Työkyvyttömyyseläke nousi kohdallani netto 125€.
Työkyvyttömyyseläkettä tuli tilille 1981€. Nousi mukavasti. Mukavasti menee eikä työt häiritse elämääni.
51v
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan mahdat vanhoilla päivilläsi kansaneläkkeellä pärjätä?
Työkyvyttömyyseläkeläinen saa lopullisen eläkkeen sen mukaan miten olisi terveenä töitään tehnyt. Ei tarvitse todellakaan tyytyä kansaneläkkeeseen.
Aika vähän saat, miten oikein pärjäät?
Ei huono. Saan asiantuntijatyössä 2400 netto. Vaihtaisin kyllä osia kanssasi !
T. Nääntynyt nainen 53
Olen saman ikäinen. Töissä olen ollut yli 20 vuotta ja olen edelleen. AMK-tutkinto ja kohta maisteri. Tilille tulee palkkaa joka kuukausi 2200 netto.
Suunnilleen yhtä paljon nousi myös oma työkyvyttömyyseläkkeeni. Tosin käteen jää vähemmän käyttörahaa kun ennen. Muut kustannukset syövät tämän satasen !!
Suthan pitää hokkuspokkusoida terveeksi ja sitten työpaikkojen pakkohakua mieron tielle ja siltain alle joutumisen uhalla. Vai menisitkö iloisesti kuntouttavaan? 🥴
Ja minä työssäkäyvänä elän ihan köyhyysrajalla joka kuukausi. Ai v i ttu kun v i tuttaa taas. Minkähän vaivan sitä keksis että pääsis kanssa eläkkeelle nauttimaan isoista rahoista?
Itselläni nousi noin 60€ ja käteen tulee rapiat 1200€. Olen todella tyytyväinen tk-eläkeläinen ja ikätoverisi.
Aina te uskotte näitä rölläilyjä.
Itse olen 43-vuotias ja saan tk-eläkettä nettona 1560 € jossa on jo tuo nettokorotus 98 €.
En haluaisi olla työkyvyttömyyseläkkeellä. En halua olla sairas. Mielummin terve ja töissä.
Miten saatte noin paljon? Mä olen 28-vuotias ja mun eläke on 890€/kk. :( Olispa isompi, tolla on oikeasti vaikea tulla toimeen. Nousi 40€ eläke, olispa noussu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte noin paljon? Mä olen 28-vuotias ja mun eläke on 890€/kk. :( Olispa isompi, tolla on oikeasti vaikea tulla toimeen. Nousi 40€ eläke, olispa noussu enemmän.
Eikös takuueläkekin ole jo päälle 900?
Jep jep.. Ei olisi tarvinut. Minun nettopalkkani taasen pieneni satasella verojen nousun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti? Sit voisin hakea sitä. Ainakaan pari vuotta sitten ei ollut ja siksi en sitä saanut
Mulla nousi työkyvttömyyseläke 58 euroa. Saan jo vähän päälle 1000 euroa eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeesti? Sit voisin hakea sitä. Ainakaan pari vuotta sitten ei ollut ja siksi en sitä saanut
Täysi takuueläke on nyt 922,42 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen. Töissä olen ollut yli 20 vuotta ja olen edelleen. AMK-tutkinto ja kohta maisteri. Tilille tulee palkkaa joka kuukausi 2200 netto.
Herranjumala! Yli 20 v töissä ja noin huono palkka! Sun kannattais vaihtaa työnantajaa.
Terv. 4 vuotta työelämässä AMK-tutkinnolla js netto yli 1000 euroa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi takuueläke on nyt 922,42 euroa.
Kiitos sulle! Tosi paljon. Nyt tiedän heti huomenna hakea mulle kuuluvaa tukea.
Kuinkahan mahdat vanhoilla päivilläsi kansaneläkkeellä pärjätä?