Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23561/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aapo vasta 27. Kait toi pariskunta on vanhempia Portion boyseissa?

Aapo 27v??? Herra mun vereni. Luulin että 37!!!

Käärijää nuorempi, mutta paljon aikuisempi ja fiksumpi niinkuin tuossa iässä pitääkin.

Vierailija
23562/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta lähestyy viittäkymppiä.

Sitten kun sinä ole 39 niin muiden mielestä lähestyt viittäkymppiä :D

ElMeissel 39 ja JaloTiina 42 (jos en väärin muista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23563/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä ulkomaalaisia on alkanut jo ärsyttämään suomalaisten Käärijäpakotus. Voitaisko rauhoittua vähän että ei sabotoida Käärijän mahdollisuuksia pliis?

En ihmettele että ärsyttää.

Samaa pakotusta kuin ennen UMK -finaalia.

Koko Käärijä ärsyttää ainakin minua sen vuoksi. Ja siksi täällä häntä arvostelemassa. Katsokaa peiliin pakottajat, mitä saitte aikaiseksi.

Pilaatte Käärijän mahkut toiminnallanne, myös Liverpoolia ajatellen.

Mutta jatkakaa ihmeessä jos haluatte siitä kaikkien inhokin.

Samaa mieltä oon pakotuksesta, mutta kovasti ihmettelen, että kun Käärijä sua niin kovasti ärsyttää, niin miksi haluat oikein kieriskellä mielipahassasi ja käyttää varta vasten aikaa hänestä keskustelemiseen? Oma pää ei ainakaan kestäisi moista, ja luulen että säkin saisit elämääsi paljon enemmän iloa, jos käyttäisit energiaasi mukavampiin asioihin. Vaikka itse Käärijästä tykkäänkin, niin huomasin, että äskeinen muutaman päivän tauko tästä ketjusta teki mulle todella hyvää henkisesti.

Kiitos huolenpidosta, huolesi on aiheeton.

Tää on vain vaihtelua. Ei ole käynyt "henkisesti raskaaksi" :D

Mielipahaa en ole tuntenut kertaakaan, koska en ota tätä tosissani. Kun vauhdilla kiireessä kirjoittaa niin tekstistä voi tulla aika tiukkaa, siis sitä mitä sylki suuhun.

On täällä muutama paljon pöllömpikin.

Heidän ukkonsa jaksamisesta olen huolissani, joka tavalla.

Vierailija
23564/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinkin että Jalotiina on ehkä vanhin noista Portion boyseista. Samaa ikäluokkaa kuin miehensä. Mutta viehättävä ja sympaattinen tämä Tiina.

Vierailija
23565/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijää nuorempi, mutta paljon aikuisempi ja fiksumpi niinkuin tuossa iässä pitääkin.

Mitkäs sun perustelut oli tälle? Käärijä promoaa itseään kohti Liverpoolia, keikkailee. maksaa varmaan itse vuokransa ja toissapäivänä oli vienyt pullotkin Alepaan. Mikä aikuisuuden aspekti Aapolla on, joka Käärijältä puuttuu?

Vierailija
23566/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hänellä ollut huolia elontiellä, kun 37v n otsarypyt

Vierailija
23567/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs sun perustelut oli tälle? Käärijä promoaa itseään kohti Liverpoolia, keikkailee. maksaa varmaan itse vuokransa ja toissapäivänä oli vienyt pullotkin Alepaan. Mikä aikuisuuden aspekti Aapolla on, joka Käärijältä puuttuu?

Olemus, esiintyminen.

Vierailija
23568/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runosuoni sykkii ja kukkii jo aamusta täällä! 😁

Vierailija
23569/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemus, esiintyminen.

Kyllä. Aura on kieltämättä vanhemman henkilön. Vanha sielu. Alkoi kiinnostaa ko henkilö............

Vierailija
23570/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tylsä ja munaton. Toivottavasti ei koskaan lähde soolouralle. Yksi Anssi Kela riittää.

Vierailija
23571/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pidät Käärijästä. Saat pitää.

Minä pidän enemmän PB:stä, vaikka et sinä pitäisikään.

Koska PB ei lähde Liverpooliin, sijoitusta on turha spekuloida.

Käärijän sijoituksen näemme aikanaan, ja se mitä on tähän mennessä nähty ei vakuuta.

Mainitsit että mm. huono enkun taito upottaisi PB:n silmänräpäyksessä. Nyt sulta tuli kyllä emävale. Mietitkö yhtään mitä kirjoitit tuosta kielitaidosta :D

Pb:n sijoitusta liverpoolissa "turha spekuloida" mutta kannattaa inttää kuinka hyvin se siellä esiintyisi. Selvä.

_Sinua_ ei vakuuta ja sinut vakuutti taas mm. ammuvainaa benjamin. Enough said.

Pb voi puhua vaikka kuinka hyvää enkkua mutta kun ei ole karismaa niin ei silti tee hyvää vaikutusta. Olen nähnyt paljon suomalaisia ulkomailla jotka puhuvat virheetöntä enkkua mutta eivät saa kuulijaa mitenkään mukaansa koska aksentti on tylsä ja naama kuin maamuna.

Toisaalta vaikka pb puhuisi enkkua ihan päin persettä niin se ei olisi ongelma pelkästään siitä syystä ettei kukaan olisi kiinnostunut kysymään heiltä mitään. :D

Voiii...PB:llä on karismaa 1000 käärijän verran.

Vuoden Yhtye ja Vuoden Viihdyttäjä -palkinnot;ei niitä anneta noubadeille. Kyllä suomalaiset tietää, mikä bändi osaa viihdyttää.

Käärijän enkku on surkuhupaisiaa slouganien heittoa ja hokee aina sitä samaa.

Voiiii laita miinus sen tonnin eteen niin olet lähempänä totuutta pb:n "karismasta".

Se lähtee jo ihan valokuvauksrllisuudesta. Käärijästä ei yksinkertaisesti saa huonoa kuvaa. Pb:n ukoista ja akasta niitä riittää.

Sun viihdyttäjät ihan yksi ja sama. Kuka ne edes päättää? Kun Kärde vie ensi kerralla kaikki pystit niin yllättäen olet samaa mieltä. :D

Käärijän enkku on jo muodostunut yhdeksi hänen tavaramerkeistään. Sun pb tietty latelisi pitkät pätkät ties mistä Kimi Räikkösen tärkeydestä suomal. sielulle ja haastattelija pyörittää silmiään että mistä tuo jaarittelee?

Vuoden viihdyttäjä-, Vuoden Yhtye  -palkinnoista päättää suomalaiset, tavalliset ihmiset jotka kuuntelee musiikkia. Etkö muka sitä tiennyt.

Kärdeä ei kukaan enää muista ens vuonna tähän aikaan, ja varmaan itsekin tyytyväinen siihen että saa elämänsä takaisin. Ei ole estradiartisti, näyttää siltä että saa pian paniikkikohtauksen. Klubeissa on omalla alueellaan.

Mä luulen, että Kärdessä on herännyt näitä fiiliksiä, että mihin se altavastaajan rooli hävisi. Yhtäkkinen hyppy rooliin joka ei ole se omin ja josta ei pääse pois, voi olla hemmetin kuluttavaa.

Vierailija
23572/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärde sivistää! En olisi tästäkään tiennyt ellei K olisi soittanut yhdessä stoorissaan.

Vierailija
23573/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronskimpaa 😂

Nyt iltavuoro ruotuun! Luulen ettei Kärtsy tykkää ronskista, vaikka ehkä antaakin ymmärtää niin. Taitaa olla herkkä runopoika sielultaan kuitenkin 🥰

'Runo'poika :DD

Nimenomaan!

Vierailija
23574/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pidät Käärijästä. Saat pitää.

Minä pidän enemmän PB:stä, vaikka et sinä pitäisikään.

Koska PB ei lähde Liverpooliin, sijoitusta on turha spekuloida.

Käärijän sijoituksen näemme aikanaan, ja se mitä on tähän mennessä nähty ei vakuuta.

Mainitsit että mm. huono enkun taito upottaisi PB:n silmänräpäyksessä. Nyt sulta tuli kyllä emävale. Mietitkö yhtään mitä kirjoitit tuosta kielitaidosta :D

Pb:n sijoitusta liverpoolissa "turha spekuloida" mutta kannattaa inttää kuinka hyvin se siellä esiintyisi. Selvä.

_Sinua_ ei vakuuta ja sinut vakuutti taas mm. ammuvainaa benjamin. Enough said.

Pb voi puhua vaikka kuinka hyvää enkkua mutta kun ei ole karismaa niin ei silti tee hyvää vaikutusta. Olen nähnyt paljon suomalaisia ulkomailla jotka puhuvat virheetöntä enkkua mutta eivät saa kuulijaa mitenkään mukaansa koska aksentti on tylsä ja naama kuin maamuna.

Toisaalta vaikka pb puhuisi enkkua ihan päin persettä niin se ei olisi ongelma pelkästään siitä syystä ettei kukaan olisi kiinnostunut kysymään heiltä mitään. :D

Voiii...PB:llä on karismaa 1000 käärijän verran.

Vuoden Yhtye ja Vuoden Viihdyttäjä -palkinnot;ei niitä anneta noubadeille. Kyllä suomalaiset tietää, mikä bändi osaa viihdyttää.

Käärijän enkku on surkuhupaisiaa slouganien heittoa ja hokee aina sitä samaa.

Voiiii laita miinus sen tonnin eteen niin olet lähempänä totuutta pb:n "karismasta".

Se lähtee jo ihan valokuvauksrllisuudesta. Käärijästä ei yksinkertaisesti saa huonoa kuvaa. Pb:n ukoista ja akasta niitä riittää.

Sun viihdyttäjät ihan yksi ja sama. Kuka ne edes päättää? Kun Kärde vie ensi kerralla kaikki pystit niin yllättäen olet samaa mieltä. :D

Käärijän enkku on jo muodostunut yhdeksi hänen tavaramerkeistään. Sun pb tietty latelisi pitkät pätkät ties mistä Kimi Räikkösen tärkeydestä suomal. sielulle ja haastattelija pyörittää silmiään että mistä tuo jaarittelee?

Vuoden viihdyttäjä-, Vuoden Yhtye  -palkinnoista päättää suomalaiset, tavalliset ihmiset jotka kuuntelee musiikkia. Etkö muka sitä tiennyt.

Kärdeä ei kukaan enää muista ens vuonna tähän aikaan, ja varmaan itsekin tyytyväinen siihen että saa elämänsä takaisin. Ei ole estradiartisti, näyttää siltä että saa pian paniikkikohtauksen. Klubeissa on omalla alueellaan.

Mä luulen, että Kärdessä on herännyt näitä fiiliksiä, että mihin se altavastaajan rooli hävisi. Yhtäkkinen hyppy rooliin joka ei ole se omin ja josta ei pääse pois, voi olla hemmetin kuluttavaa.

Vaikuttaa olevan vahvasti oman tiensä kulkija, tekevän asiat omalla tavallaan ja omaan tahtiinsa, että varmasti kokee tämän ainakin osittain raskaana ajanjaksona.

Vierailija
23575/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin tykkäämään Portion boyseista kun näin ne telkussa. Ei mulla ollut erityistä mielipidettä aijemmin. Ne onkin tosi kivan oloisia tyyppejä. Sellaisia luonnollisia ja fiksuja.

Vierailija
23576/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin tykkäämään Portion boyseista kun näin ne telkussa. Ei mulla ollut erityistä mielipidettä aijemmin. Ne onkin tosi kivan oloisia tyyppejä. Sellaisia luonnollisia ja fiksuja.

Olet saanut heistä ihan oikean käsityksen.

Tavallisia, mukavia ja kohteliaita lavan ulkopuolellakin. Erityistä on se, että he nostavat tavallaan korokkeelle heidät jotka ovat pääsylipun maksaneet ja tulleet heitä katsomaan ja kuuntelemaan. Se näkymätön side joka on yleisön ja bändin välillä, on hyvin vahva.

Yleensähän keikoilla jossain vaiheessa jengi lähtee "vaeltamaan", mutta PB:n keikalla ihmiset napottavat paikoillaan tanssien ja laulaen setin alusta loppuun.

Keikoilla kyllä sattuu ja tapahtuu, yhdestäkään keikkakokemuksesta ei ole tullut sellaista fiilistä että tää on jo nähty. Jokainen kerta on jotenkin erityislaatuinen, erilainen ja aina yhtä voimaannuttava.

Vierailija
23577/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mahtavat keikat vetävät areenoja täyteen ja vuoden viihdyttäjä ja vuoden kiihfyttäjä ja omenalihava aapokin joku sex god. Iiikkiiiikkk!

Vierailija
23578/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Samsungin näytöllä

potta tuo tumma.

Jo lämpenee mamma

- johan on kumma!

Vierailija
23579/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia, mukavia ja kohteliaita lavan ulkopuolellakin. Erityistä on se, että he nostavat tavallaan korokkeelle heidät jotka ovat pääsylipun maksaneet ja tulleet heitä katsomaan ja kuuntelemaan. Se näkymätön side joka on yleisön ja bändin välillä, on hyvin vahva.

Yleensähän keikoilla jossain vaiheessa jengi lähtee "vaeltamaan", mutta PB:n keikalla ihmiset napottavat paikoillaan tanssien ja laulaen setin alusta loppuun.

Keikoilla kyllä sattuu ja tapahtuu, yhdestäkään keikkakokemuksesta ei ole tullut sellaista fiilistä että tää on jo nähty. Jokainen kerta on jotenkin erityislaatuinen, erilainen ja aina yhtä voimaannuttava.

Kyllästyttää ja inhottaa tämän yhden bändin tuputtaminen. Menkää sinne keikoillenne napottamaan ja jättäkää palsta rauhaan.

Vierailija
23580/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyttää ja inhottaa tämän yhden bändin tuputtaminen. Menkää sinne keikoillenne napottamaan ja jättäkää palsta rauhaan.

Tämä on UMK -ketju joten on luonnollista että täällä puhutaan kaikista niistä, jotka kisassa oli.

Sanonko mitä täällä on tuputettu kyllästymiseen saakka.

Vaihtelu virkistää.

Ketju on lukittu.