Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
2161/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä on käärijä.

Vierailija
2162/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että aikuisväestö äänestäjissä euroviisuissa enemmistönä tätä äänestää? :D

Viisukuppilassa ropisee tälle viittä tähteä siihen malliin, että olen jo nyt melko varma voitosta. He ovat harvemmin väärässä.

Eihän Viisukuppilan faniäänestykset ole olleet varmaan koskaan oikeassa Suomen edustajasta! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tykätä jos ei halua, mut KÄÄRIJÄ VIISUIHIN 😋

Vierailija
2164/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000009333977.html

"– Haluun et tää soitetaan mun hautajaisis, eräs Käärijän Instagram-seuraaja lohkaisee."

XDDD

Vierailija
2165/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on myös hauska persoona, pidettävä. Se on tärkeää. Tässä on loistava kokonaisuus! Tämä jää historiaan!

Vierailija
2166/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanoo netissä jo, et Suomi on uusi Ruotsi, niin kova taso viisuissa tänä vuonna. Täytyy myöntää, en usko, et melloista tulee yhtä hyvää kattausta edes finaaliin. Viime vuoden mellotkin oli ihan blaah.

Käärijä! Mikä biisi! Wow!

Vierailija
2167/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava KÄÄRIJÄ! Erottuu joukosta, tarttuva biisi ja cha cha -kohdan voi laulaa mukana. This is the one! Ei tällä voiteta, mutta menee yleisöäänillä pidemmälle kun tähän mennessä tulleilla vaihtoehdoilla 💪🏻

Vierailija
2168/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä- se on siinä!

Vierailija
2169/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan mielestä tuo loppupuolen erilainen osuus ei sovi biisiin, minä taas tykkäsin siitä paljon. Kivaa melodisuutta ja tanssittavuutta vastapainona alun energiapläjäykselle. Juuri tällaista vaihtelevuutta olin kaivannut! Olisi liian raskas ja yksitoikkoinen jos koko biisi olisi mennyt samalla kaavalla kuin alku.

Vierailija
2170/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama Käärijä fani täällä hehkuttaa minuutin välein.

Vierailija
2171/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan mielestä tuo loppupuolen erilainen osuus ei sovi biisiin, minä taas tykkäsin siitä paljon. Kivaa melodisuutta ja tanssittavuutta vastapainona alun energiapläjäykselle. Juuri tällaista vaihtelevuutta olin kaivannut! Olisi liian raskas ja yksitoikkoinen jos koko biisi olisi mennyt samalla kaavalla kuin alku.

Tyylilajin vaihdos on nimenomaan biisin koukku ja erittäin euroviisumainen temppu. Käärijä on tehnyt kotiläksynsä.

Vierailija
2172/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Cha Cha Cha on heittämällä paras tähän astisista. Alku on mahtava; Itse en tykkää niin paljon siitä loppuosan erilaisuudesta, koska mulle tulee siitä niin junttisuomidisco-olo, mutta biisin rakenteen kannalta se on hyvä idea. Muut tähänastiset biisit ovat hyviä, mutta aika tasapaksuja eikä niissä ole mitään yllätyksiä. 

Yle, älkää pilatko tämän liveä!

Vierailija
2173/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tykätä jos ei halua, mut KÄÄRIJÄ VIISUIHIN 😋

Ei kyl pärjää Benjamille! Se vielä mun ykkösenä.

Vierailija
2174/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä Käärijästä samat vibat kuin Ukrainan Shumista pari vuotta sitten. Vaikka musiikki on ihan erilaista, niin kuitenkin kummastakin tuli ekalla kuuntelukerralla aluksi WTF-fiilis ja lopussa oli jo ihan reiveissä mukana. Shum voitti yleisöäänet, Käärijä niittäisi varmasti myös yleisöpisteitä. Tätä joko vihaa tai rakastaa, mutta niin sen pitää ollakin. Ei kukaan äänestä niitä keskinkertaisia ihan kivoja biisejä.

Mitäänsanomaton lallatus, ei voi verrata kuuna päivänä Ukrainan Shumiin.

Vierailija
2175/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama Käärijä fani täällä hehkuttaa minuutin välein.

En oikein usko. Tässä vaan on sitä jotain. Viisukuppilassakin yritetään muistaa, saiko Cicciolina tai Dark Side yhtä paljon hypeä ja viittä tähteä näin nopeasti julkaisun jälkeen.

Vierailija
2176/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä Käärijä on just sitä, mistä muutamia päiviä sitten kirjoitin. Suomi on aina ollut euroviisujen erikoisuus ja ollaan siitä tunnettuja. Suomelta voi odottaa ihan mitä vaan. On ollut kehitysvammaisia, hirviöitä,

Annetaan Ruotsin mennä omalla tyylillään ja ollaan me sitä, mitä ollaan. Outo kansa erilaisuus kunniaan

Vierailija
2177/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä Käärijästä samat vibat kuin Ukrainan Shumista pari vuotta sitten. Vaikka musiikki on ihan erilaista, niin kuitenkin kummastakin tuli ekalla kuuntelukerralla aluksi WTF-fiilis ja lopussa oli jo ihan reiveissä mukana. Shum voitti yleisöäänet, Käärijä niittäisi varmasti myös yleisöpisteitä. Tätä joko vihaa tai rakastaa, mutta niin sen pitää ollakin. Ei kukaan äänestä niitä keskinkertaisia ihan kivoja biisejä.

Mitäänsanomaton lallatus, ei voi verrata kuuna päivänä Ukrainan Shumiin.

Minäpä väitän, että jokainen "mitäänsanomaton" ja "jättää kylmäksi" -kommentti on luikuria. Tästä joko tykkää tai ei, mutta kylmäksi ei jää.

Vierailija
2178/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa toi Käärijä, ja Suomen kansa luulee et tollanen ränkytys pärjäisi viisuissa, viisuissa pärjää hyvällä ulkonäöllä (Suomelta ei ikinä ole lähetetty kaunista ihmistä!) ja se olisi tänä vuonna Robin. Ei ikinä suomenkielistä biisiä viisuihin, se on nähty miten niiden käy.

Robin on suloinen, mutta se biisi on vaan niin pliisu.

Vierailija
2179/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä Käärijä on just sitä, mistä muutamia päiviä sitten kirjoitin. Suomi on aina ollut euroviisujen erikoisuus ja ollaan siitä tunnettuja. Suomelta voi odottaa ihan mitä vaan. On ollut kehitysvammaisia, hirviöitä,

Annetaan Ruotsin mennä omalla tyylillään ja ollaan me sitä, mitä ollaan. Outo kansa erilaisuus kunniaan

Just näin! Monista kommenteista huomaa aina, että Suomelta odotetaan jotain erikoista ja erilaista ja outoa, ja siitä nimenomaan tykätään että sellaista on mukana, vaikkei se sitten edes pääsisi finaaliin. 

Vierailija
2180/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että aikuisväestö äänestäjissä euroviisuissa enemmistönä tätä äänestää? :D

Tää on nyt jotenkin sellainen biisi, että tarkoitus olla erilainen ja bilettää, ei hakea voittoa. Vaan kyllä se finaaliin pääsy olis kiva.

Ei kai kukaan tosissaan pelkää, ettei Käärijä pääsisi finaaliin?

Biisi on suorastaan nerokas.

Ketju on lukittu.