Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Green Peed voide. Siis se paksu. Ei mulla ole noin kuiha iho, kun sulla, mutta tuohon se menisi, jos en rasvaisi sitä huolella. Mulla meni iho ihan kuivaksi heti kun lämpömittari kääntyi pakkasen puolelle. Kuorin ihoni tuolla https://tinyurl.com/2hu2ze2f ja mulla auttaa huomattavasti kuivuuteen, juonteisiin ja ihonsävyn tasoittumiseen. Toi on mun ehdoton lemppari ja hakkaa monet hoitola-hoidot.
Mun lemppari myös. Tuolla saa tuloksia heti ja iho pehmenee sekä kosteutus uppoaa loistavasti. Vielä kaiken lisäksi luomua niin ei tarvitse allergioita pelätä.
Mistä ihmeestä ajatus, että luomu ei aiheuttaisi allergioita?
(Allergikolle käy kasvoihinkin parhaiten perusvoidetyppinen voide. Kuivalle iholle vaikka Hydran.)
Luonnonkosmetiikasta tosi monet saavat allergiaoireita. Allergeenit kun ovat ihan luonnollisia raaka-aineita noissa; vaikkapa hedelmän siemenöljyä tms.
kato tuolla menee yks kassialma
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Voi nyyh ja lässyn lässyn