Onko täällä vaasalaisia kotiäitejä?
Täällä olisi yksi tuleva sellainen :)
Kommentit (14)
Olis kiva kirjoitella ihan suljetussa yhteisössä. Me olemme piakkoin muuttamassa vaasaan mieheni työn perässä.
Lapset on 3v ja 2v.
Me muutettiin kesällä myös miehen töiden perässä.
Olisiko kenelläkään muulla kiinnostusta tehdä yhteisöä johonkin, olisi kyllä mukava keskustella. (itsellä ei kyllä taida tekemiseen riittää taidot)
en nyt tiedä jos tämä linkki toimii suoraan
http://groups.msn.com/createcomm_page1.msnw
Tuosta vain luodaan se yhteisö.
Msn-yhteisön sijaan voi käyttää myös sähköpostirinkiä. Olisi kiva tavata muitakin äitejä, kolmen lapsen kanssa ei kovin usein tule lähdettyä mihinkään :)
Me ollaan myös muuttamassa vaasaan vuoden vaihteessa. Meillä kolme lasta: 6v eskarityttö, 3,5vpoika ja 1,5v tyttö. Kotiäitinä olen ollut koko ajan ja jatkan vähintään siihen asti että nuorin täyttää 3. Vanha vaasa on tuleva asuinpaikka
Aloitetaan nyt jostain sitten :) Kiinnostuneet voivat laittaa spostia osoitteeseen kattimus@hotmail.com, niin perustetaan spostirinki.
Siis ihan tavallista sähköpostiako lähetetään kaikkien listalaisten kesken, vai tuleeko joku alusta?
Toimii siis ihan tavallisella sähköpostilla, sama sposti lähetetään kaikille rinkiin kuuluville. Helppoa hommaa :) Mukaan vaan, meitä on kolme jo kasassa!
Tähän pinoon minäkin voisin osallistua. Minäkin kotiäitinä, vm-82 ja tyttönen meillä on 1v 5kk.
En olekkaan päässyt koneelle aikoihin. Mutta meillä kävikin näin ettei muuttoa vaasaan tullut, koska mieheni sai työnsiirron tänne pk-seudulle. Joten me sitten pysymme täällä pk-seudulla (en niin helpolla olisi lähtenytkään pois täältä:) Mutta toivon kaikkea hyvää teille vaasalaisille, ja toivotaan te pääsette tutustumaan toisiinne tämän kautta :)
Itse olen kotona kolmen lapsen kanssa, nuorin 2kk:)