Jehovan todistajien toiminta on kielletty Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Venäjällä
Koska on meidän suomalaisten vuoro tehdä sama täällä Suomessa?
https://www.kotimaa.fi/artikkeli/jehovan-todistajilta-evattiin-norjassa…
Kommentit (67)
Niille ei annetaan verorahaa. Mikä ongelma siinä on? Ei Jeesuskaan mitään verorahoja saanut.
Sakolla tuomittavaksi jos tulevat oville.
Vierailija kirjoitti:
Jehovien toiminnan vois kieltää lailla tai ainakin kieltää ihmisten häirinnän käymällä ovilla soittelemassa.
Heidän toimistoonsa VOI SOITTAA ja KIELTÄÄ KÄYNNIN ovella!
Jehovien karttamiskäytännöt ovat julmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jehovien toiminnan vois kieltää lailla tai ainakin kieltää ihmisten häirinnän käymällä ovilla soittelemassa.
Ei ihmisten kuulu soitella minnekään että sais olla rauhassa kotonaan, kyllä Suomessa on laki joka kieltää häirinnän ja vielä kotirauhanhäirinnän. Ei muutkaan uskontokunnat käy häiritsemässä ja pelottelemassa ihmisiä kotiovella.
Onhan heiltä Suomessakin poistettu automaattinen vapautus armeijasta.
Venäjän rotta ilmiannettu
(pyrkii normalisoimaan sitä, että jehovia vainotaan Venäjällä)
Suomea uutinen ei koske, täällähän Jehovan todistajat eivät ole hakeneetkaan valtionapua, joten sitä ei heille makseta.
Vierailija kirjoitti:
Lausuin jo kiitoksen ylös kun luulin että niiden toiminta on kielletty. Harhaoppi pitää kieltää maailmasta.
Harhaoppeja on maailma täynnä, eikä sitä voi oikein kieltää koska jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa. Harhaoppisten puolesta voi kuiteinkin rukoilla, että saisivat ottaa totuuden vastaan Jumalalta.
Olen uskovainen kristitty, ja olen vakuuttunut siitä että kaikki muut uskonnot ovat harhaoppeja.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Lausuin jo kiitoksen ylös kun luulin että niiden toiminta on kielletty. Harhaoppi pitää kieltää maailmasta.
Tarkoitatko kaikkia uskonlahkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaoppeja on maailma täynnä, eikä sitä voi oikein kieltää koska jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa. Harhaoppisten puolesta voi kuiteinkin rukoilla, että saisivat ottaa totuuden vastaan Jumalalta.
Olen uskovainen kristitty, ja olen vakuuttunut siitä että kaikki muut uskonnot ovat harhaoppeja.
Kaikkea hyvää!
Olen vakuuttunut siitä että kaikki uskonnot ovat harhaoppeja.
"Suomea uutinen ei koske, täällähän Jehovan todistajat eivät ole hakeneetkaan valtionapua, joten sitä ei heille makseta."
Se edellyttää avointa ja julkista talouden pitoa täällä. Suomessa jehovat eivät halua avata rahankäyttöään avoimesti, niin ne eivät hae.
Suomessa jehovat häpeilevät karttamisoppia. He julkisuudessa puhuvat ihan muuta mitä heidät kirjat ja lehdet kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Suomeenkin saataisiin moinen "uskon puhdistus" ja ryhdyttäisiin rajoittamaan harhaoppeja oikein lakiteitse, niin avot!
Kuka määrittelee mikä on harhaoppia?
Pyhäkoulut ja rippikoulut ovat aivopesua, eli ei ole sen kummempi uskonto kuin mormonit ja jehovat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole ovilla käyneet soittelemassa enää vuosiin. Se ei enää kuulu siihen, muistan lukeneeni.
oh shit
Saako Jehovan todistajat kiertää ovelta ovelle?
Jehovan todistajat palaavat kiertämään ovelta ovelle opetustyön merkeissä Jehovan todistajat palaavat taas jatkamaan ovelta ovelle tekemäänsä opetustyötä.
Olivat sit vissiin vain hetken kiertelemättä, koronanko vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Suomeenkin saataisiin moinen "uskon puhdistus" ja ryhdyttäisiin rajoittamaan harhaoppeja oikein lakiteitse, niin avot!
Kuka määrittelee mikä on harhaoppia?
Pyhäkoulut ja rippikoulut ovat aivopesua, eli ei ole sen kummempi uskonto kuin mormonit ja jehovat.
Mä voin tulla jos ei muut osaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen ihminen, joka haluaa käynnin, voisi varmasti soittaa samaan toimistoon ja pyytää sitä? Ei ole tullut kenellekään mieleen?
Aloituksen otsikko on harhaanjohtava tarkoituksella. Artikkelissa kerrotaan että jehovilta on poistettu uskonnollisen yhdistyksen asema. Muuten toiminta saa jatkua.