Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko vain mennä...?

14.11.2006 |

Mulla on sellanen ongelma, että avomieheni entinen nainen tekee kaikkensa, jotta isä ei näkisi lastaan. Esim. lomailee pitkiä aikoja sukulaistensa luona jne. Ilmassa on ollut myös uhkailuja paikkakunnalta muuttamisesta. Avomieheni ei saa tuoda lastaan meille kylään, koska entinen ei voi sietää minua. Kaikki nämä ongelmat siis johtuvat periaatteessa minusta ja siitäpä pääsenkin ongelmaan...

Olen miettinyt vakavasti sellaista tilannetta, että antaisin mieheni mennä, koska rakastan häntä todella paljon ja näen kuinka onneton hän tämän tilanteen takia on. Josko entinen sitten rauhoittuisi ja tapaamiset alkaisivat sujua paremmin, muuttouhkaukset loppuisivat?

Haluaisin kuulla mielipiteitänne asian tiimoilta. Olen tosi lopussa ja haluaisin tehdä ratkisun joka on oikein tässä tilanteessa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun tilanteesi kuulostaa todella kamalalta! En tiedä onko oikea ratkaisu ' antaa miehen mennä' , haluaako hän sitä edes itse? Ja luulen, että teidän eronne rauhoittaisi tilannetta hetkeksi, mutta mitenkäs tämä exä suhtautuisi, jos miehesi seurustelisi jonkun toisen naisen kanssa? Eli pointtini siis on, että ongelma ei välttämättä ole kuitenkaan juuri sinussa, vaan ylipäätään siinä, että miehesi ei asu yksin.

Ilmeisesti hänen exällään ei ole puolisoa nykyisin? Ymmärsinkö oikein? Häntä saattaa kiukuttaa se, että oma suhde ei toiminutkaan ja mies onkin jo löytänyt uuden.

En oikeastaan osaa auttaa sinua ratkaisussasi, mutta tuo ajattelutapasi ainakin kertoo, että rakastat miestäsi todella paljon. Voimia teille kummallekin, kannattaa varmaan keskustella miehesi kanssa tilanteesta ja siitä kokisiko hän tilannetta helpottavana teidän eron..

*halaus*

Vierailija
2/2 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit yhetyttä tähän miehesi exään ja kertoisit tämän ehdotuksesi hänelle? Mielestäni ehdotuksesi kuulostaa romanttiselta ja epäitsekkäältä, mutta joltain määrin myös hyvinkin väärältä. Et voi taata sitä että nainen antaa miehesi tavata lapsiaan ongelmitta, jos poistut kuviosta. Ja ei ole reilua tehdä miehesi elämästä joko tai-elämää, koska mahdollisuudet pitää molemmat on aivan varmaan olemassa.

Kokeile ottaa yhteyttä tähän naiseen ja puhua hänelle ehdotuksestasi. Vain erittäin kylmä, epäkypsä ihminen sanoisi ehdotuksesi olevan hyvä. Ehkä hän ei suoraan sulle kerro mitä ajattelee, mutta pistätpähän ainakin hänet ajattelemaan vähän. Josko piakkoi helppaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla