Mikä ihme avuksi hirvittävän kuivaan talvi-ihoon?
Iho hilseilee ja kutiaa kauheasti sekä silmien avaaminen ja sulkeminen sattuu. Naama on ihan kuiva ja tuntuu kuin hiekkapaperilta. Silmänympäryksetkin on ihan mustat ja ryppyiset kuivuudesta. Mikä on teidän hyvän ihon salaisuus?
Vinkit jakoon pliis!!
Kommentit (1815)
Kiitos kauniista kommenteista.
Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! En usko!
Siis mitä et usko.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista kommenteista.
Kokeilitko tuota rasvaa vai valititko ihan turhaan täällä.
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Mulla on auttanut Himalajan suolavoide. Kuulostaa hassulta, että laittaa suolaa ihoon, mutta ilmeisesti se suola sitoo kosteuden ihon sisään pidemmäksi ajaksi kuin muut rasvat. Olen itse kärsinyt ikuisuuden tajuttoman kutisevasta ihosta talvisin, mutta tänä vuonna löytyi apu tuosta suolavoiteesta.
En lukenut ketjua, mutta oletko asunut ko asunnossa pitkään? Muutin kerran homeasuntoon, jossa yksi oire on ihon silmitön kuivuuden tunne. Tuli sitten muitakin oireita ajan mittaan. Muutin pois ja oireet hävisivät.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
No nyt se talvi painaa päälle taas. Etelässä monta senttiä lunta :((
Locobase Protect on tarkoitettu erittäin kuivalle tai vaurioituneelle iholle. Locobase Protect korjaa ihon suojamuuria ja lisää ihon elastisuutta.
Iho on mitä parhain tämän rasva hoidon jälkeen.