UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CqZqBXks9GX/?igshid=YmMyMTA2M2Y= huhhhutihuijaa.....! 🤩
I L T A V U O R O L A I S E T katsokaa kuvan linkki, luulen et Kärtsä yrittää vihjata jotain just meille!!! 🔥😍🐛😋
Nyt on kovaa settii!!!
Onkohan hyväkin.. mun miehen onnistumisprosentti 100% 😋
Hus Euroviisuketjuun siitå!!! 😂🤣😂
Lol kirjoitti:
Kiimamummot telegrammiin, älkää spämmikö umk lankaa märillä pikkareillanne
Lankaa??? Jonne ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan aamuvuoron on työt tehdä, kun iltavuorolaiset ajattelee niin paljon alapäällään.
Tyypillistä tehottomuutta väitellä ja jaaritella kymmenen välilehteä onko PB ylivertainen vai ei, pääsemättä asiassa lopputulokseen.
Me illassa tiedämme välittömästi että Kärtsä on ylivertaisen seksikäs 😍ja pääsemme välittömästi kiinni asiaan.
Luin "pääsemme välittämästi kiinni aisaan" 😂
Eikä! Niin paras! Tietääköhän Käärijä et naiset on nyt seonneet hänestä aivan totaalisesti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan aamuvuoron on työt tehdä, kun iltavuorolaiset ajattelee niin paljon alapäällään.
Tyypillistä tehottomuutta väitellä ja jaaritella kymmenen välilehteä onko PB ylivertainen vai ei, pääsemättä asiassa lopputulokseen.
Me illassa tiedämme välittömästi että Kärtsä on ylivertaisen seksikäs 😍ja pääsemme välittömästi kiinni asiaan.
Luin "pääsemme välittämästi kiinni aisaan" 😂
Aisaisaisai 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CqZqBXks9GX/?igshid=YmMyMTA2M2Y= huhhhutihuijaa.....! 🤩
I L T A V U O R O L A I S E T katsokaa kuvan linkki, luulen et Kärtsä yrittää vihjata jotain just meille!!! 🔥😍🐛😋
Nyt on kovaa settii!!!
Onkohan hyväkin.. mun miehen onnistumisprosentti 100% 😋Hus Euroviisuketjuun siitå!!! 😂🤣😂
Tiiän ketä aattelen ens kerralla 🤭
Lol kirjoitti:
Kuitenkin tykkäät lukea näitä!
Eiköhän täällä ennemminkin oo mammoi ja sinkkui ku mummoi, mut kyllä mummoillekin on omat ihailijansa 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenki yrittåny analysoida miks se on niin kuuma. Se on niin symppis, että kaikki "suojamekanismit " lähtee.
Sitten pims onkin ihan eri ja tekeekin jotain kuumaa juttua/elettä, tietoisesti tai tiedostamattan.Ja siinähän ei ole sitten mitään "suojaa," niinku normipelimiesten kanssa on aina vähån jokin "käsijarrulukitus" päällä.
:D😚
Ålä jaksa lässyttää.
Umk kirjoitti:
Telegrammiin siitä mummo!
Oink oink, huusi Jonne, mummolla vain heilui lanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt tätä ennenkin mutta onko se nyt aivan täysin poissuljettua että hän olisi bi? 🥵
En usko, että olisi aivan täysin poissuljettua
Musta taas ihan toissijaista eikä kuulu spekuloitavaksi tänne. Anteeksi jos oon nipo.
Prepartyissa monen pojan huulilla sama kysymys. Varsin olennainen kysymys! (No joo kaikkihan sen vastauksen tietää. Eli Kärtsästä ei kukaan oikein tiedä 😏)
Hahah..jos se oliskin bi..on siinä mammoilla sulattelemista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkee! Teitä se ajattelee ja teille vinkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Umk kirjoitti:
Telegrammiin siitä mummo!
Oink oink, huusi Jonne, mummolla vain heilui lanne!
Ei jml 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt tätä ennenkin mutta onko se nyt aivan täysin poissuljettua että hän olisi bi? 🥵
Musta taas ihan toissijaista eikä kuulu spekuloitavaksi tänne. Anteeksi jos oon nipo.
Prepartyissa monen pojan huulilla sama kysymys. Varsin olennainen kysymys! (No joo kaikkihan sen vastauksen tietää. Eli Kärtsästä ei kukaan oikein tiedä 😏)
Ai kui, suttuliisakin sais silloin sämpylänsä tuplalihalla?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, millos Porttareilla seuraava gigsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, millos Porttareilla seuraava gigsi?
Iltavuorossa ei puhuta porttareista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kui? Musta se vaan lisäis Kärden seksikkyyttä 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä olisi! 🤷 Taisit nyt itse vaan paljastaa omat fobiasi
Enää pitää päättää kuka ois se kolmas deepee-osapuoli