UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mulla on jotenkin paha aavistus, että jotenkin Suomi tulee rytinällä alas euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikein enää varsinainen kuolaaminen innosta kun ajattelen sitä realiteettia miten siellä on tyttiksen kanssa mietitty että tehdäänpäs tällainen karkkistoori ihmisiä villitsemään. 😀 Kannustan Käärijää silti 💃
Nohnoh. Voihan se olla manageribroidikin tai Eija-Sirkku hotellin vastaanotosta......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä
Se on Teemu Muurimäkeä. Suomen paras iltapukusuunnittelija, ehkä Euroopankin.
Onko tämä muuten ollut linkattuna tänne ollenkaan?
Siellä on onneksi oltu kaukaa viisaita! Varmistus, että Kääryleelle on jo olemassa ilmeisesti täysin uunituore käyttämätön bolero viisulavalle vahinkojen varalle :D
Miksi tuossa (Teemu Muurimäen?) piirroksessa lukee nimen kohdalla Pasi Lyrics UMK23? JaloTiinan vastaavassa luki JaloTiina UMK23
Onko tää taas joku Käärijän läppä joka multa on menny ohi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin paha aavistus, että jotenkin Suomi tulee rytinällä alas euroviisuissa.
Sinä voisit tulla puusta rytinällä alas silmukka kaulassasi.
Tiedätkö edes itse, kuinka sairaalta kommenttisi vaikuttaa? Käsket euroviisuista keskustelevaa itsemurhaan. Ei kaikkea pahaaoloa tarvitse oksentaa edes nimettömänä. Näissäkin silti pätee rikoslaki ja ip voidaan jäljittää. Ole ystävällinen ja jatkossa harkitse kirjoitteluasi tarkemmin! Hyvää päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikein enää varsinainen kuolaaminen innosta kun ajattelen sitä realiteettia miten siellä on tyttiksen kanssa mietitty että tehdäänpäs tällainen karkkistoori ihmisiä villitsemään. 😀 Kannustan Käärijää silti 💃
Nohnoh. Voihan se olla manageribroidikin tai Eija-Sirkku hotellin vastaanotosta......
Jaa. Minä taas luulin, että hällä luovana ihmisenä pursuaa ihan omasta mielestä näitä komiikkajuttuja..
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun heräsin aamulla, näin just ennen heräämistä ekaa kertaa unta Cha cha chasta tai lähinnä siitä miten esitystä oli muutettu Liverpooliin. Räppäysäänestä oli tehty täysin metallinen pikkuoravaääni. Eurolavat oli jäljellä. Näin kappaleen unessa tv:stä.
Tehosteena oli erivärisiä kenkiä jotka roikkui korkealla ja räjähtivät musiikin tahtiin ja räjäyksistä kuului sellanen pehmeä "puff". Olikohan nuo eriväriset kengät jotenkin viittaus Robiniin. :D Itse Käärijää ei paljon näkynyt, tuli vasta noin puolessa välissä kappaletta näkyviin niin että ruudussa näkyi kaukaa puolikas naamasta ja Käärijä sanoi pina colada.
Luulen että näit unessa sen, kun Käärijä käskee Robinia luopumaan eriparikengistään. Ehkä Käärijä ostaa ne Robinilta ja luo niiden avulla mahtavan shown, jossa Robin käy vierailemassa. Mitähän keksii Lxandran ja Keiran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun heräsin aamulla, näin just ennen heräämistä ekaa kertaa unta Cha cha chasta tai lähinnä siitä miten esitystä oli muutettu Liverpooliin. Räppäysäänestä oli tehty täysin metallinen pikkuoravaääni. Eurolavat oli jäljellä. Näin kappaleen unessa tv:stä.
Tehosteena oli erivärisiä kenkiä jotka roikkui korkealla ja räjähtivät musiikin tahtiin ja räjäyksistä kuului sellanen pehmeä "puff". Olikohan nuo eriväriset kengät jotenkin viittaus Robiniin. :D Itse Käärijää ei paljon näkynyt, tuli vasta noin puolessa välissä kappaletta näkyviin niin että ruudussa näkyi kaukaa puolikas naamasta ja Käärijä sanoi pina colada.
Luulen että näit unessa sen, kun Käärijä käskee Robinia luopumaan eriparikengistään. Ehkä Käärijä ostaa ne Robinilta ja luo niiden avulla mahtavan shown, jossa Robin käy vierailemassa. Mitähän keksii Lxandran ja Keiran kanssa?
Voi, unohdin Liverpoolin unestasi. Ehkä se sitten tapahtuukin Liverpoolissa, Käärijän aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä pääsee finaaliin, mutta finaalissa sija tulee olemaan noin 20. Toivon, että Käärijä pärjää paremmin, onhan hänen biisinsä kuitenkin niin erilainen ja tarttuva. En vaan oikein usko, että suurin euroviisu yleisö innostuu tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muuten on tää könsikäs MC Pure joka näkyi Kärden stooreissa? Sitä panis. 👄
Komee on. Suomessa on maailman parhaimman näköiset räppärit.
Suomi on täynnä komeita miehiä mutta ne jakautuvat epätasaisesti. Kärden vaikutuspiirissä mieskauneutta riittää. 💪Leuattomat ja persjalkaiset pierupöksyt ovat sitten portion boysin keikoilla.
Mikä tämä juttu tällä palstalla on, että kaikki Portion boysiin liittyvä pitää lytätä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä taas luulin, että hällä luovana ihmisenä pursuaa ihan omasta mielestä näitä komiikkajuttuja..
eikäku kuvaajana eli pelkkänä auttavana kätenä siis toiminu! Tuossa näkyy että on ollu ulkopuolinen joku.
Harmi ettei Benjamin voittanut. Olisi taatusti pärjännyt Euroviisuissa paremmin kuin Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko Käärijänkin suunnata pikkuhiljaa katseensa sinne Liverpoolin suuntaan?
Ei kannata. Rupee vaan jännittämään liikaa. Ei siellä Pina Coladan voimalla kannata esiintyä. Siksi kannattaa nyt riehua kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Benjamin voittanut. Olisi taatusti pärjännyt Euroviisuissa paremmin kuin Käärijä.
Ei todellakaan. Ulkomaan muutama Unk:ssa äänestänyt raati oli tod. näk. täynnä homoja, ja päätökset tehtiin videoiden, ei epävireisen ja rivon liven perusteella.
Vierailija kirjoitti:
No vähän sama joo, mutta sitten toivon tietysti hänelle kaikkea hyvää, joten ehkä on ihan hyvä että hänellä on joku turva tämän kaiken julkisuusmyllytyksen keskellä. Toki olen vähän kateellinen, mutta silti 😀
Ja olisko se mahdollistakaan että tällanen kultakimpale olisi vapailla markkinoilla? Toki sinkkuus on välillä tietoinen valinta, mutta K vaikuttaa symppistelyjuttujensa perusteella aika parisuhdetyypiltä (kyllä, perustan arvioni julkisuuskuvaan 😀)
Vierailija kirjoitti:
No eikä paisu Käärijä. Ihan höpsejä ootte Hyvä on tuo hiihtoasu/bolerokombo
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3066573408044073127?utm_s…
Ja mistä tiedätte, ettei Kääris popsinu vaikka ravitsevia pähkinöitä sohvalla
Niin tai muutaman rusinan ennen keikkaa, kunhan jekuttaa kaikenmaailman tietäjiä. Tui tui! Haluan rutistaa tuota olentoa 💛 P.s Iltavuoroni ei ole vielä alkanut
Vierailija kirjoitti:
Benkku olisi revitty kappaleiksi huonon livelaulun takia. Niin on käynyt jo Puolan Blankalle ja on käymässä Britannian Maelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muuten on tää könsikäs MC Pure joka näkyi Kärden stooreissa? Sitä panis. 👄
Komee on. Suomessa on maailman parhaimman näköiset räppärit.
Suomi on täynnä komeita miehiä mutta ne jakautuvat epätasaisesti. Kärden vaikutuspiirissä mieskauneutta riittää. 💪Leuattomat ja persjalkaiset pierupöksyt ovat sitten portion boysin keikoilla.
Mikä tämä juttu tällä palstalla on, että kaikki Portion boysiin liittyvä pitää lytätä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Sitä se on ollut tammikuusta alkaen. Nyt kuitenkin rauhoittunut ja PBsta puhuminen suvaitaan paremmin, tosin toisinaan edelleen havaittavissa kiukkua on.
Jostain kummasta syystä, mitä en ymmärrä..
Ehkä lähti siitä kun joku Arttu fanaattisesti PB:n sivuillakin huusi kestona että äänestäkää Käärijää. Ja muutama fanaatikko tuli mukaan. Ei niitä paljoa ole, mutta kova äänisiä, painostavia, sellaisia öykkäreitä.
PB:llä kuitenkin hyvää musiikkia, keikat mahtavia ja loppuunmyytyjä. Ihmisinä mukavia, kaikki huomioivia ja sympiksiä. Yli 10 vuotta määrätietoisesti tehneet musiikkia ja hiton ammattimaisia videoita omalla tyylillään. Kunnioitan.
Osa koki PB:n pahimmaksi uhkaksi Käärijälle ja sitähän se UMKssa olikin.
Mutta yhä edelleen PB on piikkinä jonkun lihassa :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä nousi hattuun ja ylimielisyyttään hän pilaa mahdollisuutensa. Ei harjoittele, ei pidä itseään kunnossa. Tulee varmasti juuri ennen Liverpoolia jostain keikkaräkälästä korona.
Käärijä ei vaikuta penaalin terävimmältä kynältä ja Yleltä jonkun pitäisi nyt pistää jotain rotia tuohon perseilyyn.
Kieltämättä samanlaisia aavistuksia. Hyvin perustelit. Mukava heppu, mutta jotenkin miten sen nyt sanoisi ...sellainen ettei paljoa ajattele/harkitse ennenkuin tekee. Hyväntuulinen Hessu Hopo, kävi mitä kävi.
Määrätietoisuus, kunnianhimo ja tietty terve ylpeys puuttuu.
Senpä vuoksi olen hieman herkillä, että selviääkö kunnialla Liverpooliin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä paisu Käärijä. Ihan höpsejä ootte Hyvä on tuo hiihtoasu/bolerokombo
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3066573408044073127?utm_s…
Ja mistä tiedätte, ettei Kääris popsinu vaikka ravitsevia pähkinöitä sohvalla
Niin tai muutaman rusinan ennen keikkaa, kunhan jekuttaa kaikenmaailman tietäjiä. Tui tui! Haluan rutistaa tuota olentoa 💛 P.s Iltavuoroni ei ole vielä alkanut
Etkö ole saanut lomautusilmoitusta? Iltavuorolaiset on lomautettu, liian vähän kysyntää.