Kiinteistönhuolto käy asunnossa ilman lupaa, miten todistaa
Tämmöinen varteen otettava epäilys on, kun on useamman kerran tullut fiilis että kämpässä käyty ja nyt hävinnyt ihan konkreettisesti muutama tavarakin. Miten tämän vaan sitten todistat, sepä onkin se pulma. Vastaavia kokemuksia?
Kommentit (32)
Kaverin koira hoitoon. Mieluiten joku iso vahtikoira.
Riistakamera tai vastaava, saat nauhoittaa sisällä kotonasi!
Mitä sinulta on varastettu ap? Tuohan on ihan rikos. Meillä on vuosia rampannut kiinteistöhuolto ja kaikki muut putkimiehet ym ilman että ollaan paikalla. Kaikki on sujunut hyvin ja ei ole koskaan tarvinnut edes ajatellakaan että varastaisivat mitään. Luottamus on ollut korkealla. Meilläkin vuokraasunto.
Vierailija kirjoitti:
Turvalukko ja se aina lukkoon jua avaimet vain itsellä, toimii ainakin omalla kohdalla.
-Naapurit tosin varmaan ihmettelee sitä turvalukon laittamista.
Miksi ihmettelisi? Sellainen on joka toisessa asunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvalukko ja se aina lukkoon jua avaimet vain itsellä, toimii ainakin omalla kohdalla.
-Naapurit tosin varmaan ihmettelee sitä turvalukon laittamista.
Kyseessä vuokrakämppä niin ei voi alkaa turvaketjuja laitetaan. Muuten ne olisi jo.
Ota vuokranantajaan yhteyttä ja sano, että haluat turvaketjun. Hän saattaa jopa maksaa asennuksen. Varmasti ei seuraavaa vuokralaista haittaa turvavarustelu.
Turvaketjuahan käytetään vain sisällä ollessa - ei siis auta siihen, jos joku asiatta kulkee asunnossa. Ymmärtääkseni myös turvalukon avain pitäisi olla jossakin saatavilla, esim. isännöitsijällä, jos tarvitsee päästä asuntoon - eli tämäkään ei estä asiatonta käymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kämpässä käy joku paskalla. Usein on paskat jätetty pönttöön, kun tuun töistä.
No anteeks mut mun pönttö on ollu tukossa jo kauan.
t: naapurisi
Vierailija kirjoitti:
Kaverin koira hoitoon. Mieluiten joku iso vahtikoira.
Häiriintynyt Rottweiler.
Aikanaan kun muutin tähän kauan sitten, niin VA kävi tonkimassa kaappini ja hyllylokeroni. Sanoi puhelimessa että jänniä seksivälineitä sulla. Että näin.
Mua ei huoltomiehet muuten haittaa, mutta se veetuttaa että ovat usein vinkumassa vuokranantajalle ja isännöitsijälle että "asunto on epäsiisti". Vaikka ei ole. Vuokranantajani on jo tottunut heihin, vastaa heille suoraan että "se on minun ja vuokralaiseni välinen asia mikä on epäsiistiä, kiitos".
Kovia ovat ilmiantamaan, huoltomiehet. Kertomatta asunnossa asuvalle. Tästä syystä mulla on nykyään vähän negatiivinen asenne jos huoltomies tulee. Tiedän että se taas valittaa selän takana jostakin jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Mun kämpässä käy joku paskalla. Usein on paskat jätetty pönttöön, kun tuun töistä.
Oulussa tekivät uimahalli kakkijaisen tuotoksista kunnon laboratorio tutkimukset. Mutta oululaiset onkin sitä parempaa porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa tekivät uimahalli kakkijaisen tuotoksista kunnon laboratorio tutkimukset. Mutta oululaiset onkin sitä parempaa porukkaa!
Hyvänen aika. Sekö tästä vielä puuttuu, että selviää sarjakakkaajan siirtyneen yksityisasuntoihin, kun uimahallitoiminta alkoi käydä tukalaksi.
Vierailija kirjoitti:
nimim. dementikko
Mulle kanssa työntävät sähköpistokkeesta homokaasua. Se taitaa toimia!