UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tuokin on jotenkin itsestä hassu ajatus että jonku mielestä kellään näistä artisteista olisi aikaa täällä palstoilla pyöriä lukemassa tai kirjoittamassa. En usko tuohon hetkeäkään. Ehkä nyt te uskotte itsestänne liikoja että täällä pyöriminen tai te itse kiinnostaisitte ketään ketkä tuolla julkisuudessa menee ja painaa duunia. On varmaan päivät täynnä tähdellisempääkin. Toisin kuin meillä 😂 Mutta en minäkään täällä muuten ehtisi pyöriä ellen olisi juuri polvileikkauksessa ollu ja kyllästyisi kotona kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko PB:n jäsenet taas täällä ketjussa paikalla? Meisseli?
Pieni Käärijäkö siellä? Onko sinut nyt unohdettu :D
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on jotenkin itsestä hassu ajatus että jonku mielestä kellään näistä artisteista olisi aikaa täällä palstoilla pyöriä lukemassa tai kirjoittamassa. En usko tuohon hetkeäkään. Ehkä nyt te uskotte itsestänne liikoja että täällä pyöriminen tai te itse kiinnostaisitte ketään ketkä tuolla julkisuudessa menee ja painaa duunia. On varmaan päivät täynnä tähdellisempääkin. Toisin kuin meillä 😂 Mutta en minäkään täällä muuten ehtisi pyöriä ellen olisi juuri polvileikkauksessa ollu ja kyllästyisi kotona kuoliaaksi.
Koronaa sairastaessani tänne päädyin ja "jälkitautina" sain riippuvuuden.
Mä yritän olla saamatta samaa jälkitautia. Kauhistuttais ajatus että olisi puolisolle illalla kerrottavana aina päivän kuulumisina että mitä vierailija se tai se oli mieltä vauvoissa. No suon itselleni tätä hetken ja sitten mietin parempaa tekemistä loppusaikulle.
Mihin siinä ruutupaperia tarvitaan? Joitakin päivityksiä olen vilkaissut ja kaikissa kömpelöä kieltä ja virheitä
Todellisuus: Jokaista päivitystä seuraan pakonomaisesti enkä pysty millään lopettamaan vaikka oman elämän huonommuus näyttäytyy joka kerta sillä hetkellä kirkkaammin ja kirkkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek taas oli täysin toksinen 'rahaa naisia köyhät ja ujot kyykkyyn'-artisti ja ulkoisestikin tosi epämiellyttävän näköinen viurusilmä. Se Veljeni vartija-leffa varmaan oudoin ja absurdein henkilöpalvonnan teos mitä Suomessa ikinä nähty.
Kusipää Antti Holma näytteli Cheekiä tuossa paskaleffassa. Nolo jätkä! Hah hah haa! :-)
Holma on toinen ketä en voi sietää hiukkaakaan eli hyvin roolitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän olla saamatta samaa jälkitautia. Kauhistuttais ajatus että olisi puolisolle illalla kerrottavana aina päivän kuulumisina että mitä vierailija se tai se oli mieltä vauvoissa. No suon itselleni tätä hetken ja sitten mietin parempaa tekemistä loppusaikulle.
Ja yleensäkin, kun roikutaan vauva.fi sivustolla :D :D Mä en ainakaan ole edes kohderyhmää :D enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä että tulen aina inhoamaan pb:täsi ja teitä sen faneja VIHAAN!
Vierailija kirjoitti:
Mihin siinä ruutupaperia tarvitaan? Joitakin päivityksiä olen vilkaissut ja kaikissa kömpelöä kieltä ja virheitä
Todellisuus: Jokaista päivitystä seuraan pakonomaisesti enkä pysty millään lopettamaan vaikka oman elämän huonommuus näyttäytyy joka kerta sillä hetkellä kirkkaammin ja kirkkaammin.
No nyt alkaa tulla tunnustuksia.
Ne on paljon parempia kuin annaliisojen jutut, etenkin jos totuudessa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä että tulen aina inhoamaan pb:täsi ja teitä sen faneja VIHAAN!
Hän on niin aito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek taas oli täysin toksinen 'rahaa naisia köyhät ja ujot kyykkyyn'-artisti ja ulkoisestikin tosi epämiellyttävän näköinen viurusilmä. Se Veljeni vartija-leffa varmaan oudoin ja absurdein henkilöpalvonnan teos mitä Suomessa ikinä nähty.
Kusipää Antti Holma näytteli Cheekiä tuossa paskaleffassa. Nolo jätkä! Hah hah haa! :-)
Perustele vähän tarkemmin briljantti mielipiteesi!
Mä vihaan esim sotaa ja eläinrääkkäystä mutta että joku bändi menis noin ihon alle kuin sulla PB vihaaja niin pistää mietteliääksi. Ymmärrän että ärsyyntyä voi mutta ihan että vihaat. Ja se tulee kyllä vahvasti läpi.
Ootko miettinyt että voisit keskittyä hoitamaan tuota ongelmaasi jotenkin. Vihan kanssa on varmaan vaikea elää ettei se nakerra joka päivä sua sisältä ja nyt näyttää kyllä siltä että bändin kuulemiseltakaan et voi hetkeen välttyä. Ihan vaan ystävällinen mietinnän aihe sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan esim sotaa ja eläinrääkkäystä mutta että joku bändi menis noin ihon alle kuin sulla PB vihaaja niin pistää mietteliääksi. Ymmärrän että ärsyyntyä voi mutta ihan että vihaat. Ja se tulee kyllä vahvasti läpi.
Ootko miettinyt että voisit keskittyä hoitamaan tuota ongelmaasi jotenkin. Vihan kanssa on varmaan vaikea elää ettei se nakerra joka päivä sua sisältä ja nyt näyttää kyllä siltä että bändin kuulemiseltakaan et voi hetkeen välttyä. Ihan vaan ystävällinen mietinnän aihe sinulle.
Lässynlää. Varsinkaan kun en missään kirjoittanut vihaavani pb-bändiä, jota kohtaan on vain syvä ja pysyvä vastenmielisyys, vaan sen _faneja_. Huomaa ero.
Hohhoijaa. Jos jaloviinaa ei koko ajan kehu ja ihkuta, on kateellinen. Niin väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko miettinyt että voisit keskittyä hoitamaan tuota ongelmaasi jotenkin. Vihan kanssa on varmaan vaikea elää ettei se nakerra joka päivä sua sisältä ja nyt näyttää kyllä siltä että bändin kuulemiseltakaan et voi hetkeen välttyä. Ihan vaan ystävällinen mietinnän aihe sinulle.Lässynlää. Varsinkaan kun en missään kirjoittanut vihaavani pb-bändiä, jota kohtaan on vain syvä ja pysyvä vastenmielisyys, vaan sen _faneja_. Huomaa ero.
Oletko sama kirjoittaja kuin 29.3. klo 13:48 kirjoittanut?
Vai onko teitä kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko miettinyt että voisit keskittyä hoitamaan tuota ongelmaasi jotenkin. Vihan kanssa on varmaan vaikea elää ettei se nakerra joka päivä sua sisältä ja nyt näyttää kyllä siltä että bändin kuulemiseltakaan et voi hetkeen välttyä. Ihan vaan ystävällinen mietinnän aihe sinulle.Lässynlää. Varsinkaan kun en missään kirjoittanut vihaavani pb-bändiä, jota kohtaan on vain syvä ja pysyvä vastenmielisyys, vaan sen _faneja_. Huomaa ero.
Luin edellisen kirjoituksesi uudelleen.
Miksi faneja VIHAAT?
Aika erikoista.
Kommenttisi huomioidaan paremmin, jos kirjoitustyylisi on vähemmän agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi huomioidaan paremmin, jos kirjoitustyylisi on vähemmän agressiivinen.
Joo, Käärijä-fanien ei nyt todellakaan kannata profiloitua muitten viisukilpailijoiden ja näitten fanien kiusaajiksi ja nimittelijöiksi.
Minäkin ihmettelen miksi vihaat PB faneja? Mikä ihme tällaisen aiheuttaa. Oon käsittänyt että PB faneja on vauvasta vaariin. Eli vihaatko heitä kaikkia vai vain jotain tiettyä osaa heistä.
Ei varmaan Tiinaa ole kukaan käskenyt koko ajan kehumaan. Eiköhän täällä ole homma mennyt aina sitä samaa kaavaa pitkin. Yksi tai kaksi ihmistä joille Tiina on mennyt ihon alle jatkaa uudestaan ja uudestaan loan heittämistä. Aina uutta spekulaatiota tai pientä herjaa. Sitten jos joku sanoo vastapainoksi jotain hyvää niin alkaa tää nurina että pitääkö vaan kehua.
Jos päivittäin on tarvetta haukkua ja joka aiheeseen jotenkin saatava joku neg.tiina kommentti sanottua niin se vasta väsyneeltä vaikuttaa. Tai ainakin omaan elämänsä väsyneen ihmisen toiminnalta. Ja näyttäytyy kateellisuutena vaikkei tietenkään kyseinen henkilö sitä edes itselleen myöntää haluaisi. Siltä se vaan pahasti haiskahtaa. Ja se ei kyllä kaunis haju ole.
Ihan sama kirjoitusvirheillä tai ilman, onhan siitä tuokin aloituskommentoija selvän saanut ja ymmärtänytkin vielä lukemaansa.
Keikat, tapamiset on ne tärkeimmät. Ne on olleet aina enemmän kuin olen odottanut.