuivat lähellä toisiaan. Robin on kuulemma 'ihan kamala ihminen' tms.
Vaikuttaa kyllä ihan tosi yliherkältä tapaukselta hän, että ei varmaan kovin paljoa tarvita, että onnistuu häntä jotenkn loukkaamaan.
Väittää olevansa autisti.. Noh, sen yt kanava on tää @twistedelegance ja siellä sen sisältöjä ja kommentteja voi ilmiantaa midinformaationa tai kohdistettuna häirintänä.
Ääh, oisin toivonut ettei tota kanavan nimeä (tiedossa on siis kyllä se, kuten yllä oon lyhenteellä siihen viitannut) mainittais täällä enää, en halua että täältä ohjautuu sinne lisääihmisä vahvistamaan hänen kuvitelmaansa toksisista Käärijä-faneista. Joku autismi kyllä selittäisi, miksi on niin kauhean yliherkkä ja intohimoinen suojelemaan idoliansa. Ja ei tunnu tosiaan ymmärtävän, miten oma käytöksensä on ristiriidassa näiden väitteidensä kanssa, kovasti haluaa itse hyökätä sitten kuitenkin muita vastaan. Jos joku tuonne profiiliin nyt päätyy, niin toivottavasti kommentoi vain asiallisesti hänelle eikä hyökkää kimppuun, tilanne vaan eskaloituu siitä. Pidän kyllä silmällä häntä siltä varalta, että aloittaa tas jonkun uuden kampanjan.
Onko tää se sama tyyppi joka teki itse vihavideoita Käärijästä, jotain hidastuksia jossa hän lipoo huuliaan jossa sanoi häntä creepyksi.... Ja sanoi hänen seuraavan jotain Venäjä antivaxxer puoluetta. Joka kielsi ihmisiltä kommentoinnin :D
Sama tapaus. Videoita taisi kuitenkin olla vain yksi ainoa.
Jee, The PeaceAround on juuri viimeinkin julkaissut Loreen-arvostelun! Oli aika tarkalleen sellainen, jota odotinkin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa. Täällä on joku varvasfetissistä kärsivä, joka kyllä hoitaa Käärijän varpaat, jos hän ei siihen itse enää kykene ison mahan takia. Okei oli huono esimerkki, mutta pointtini on se, että voitaisiinko antaa Käärijälle jo kehorauha, mikä koskisi ihan joka osaa hänestä. Nuo fetissit ja mahan arvostelu ei ole korrektia.
On se aika korrektia jos on lähteny erinäkösenä tuon puvun sisään, ja about 100 miljoonaa ihmistä seuraa finaalia. Siinä vois olla hyvin paljon kotoisampi olo, kun olisi huolehtinut perusasiat kuntoon hyvän sään aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, missä on hidastuksia Käärijän kielen lipomisista? 🔥 Teen niistä vielä pidempiä hidastuksia, aaahhh😋💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, missä on hidastuksia Käärijän kielen lipomisista? 🔥 Teen niistä vielä pidempiä hidastuksia, aaahhh😋💦
Meni jo. Onneksi.
Hei, missä on hidastuksia Käärijän kielen lipomisista? 🔥 Teen niistä vielä pidempiä hidastuksia, aaahhh😋💦[/quote]
Pro Anna-Liisa niin saa vinkkejä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttis ottaa näköjään usein noita videoita lavan takaa/sivulta, nimikin näkynyt instan videoiden lähettäjänä monta kertaa. Luulisi olevan hassua katsella "kuolaavaa" yleisöä noin läheltä. :D
Ne kattoo niitä Käärijän kaa kahestaan "kevätpiristykseksi". Siks en mee ikinä eturiviin ;)
Aika häiritsevää katsojan näkökulmasta, kun tyty tuollain videoi keikoilla.
Pidän outona että on joka keikalla mukana, ihan Kuusamossa asti.
Miksi on outoa? Ei hänen tarvitse tehdä mitään kun kärde rahoittaa mukavan elämän ;) hän voi kulkea mukana ja vain nauttia olostaan ja sekös teitä harmittaa :D
Ehkä 12e/keikkalippu -tuloilla rahoittaa just ja just sushipaketit Citymarketista kulujen ja mahdollisten vanhojen velkojen kuittauksen jälkeen...😏
Voit kääntää asian mitenpäin tahansa, mutta tosiasia on, että Käärijä vielä alkaa tosissaan käärimään rahaa ja sillon ei onnekkaalta tyttikseltä puutu mitään ;)
Juu koska onhan se Suomessa kovin tavallista, että heittäydytään vain puolison elätettäväksi :D
Oisko se väärin?
Ei tietenkään väärin. Kukaan normaaliälyinen nainen ei semmosta vaan tee.
Aika ikävään sävyyn arvostelet toisenlaisia valintoja tekeviä ihmisiä
Olen tuo joka kirjoitti ensimmäisen kommentin. Enemmänkin siinä oli realismi kyseessä, kuin arvosteleminen. Suomessa nyt ei ole tavallista luopua kokonaan omasta urasta ja rahan tienaamisesta, vain koska puoliso sattuu tienaamaan. Hyvin harvalla on mahdollisuutta sellaiseen elämään. Jollakin kiekkovaimolla USA:ssa joo, mutta aika harvinainen ja epäkäytännöllinen ratkaisu Suomessa. Vaikka olisi kuinka julkkiksen tyttis tai poikkis.
Ja mistähän te tiedätte, että mukana kulkeminen tarkoittaa sitä, että on heittäytynyt toisen elätettäväksi? Moni tekee esim. freelancer-duunia, jota voi tehdä ihan mistä käsin vaan. Tai sitten voi muuten vaan tehdä etäduunia, olla opiskelija tms. Tai olla parhaillaan vaikka työttömänä ja työnsaantia odotellessa kulkea mukana.
Antaisitte sen tyttiksen nyt vaan olla rauhassa.
Voi elämä, enhän minä niin sanonut. Se nyt oli vain vasta kommentti siihen, kun täällä on tuota sanottu että helpostihan sitä toisen rahoilla alkaa elellä eikä mitään muuta elämässä sitten tarvitsekaan tehdä, kuin ravata mukana keikoilla, kun jatkuvaa keikoilla oloa on ihmetelty.
Joo Käärijähän on useasti stooreissakin tuonut esiin, ettei kylve rahassa ja joutuu edelleen miettimään, mihin rahat riittää. Että tuskin elättää yhtään ketään aikuista ihmistä.
Vantaan Sanomissa aprillipila, että Käärijä hakee kaupunginjohtajaksi
Benjamin oli ihana Christoffer Strandberg Showssa. Ja lauloivat yhdessä Hoida mut. Olin jo unohtanut, miten hyvä biisi se on. Harmi, kun live ei ollut ihan erityisen onnistunut UMK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Sanomissa aprillipila, että Käärijä hakee kaupunginjohtajaksi
Hauska!
Upouutta musiikkia KUUMAAlta (väärä linkki tuli viimeksi, sorry!):
Viikonloppuna ei vissiin ole iltavuoroa, alkuviikolla pääsin mukaan - oli hauskaa, olisko ollut tiistai :)
Vierailija kirjoitti:
Upouutta musiikkia KUUMAAlta (väärä linkki tuli viimeksi, sorry!):
Ja alkoholista lauletaan. Ai kamala. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna ei vissiin ole iltavuoroa, alkuviikolla pääsin mukaan - oli hauskaa, olisko ollut tiistai :)
Ovat katkolla aina viikonloppuna.