Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23321/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen varjopuolia. BBC pilkkaa Saara Aaltoa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/40f3a30c-952a-4c75-bd4a-fadfd0…

Vuosi on 2019.

Euroviisuista on tehty tuhansia parodiavideoita, jopa viisulähetyksissä.

Vierailija
23322/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi viemään Käärijän 5 päiväksi pois tästä maailmasta....palautan torstaina kun sillä on perjantaina keikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23323/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei älkää aloittako taas tätä politiikkaa täällä. :D Siitä ei tuu muuta kuin riitaa. 

Jollain on pakkomielle. Kuvittelee Käärijän jo pääministerin sylissä. Osaa puolestaan anoo. Ota teistä politiikkaperkeleistä sitten selvä! Eikö aikuinen mies itse tiedä, kenen kanssa harjoittaa läheisyyttä? Ei hän mikään kehitysvammainen kai ole?

Vierailija
23324/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldovan esitys sai ihmiset näin sekaisin viime vuonna. Suomi antoi peräti 5 pistettä, tuomarit 0. Moldova sai Ukrainan jälkeen eniten teleääniä, mutta suomalaiset eivät lämmenneet.

Näytetään moldovalaisille, että meilläkin sujuu Käärijä-tanssi ja letkajenkka. En pistä pahakseni jos joku ottaa vyötäisistä torilla kiinni ja lähtee tanssimaan letkajenkkaa perässäni.

Moldovassa on köyhää, mutta he ovat selvästi ainakin elämäniloisemmin yhteistanssiin suhtautuvia. Tuo piiritanssi eri muodoissaan on tuttua Moldovasta Välimerenmaihin ja Turkkiin saakka.

Eikö tuo tanssiminen ole kuvattu Englannissa? Anglia?

Anglian aukio.

Missäs se on?

Vierailija
23325/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei älkää aloittako taas tätä politiikkaa täällä. :D Siitä ei tuu muuta kuin riitaa. 

No onko se Liisa edes antanut? Anna Liisa

Vierailija
23326/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain on pakkomielle. Kuvittelee Käärijän jo pääministerin sylissä. Osaa puolestaan anoo. Ota teistä politiikkaperkeleistä sitten selvä! Eikö aikuinen mies itse tiedä, kenen kanssa harjoittaa läheisyyttä? Ei hän mikään kehitysvammainen kai ole?

Laulun kumminkin teki Mika Lintilästä. Cha cha chaa

Vierailija
23327/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on 2019.

Tänä keväänäkin niitä on tehty kymmeniä, Käärijä on aika monessa, samoin Planka ja Luke Black.

Vierailija
23328/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moldovan esitys sai ihmiset näin sekaisin viime vuonna. Suomi antoi peräti 5 pistettä, tuomarit 0. Moldova sai Ukrainan jälkeen eniten teleääniä, mutta suomalaiset eivät lämmenneet.

Näytetään moldovalaisille, että meilläkin sujuu Käärijä-tanssi ja letkajenkka. En pistä pahakseni jos joku ottaa vyötäisistä torilla kiinni ja lähtee tanssimaan letkajenkkaa perässäni.

Moldovassa on köyhää, mutta he ovat selvästi ainakin elämäniloisemmin yhteistanssiin suhtautuvia. Tuo piiritanssi eri muodoissaan on tuttua Moldovasta Välimerenmaihin ja Turkkiin saakka.

Eikö tuo tanssiminen ole kuvattu Englannissa? Anglia?

Anglian aukio.

Video on kuvattu Warwickissa, Englannissa.

Vierailija
23329/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on 2019.

Tänä keväänäkin niitä on tehty kymmeniä, Käärijä on aika monessa, samoin Planka ja Luke Black.

En ole nähnyt muuten yhtään. Paas jakaen

Vierailija
23330/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta voidaan pitäytyä vaan annaliisoissa ja Aapossa. :D Vaikka tätä vähän himmentääkin mielikuva Kärtsän emännästä vieressä, mutta ei anneta sen liikaa haitata. :D

Vierailija
23331/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
23332/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
23333/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The vaalea nainen bongattu taas eturivistä. Joku toinen on muuten kuvannu kameralla tuon Käärijän sohvalla mutustamassa namejaan.

Varmasti pyydystänyt hampaillaan yhden karanneen namin Käärijän hiihtoasun päältä...

Ohoh Kuusamossa asti? Mä en jaksais puolisona lähteä noin kauas keikoille, jos asuisin Helsingissä. Toisaalta jos tai kun suhde on ilmeisesti aika tuore, niin varmaan on alkuinnostusta ilmassa ja haluaa nähdä kaikki keikat. 

Ehkä artisti itse toivoo kumppaniltaan kaiken tuen näinä haastavina aikoina

Ei kai nyt niin haastavaa ole?🐙

Silloin on kyllä levon paikka ehdottomasti, jos ei keikkojakaan jaksa vetää ilman tukea. 

Vierailija
23334/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä että täällä on ihan käsittämättömän tosikkoa osa porukasta, tuo Sanna/Olavi/Kärtsä -homma oli selvästi ihan täysi vitsi ja kukaan oikeasti kuvittele mitään mihinkään.

Vierailija
23335/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto se kamelin kieli

Vierailija
23336/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä että täällä on ihan käsittämättömän tosikkoa osa porukasta, tuo Sanna/Olavi/Kärtsä -homma oli selvästi ihan täysi vitsi ja kukaan oikeasti kuvittele mitään mihinkään.

Höpö höpö taas. Se olin vain minä. Ei kukaan luullutkaan niin. Höpsö

Vierailija
23337/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The vaalea nainen bongattu taas eturivistä. Joku toinen on muuten kuvannu kameralla tuon Käärijän sohvalla mutustamassa namejaan.

Varmasti pyydystänyt hampaillaan yhden karanneen namin Käärijän hiihtoasun päältä...

Ohoh Kuusamossa asti? Mä en jaksais puolisona lähteä noin kauas keikoille, jos asuisin Helsingissä. Toisaalta jos tai kun suhde on ilmeisesti aika tuore, niin varmaan on alkuinnostusta ilmassa ja haluaa nähdä kaikki keikat. 

Silloin on kyllä levon paikka ehdottomasti, jos ei keikkojakaan jaksa vetää ilman tukea. 

Niin niin. Varsinkin jos se tuki on oma tyttis

Vierailija
23338/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Liisalle olisi liian kova pala se, että Käärijä ihastuisi Sannaan. Aapo vielä menettelee, mutta että Sanna.

Vierailija
23339/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Varsinkin jos se tuki on oma tyttis

Ihan sama, jos kyseessä olisi äiti, isä, veli tai ystävä. Keikat on Kärtsän työ ja jos työtä ei jaksa tehdä ilman tukea ja viisutkin on tulossa, niin silloin on levon paikka ja voi levätä sitten tyttiksensä kanssa, kunhan lepää.

Vierailija
23340/34469 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höppänä höpöttäjähän sinä olet. Huomaa kyllä että edellinen ammattitaitoinen työvoima lomautettiin niin iltavuorot meni sitten tällaisiksi. :D

Ketju on lukittu.