Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, sain lähihoitajan kesätyön kesäkuusta alkaen!

Vierailija
04.01.2023 |

Menen vuodeosastolle. En ole ennen ollut, mutta odotan innolla. Luulen, että tulen viihtymään koska rakastan auttaa ja jutella vanhusten kanssa! Toivottavasti on kivat työkaverit. Kävin haastattelussa, mutta osastolle en vielä päässyt katsomaan. Jännittää! Olen aina halunnut auttaa ihmisiä. 2,5 kuukautta kestää sijaisuus, sitten jatkuu koulu.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. T. Hoitaja

Tuo on just se asenne, jolla kaikki innokkaat tulijat latistetaan ja ajetaan pois alalta. Omaa pahaa oloa hierotaan nuorten hoitajien naamaan, jotta lopettaisivat hymyilemisen ja työstään nauttimisen. Kumpienkohan pitäisi katsoa peiliin, ja miettiä, miten pitäisi toimia, mitä voisi tehdä toisin?

esh 61v.

Vierailija
62/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva! Itse ajattelin tehdä koko kesän vain keikkaa, palkka on suurempi jo voi pitää lomaakin jos tarvetta.

Vierailija
64/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri.

Vierailija
66/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten hoivakodeissa kyllä askarellaan, leivotaan piparkakkuja, lauletaan, grillataan, tanssitaankin, niissähän käy aina silloin tällöin vappaehtoisena esuuntumässä, haitarinsoittoja, koulukuoroja, ym.

Mutta ap kertoo memevänsä vuodeosastolle.

Noilla osastolla on niin huonokuntoista väkeä, että heidän kanssaan, eivät nuo edellä mainitut asiat onnistu.

Vanhusten vuodeosastoilla on vain sänkyyn hoidettavia vanhuksia.

Ilmeisesti siis ap menee töihin sairaalaan.

Hoivakodeissa harvemmin täysin sänkypotilaita on.

Hoivakodeissa askarrellaan ja leivotaan? Jossain rinnakkaisuniversumissako? Siellähän on todella huonokuntoista ja dementoitunutta väkeä. Ei sinne pääse edes jos pärjää joten kuten kotona.

Ei ole vanhusten vuodeosastoja vaan pelkärät vuodeosastot - toki suurin osa vanhoja sielläkin.

Vierailija
67/70 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se, että ap:lla on kesä työpaikka tiedossa

Hoitoalan työntekijöille kyllä taatusti töitä kesäksi löytyy.

Työttömänä ei tarvitse kesää viettää, vaan saa tiennattua mukavasti rahaa, opiskelua rahaa.

Just nyt on se aika, jolloin niitä kesätöitä pitää alkaa hakea, joka alalla.

Aina nopeat syö hitaat.

Hoitoalalla pääset kesätöihin vaikka edellisenä päivänä.

Vierailija
68/70 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri.

Vierailija
69/70 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
70/70 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla kirjoitti:

- Vuodeosastolla oleminen ei tarkoita sitä, että on vuoteessa makaava tiedoton vanhus. Vuodeosastolla voi olla myös joku leikkauksesta toipuva joka siirretty sinne leikkauksen suorittaneesta yksiköstä, mutta ei voi ihan vielä kotiuttaa. Eli kyse ihmisestä joka toipuu vielä ja palaa kotiinsa eikä ole välttämättä vanhus.

- Hoivakodeissa olevat eivät ole kaikki itse käveleviä vaan siellä on ihmisiä pyörätuoleissa tai on vuodepotilaita.

- Myös kotona voi olla vuodepotilaita ja ihan yksin asuvia.

Onnea aloittsjalle! Haluaisin kyllä kotiin tän leikkauksen jälkeen, olin sit kotikuntoinen tai en. Ja hoitajia pitää saada lisää. Tänään täällä amuvuorossa piti olla 5 hoitajaa, mutta kuulema 3 poissa ja vain yks sijainen joka vissiin opiskelija saatu. Tosi kiva aamuherätys kun kerrotaan, ettei tänään yksinkertaisesti ehditä auttaa ketään vessaan tai ees alusastian kaa. Tai siis ainakaan kahteen tuntiin. Eikä oo sen jälkeen ketään toista kertaa näkyny. Ainakaan kolmeen tuntiin. Kai.