Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistönhuolto käy asunnossa ilman lupaa, miten todistaa

Vierailija
04.01.2023 |

Tämmöinen varteen otettava epäilys on, kun on useamman kerran tullut fiilis että kämpässä käyty ja nyt hävinnyt ihan konkreettisesti muutama tavarakin. Miten tämän vaan sitten todistat, sepä onkin se pulma. Vastaavia kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera valvomaan eteistä. Niitähän saa aika edullisesti esim. kameroita jotka on tarkoitettu valvomaan, mitä lemmikki tekee kotona yksin ollessaan. Sellaisen voi laittaa myös tuohon tarkoitukseen, että katsoo. keitä ovesta mahdollisesti tulee sisään päivän aikana.

Vierailija
2/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalukko ja se aina lukkoon jua avaimet vain itsellä, toimii ainakin omalla kohdalla.

-Naapurit tosin varmaan ihmettelee sitä turvalukon laittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvalukko ja se aina lukkoon jua avaimet vain itsellä, toimii ainakin omalla kohdalla.

Kyseessä vuokrakämppä niin ei voi alkaa turvaketjuja laitetaan. Muuten ne olisi jo.

Vierailija
4/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamera valvomaan eteistä. Niitähän saa aika edullisesti esim. kameroita jotka on tarkoitettu valvomaan, mitä lemmikki tekee kotona yksin ollessaan. Sellaisen voi laittaa myös tuohon tarkoitukseen, että katsoo. keitä ovesta mahdollisesti tulee sisään päivän aikana.

Niin pitää sitä. Mutta eipä voi todistaa aiempia juttuja:(

Vierailija
5/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä aina kysyvät saavatko tulla sisälle, jos ei itse olla paikalla. Minusta tämä hyvä kysyä.

Vierailija
6/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulle myös Jumala sanoo, että jos otat lääkkeet eli myrkyt, niin sokeudut. En ota. Hsst, hiljaa! Joku on oven takana. Ne on ne FSB:n tyypit.

Vierailija
7/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä aina kysyvät saavatko tulla sisälle, jos ei itse olla paikalla. Minusta tämä hyvä kysyä.

No jos ne pöllii tavaraa niin tuskin lupia kysyvät, oli se olemassa tai ei. Toi kai se pointti oli

Vierailija
8/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on käynyt huoltomiehiä omin lupinensa mittaamassa jotain huonelämpötilaa tms.

Myöhemmin itse kertoivat. Ei kaikki ihmiset toimi eettisesti, kuten vaikka tuo vartijakeissi todistaa. Useimmat tulee vaan tässäkin ketjussa syyttämään AP ta kuvitelmista, koska se on laiskinta ja helpointa.

Vierailija
9/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entisessä kodissa oli maailman uteliain taloyhtiön hallituksen edustaja. Ymmärrän, että jos tulee jotain remppaheppuja tarkastamaan paikkoja, mutta siitä pitää ilmoittaa etukäteen, eikä silleen, että jossain pihalla sitten sanotaan, että ai joo me käytiin pari päivää sitten sun asunnolla kiertelemässä ja katsomassa paikkoja. Hänellä kun on mukamas lain sallima oikeus mennä ilmoittamatta ihmisten asuntoihin. V...tut on. Poliisilla taitaa olla korkeintaan lupa mennä, mutta silloinkin täytyy olla joku selvä syy.

Onnea vaan sille, kuka siellä nyt nykyään asuu.

Vierailija
10/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minulle myös Jumala sanoo, että jos otat lääkkeet eli myrkyt, niin sokeudut. En ota. Hsst, hiljaa! Joku on oven takana. Ne on ne FSB:n tyypit.

Hais tappa vattu. Omasi.

Vierailija
11/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa kameravalvontakylttejä, maksaa ehkä euron. Sellaisen kun laitat ulko-oveen niin kyllä se vähentää käyntejä asunnossasi vaikkei sinulla kameraa olisikaan.

Vierailija
13/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on käynyt huoltomiehiä omin lupinensa mittaamassa jotain huonelämpötilaa tms.

Myöhemmin itse kertoivat. Ei kaikki ihmiset toimi eettisesti, kuten vaikka tuo vartijakeissi todistaa. Useimmat tulee vaan tässäkin ketjussa syyttämään AP ta kuvitelmista, koska se on laiskinta ja helpointa.

tuosta voisi nostaa syytteen jos on dokumentti eli tekstiviesti tai s-posti missä myöntävät että asunnossa on käyty.

Vierailija
14/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä valvontakamera halvalla: https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/turvallisuus-ja-valvon…

Oisko maksullinen sovellus? Onko riistakameroissa tjs. ilman sovellusta?

Vierailija
15/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä vuokrakämppä niin ei voi alkaa turvaketjuja laitetaan. Muuten ne olisi jo.

Tottakai voi, moni vakuutusyhtiö antaa alennusta vakuutuksestakin jos asentaa.

Vierailija
16/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiöllä on käynneistä dokumentit, kysypäs sieltä. Ei siellä asunnolla saa huvikseen ja ilmoittamatta käydä.

Vierailija
17/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naapuri ihmettelisi? Ja ketä edes kiinnostaa? Itselläni on ja laitan sen aina kiinni kun lähden kotoa enkä näe siinä mitään ihmeellistä. On myös saranatapit joten murtosuojattu on.

Vierailija
18/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vuokranantaja, joka todistetusti kävi ainakin kerran meillä luvatta. Käytiin normaalisti päivätöissä. Kerran kipeänä ollessani kuvittelin kuulleeni ulko-oven aukeavan hiljaa, VA tuli omilla avaimilla tuttujensa kanssa sisään. Säikähti kovasti, enkä muista mitä yritti siinä selitellä, kun olinkin paikalla  sairastamassa. Olin silloin vielä niin nuori, etten siitä sen kummempaa meteliä nostanut, mutta ei se luottamusta herättänyt. Ei me kovin kauaa siinä sit enää asuttukaan.

Vierailija
19/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vuokranantajaan yhteyttä ja sano, että haluat turvaketjun. Hän saattaa jopa maksaa asennuksen. Varmasti ei seuraavaa vuokralaista haittaa turvavarustelu.

Vierailija
20/32 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpässä käy joku paskalla. Usein on paskat jätetty pönttöön, kun tuun töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan