UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tehtiin lumiukko, koristelin sen ja nyt tajuan, että tein siitä Käärijän näköisen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset varpaat Kuumaan Johanneksella on?
Eli nyt alat jankata jostain haaleen Johanneksesta kun koit nöyryytyksen inhottavan aaposi kanssa? Ei kannata.
En ole tuon varvas kommentin kirjoittaja, mutta Johannes on aivan ihana ja komea. Erityyppinen kuin Käärijä, mutta molemmat omalla tavallaan tosi karismaattisia ja seksikkäitä. Jos tarkoitat Aapolla Portion boysien laulajaa, niin hän on varmasti monen naisen mieleen, mutta itse tykkään enemmän siitä Roopesta.
Kaikkea ei tarvitse kertoa edes netissä. Kirjoittakaa vaikka päiväkirjaan noita horinoita.
Jos täällä ruvetaan rumaan sävyyn haukkumaan artistien ulkonäköä jne. niin koen asiakseni puolustaa heitä. Älä sitten hauku kenenkään ulkonäköä, niin ei synny vastareaktioita.
Onko joku loukannut Käärijän varpaita?
Eikun kysyin minkäköhänlaiset varpaat Johanneksella on (kun Käärijä on sellanen mr pitkävarvas 🤭) Sitten joku oletti, että kysyin, kun en voi puhua enää "inhottavasta Aaposta" kun se on jo tyrmätty palstalla. Sitten joku toinen vastakommenttina "inhottavaan Aapoon", puolusti haukuttuja. Ja sitten joku sanoi puolustajalle, että mene muualle päiväkirjaasi horisemaan fantasioitasi.
Eli vastauksena kysymykseesi: Ei, kukaan ei ole loukannut Käärijän varpaita! 😀😀
T. Vauvapalstan Salatut Elämät
Trolli täällä vastailee omiin kommentteihinsa ja pitää yllä tärkeää varvaskeskustelua.
No eipäs. Mun mielestä Käärijän vihreäkyntiset varpaat vaan on seksikkäät 💚(yhden kommentitn verran)mutta ei ollu tarkotus että joku alkaa haukkua Aapoa, joka myös on ihqu.
Joten seuraava aihe.. 🙏🙏
Joo-pa, Aapo on ihqu! Ja koko porukka supermahtavia, sen sain taas eilen todeta..
Vihaan sun aapoas. Sillä on niin vitunärsyttävä nimikin.
Se on sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas toi Petteri Orpo ollut nätti poika nuorena. Kyl panis. 👄
https://is.mediadelivery.fi/img/658/c2bdb747d80e44a76a7a1862c05a7254.jp…
Ethän vaan ole suttis? Sillä tuota ei kyllä p*is. Sulla on ollu niin hyvä maku tähän asti
Vierailija kirjoitti:
Hyh mees nyt siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttis ottaa näköjään usein noita videoita lavan takaa/sivulta, nimikin näkynyt instan videoiden lähettäjänä monta kertaa. Luulisi olevan hassua katsella "kuolaavaa" yleisöä noin läheltä. :D
Ne kattoo niitä Käärijän kaa kahestaan "kevätpiristykseksi". Siks en mee ikinä eturiviin ;)
Aika häiritsevää katsojan näkökulmasta, kun tyty tuollain videoi keikoilla.
Pidän outona että on joka keikalla mukana, ihan Kuusamossa asti.
Miksi on outoa? Ei hänen tarvitse tehdä mitään kun kärde rahoittaa mukavan elämän ;) hän voi kulkea mukana ja vain nauttia olostaan ja sekös teitä harmittaa :D
Ite työskentelen osaksi meluisassa ympäristössä ja mä en ite puolisona jaksaisi kyllä olla usealla keikalla mukana, vaan haluan palautua omissa jutuissa. En pitäisi sitä mukavana kökkiä tuntikaupalla jossain keikkabusseissa/autoissa, sitten yömyöhään keikka ja pääsee nukkumaan vasta joskus myöhään illalla. Ja puolisolla adrenaliinit veressä. :D Mutta hienoa, että tyttis jaksaa! Itestä ei tuollaiseen tahtiin olisi. :D
Kumpa mun puolisolla ois adrenaliinit veressä ! (Syvä huokaus 😭🔥)
No on se joskus varmaan kivaa, mutta keikan jälkeen sykkeet voi olla aika koholla pitkään ja saada unta vasta joskus aamuyöstä.
Ei varmasti mitään kovin palauttavaa toimintaa noin niinku Viisuihin kannalta. Varmasti laittaa rytmit sekaisin pitkälle viikkoon. Ainakin normitallustajalla
Vierailija kirjoitti:
No hyi h*vetti
Älkääs nyt. Petteri on ihan ok normijamppa muttei kuulu tähän "valtakuntaan" ...Ei saa kiusata Petteriä🚫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän vaan ole suttis? Sillä tuota ei kyllä p*is. Sulla on ollu niin hyvä maku tähän asti
Tästä on kyl tosiaan tullu rasittava ketju. Joko kaikki ketjun aiheeseen liittyen on läpikäyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyl tosiaan tullu rasittava ketju. Joko kaikki ketjun aiheeseen liittyen on läpikäyty?
Ei toki. Mistä haluat keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän sairaita fantasioitanne tosiaan häiritse se, että kärdellä on jo kuuma tyttis hoideltavana?
Ei yhtään sen enempää kuin että mullakin on kuuma mies kotona hoideltavana 🔥
Joka ei ole se todellinen himojesi kohde? Miesparka
On hänkin siinä sämpylässä mukana 😘
"Onks nää sun omat? Wau. Toka kerta kun saan rintsikat, mä meen keikan jälkeen haistelemaan näitä" 😏
Juu jotenkin mulla on semmonen kevyt aavistus, että noita saattaa vielä tippua lavalle...
Vierailija kirjoitti:
"Onks nää sun omat? Wau. Toka kerta kun saan rintsikat, mä meen keikan jälkeen haistelemaan näitä" 😏
Juu jotenkin mulla on semmonen kevyt aavistus, että noita saattaa vielä tippua lavalle...
Ai, Käärijä tykkää haistella ;)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti! Heittäisin itsekin 🤭
Vierailija kirjoitti:
Symppistä ja söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, Käärijä tykkää haistella ;)
Eiköhän vain tehnyt jollekin naisfanoselle kivan keikkamielen, ei enempää.
Kartsariiille ois materiaalia Instassa :)
No nyt se riehuja lentelee jo pitkin lavaa tuolla Vaasan Wykypäivillä (instastoori)
Vierailija kirjoitti:
Kartsariiille ois materiaalia Instassa :)
Joo, 😋Kärtsä kielittelee 🤭
No on se joskus varmaan kivaa, mutta keikan jälkeen sykkeet voi olla aika koholla pitkään ja saada unta vasta joskus aamuyöstä.