UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Kyllä muakin ihmisen sisin kiinnostaa. Mutta hyvät tulot kertoo yleensä luonteesta myös paljon. Ahkeruudesta, määrätietoisuudesta. Ei ne nyt ainakaan sisimpään mikään miinus ole.
Mua kiinnostaa taas millä tavalla suomen kielen heikko osaamistaito? Mä en ole tällaista havainnut. Hyvä ulosanti aina kun oon jonkun haastattelun nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa taas millä tavalla suomen kielen heikko osaamistaito? Mä en ole tällaista havainnut. Hyvä ulosanti aina kun oon jonkun haastattelun nähnyt.
Kaikissa somepäivityksissä on kielivirheitä. Usein isoja.
Seuraatko siis kielipoliisina Tiina somea tarkasti ja rekisteröit kaikki virheet sieltä tiukasti ruutupaperille. Reps
Vierailija kirjoitti:
Markkinointihommia myös tekee ja tehnyt.
Minäkin jäin laillasi ihmettelmään "suomen kielen heikko osaamistaito".
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko siis kielipoliisina Tiina somea tarkasti ja rekisteröit kaikki virheet sieltä tiukasti ruutupaperille. Reps
Ei niitä tarvitse edes seurata sen kummemmin.
Pukisitko alle 10-vuotiaan PB-fanivaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta podcastin jossa Tiina kertoi että on aina tehnyt ihan sairaasti töitä. Kesätöitä ottanu nuorena jo kolmea päällekkäin ja aina tienannu omat rahansa, on saanu kotoa sellaisen kasvatuksen. Ja että on tehny portion boysin ohessakin keikkamatkoilla toista työtä ja keikkamatkatkin painanu markkinointihommia. Siinä varmaan yksi syy tuloille. Että se siitä lahjattomasta ja osaamattomasta naisesta, taitaa olla sitä kuuluisaa kateellisten panettelua. Itsellä tuli juuri päinvastainen kuva. Selkeästi ihminen joka arvostaa työntekoa. Minä ainakin nostan hattua.
Jos hän on tosiaan markkinointialalla, huomiota kiinnittää suomen kielen heikko osaamistaso. Vai voiko olla markkinoinnin ammattilainen, jos ei ole tärkein työväline kunnolla hallussa? Avatkaa tätä mulle, kun en tosiaan tunne alaa yhtään.
Miten te jaksatte haukkana seurata toisten kielioppivirheitä. Nämä somen ammattilaiset, jotka tienaavat sillä, tienaavat siitä syystä, että ihmiset tykkäävät heidän sisällöstään jne. Martinakin seuraajat varmasti arvostavat enemmän hänen tarjoamiaan hyvinvointipalveluja kuin hänen tekstiensä oikeaoppisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vasta podcastin jossa Tiina kertoi että on aina tehnyt ihan sairaasti töitä. Kesätöitä ottanu nuorena jo kolmea päällekkäin ja aina tienannu omat rahansa, on saanu kotoa sellaisen kasvatuksen. Ja että on tehny portion boysin ohessakin keikkamatkoilla toista työtä ja keikkamatkatkin painanu markkinointihommia. Siinä varmaan yksi syy tuloille. Että se siitä lahjattomasta ja osaamattomasta naisesta, taitaa olla sitä kuuluisaa kateellisten panettelua. Itsellä tuli juuri päinvastainen kuva. Selkeästi ihminen joka arvostaa työntekoa. Minä ainakin nostan hattua.
Jos hän on tosiaan markkinointialalla, huomiota kiinnittää suomen kielen heikko osaamistaso. Vai voiko olla markkinoinnin ammattilainen, jos ei ole tärkein työväline kunnolla hallussa? Avatkaa tätä mulle, kun en tosiaan tunne alaa yhtään.
Miten te jaksatte haukkana seurata toisten kielioppivirheitä. Nämä somen ammattilaiset, jotka tienaavat sillä, tienaavat siitä syystä, että ihmiset tykkäävät heidän sisällöstään jne. Martinakin seuraajat varmasti arvostavat enemmän hänen tarjoamiaan hyvinvointipalveluja kuin hänen tekstiensä oikeaoppisuutta.
Martina onkin kynänkäyttäjänä aivan omaa luokkaansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Verokoneesta näkee pelkästään ne jotka on tienanneet yli 100tonnia. Tiina löytyy sieltä. Muita bändin jäseniä ei. Joko Tiina tienaa eniten tai sitten muilla menee yrityksen kautta yms. Näitä on itseasiassa tosi mielenkiintoista tutkia. Löytyy muitakin artisteja ja näkee paljonko on massia kellekkin tullut. Nimellä vaan hakee ja jos on ylittäny tuon sadandonan rajapyykin niin se näyttää tiedot.
Jos noin paljon kiinnostaa, niin lähetä vinkki seiskaan. Siellä varmasti kuola suusta valuen selvitetään tällaiset tiedot.
No minä seuraan Tiinaa ja en ole kuvaamaasi ongelmaa havainnut. Sun viestistä tuli fiilis että sun täytyy kyllä oikein suurennuslasilla seurata jos oot huomannu moista. Siitä tuleekin seuraava kysymys mieleeni. Osaisiko joku vastata asiallisesti. Miksi seuraatte ihmistä josta ette pidä tai joka ärsyttää? Itse aina välttelen sellaisen ihmisen postauksia joka antaa itselle vääränlaista energiaa. Tuollainen en seuraa mutta seuraan kuitenkin -tyylinen käyttäytyminen haiskahtaa jotenkin sairaalla tavalla jopa fanitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina onkin kynänkäyttäjänä aivan omaa luokkaansa 😂
No pointti oli se, että Mika Aaltolalta odotan enemmän tämän asian suhteen kuin esim. Tiinalta.
No mun pointti oli se että kyllä Tiina työnsä osaa hoitaa. Tulot puhukoot puolestaan.
Portion Boys heitti tosi hienon keikan Lalliksella Säkylässä ilman mitään ongelmia. Luultavasti olisivat olleet suuremmissa vaikeuksissa, jos sairaslistalla olisi ollut vaikkapa Aapo.
Hei, mun veljen tyttö oli myös Lalliksella ja sanoi että keikka oli hieno niinkuin aina mutta jotain siitä puuttui, ettei se ollut lähellekään sama ilman Tiinaa. Myös pojat oli ollu lavalla jotenki hukassa ilman sitä energiapakkausta siinä vierellä. Aapo oli kyllä laulanut hienosti. Ilman liidilaulajaa tuskin keikkaa vois vetää kun he käsittääkseni kuitenkin laulaa livenä. Eli hyvä että nuo keikat vedettiin vaikkei miehistö ollut täysi. Ei varmaan ideaalitilanne kuitenkaan bändille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin siinä ruutupaperia tarvitaan? Joitakin päivityksiä olen vilkaissut ja kaikissa kömpelöä kieltä ja virheitä. Reps sulle itsellesi vain, taidat olla yhtä älykäs ja sivistynyt kuin Tiinakin.
Vierailija kirjoitti:
Cheek taas oli täysin toksinen 'rahaa naisia köyhät ja ujot kyykkyyn'-artisti ja ulkoisestikin tosi epämiellyttävän näköinen viurusilmä. Se Veljeni vartija-leffa varmaan oudoin ja absurdein henkilöpalvonnan teos mitä Suomessa ikinä nähty.
Kusipää Antti Holma näytteli Cheekiä tuossa paskaleffassa. Nolo jätkä! Hah hah haa! :-)
No vaikea tässä meidän älykkyysosamääriä ruveta mittailemaan. Sivistystä ei sun tekstit kyllä juurikaan tuo esille eikä kovin sisäisesti kaunista ihmistä ainakaan. Just ennemminkin sellaisen jolla oma tulotaso on kaukana tuosta Tiinan tulotasosta ja elämä muutenkin potkii päähän. Silloinhan sitä kokee tarvetta itseään nostaa toista polkemalla. Jotenki surullista on se.
Ovatko PB:n jäsenet taas täällä ketjussa paikalla? Meisseli?