Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Tosi kivaa elää euron bissellä.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Älä juo liikaa nestettä. Voi tulla ns. vesimyrkytys eli munuaisten toimintahäiriö, joka vaatii sairaalahoitoa ja on dramaattinen, jos pyörtyy yksin kotona. Nestettä ei saa kitata liikaa. Normaali jano kertoo ihmiselle tarpeen. Nestettä saa myös ruuasta. Runsas nesteen juominen, ei paranna ihoa ihotautilääkärien mukaan. Totta kai ihmisen on juotava päivittäin, jottei kuivu (vrt. vanhukset)! Syön terveellistä ruokaa mm. lihaa, munia ja kalaa sekä toki vihanneksia sekä juureksia ja viljoja ja juon maitoa sekä piimää ja kahvia + ruskeaa teetä.
Lórealin seerumi on edullinen ja hellästi kosteuttaa, pieni määrä riittää. Voide päälle voi olla ihan perusvoidetta. Vaseliini on hyvää kyynärpäihin ja jalkoihin. Olen psoriaatikko ja näillä selviän hyvin. Pesuja varon, aamulla en pese koskaan kasvoja. Puhdistukseen sopii palasaippua tai pelkkä vesi + vanu.
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Olisikohan ap syönyt ABC:lla?