Joku soitti viemärien kuvaamisesta. Kysyi että milloin viimeksi on viemärit kuvattu? Valehtelin että viime vuonna:)
Oli nautinto kuulla miten soittajan pasmat meni sekaisin ja lopetti puhelun lyhyeen:)
Lisää tämmöistä. Tulee niin hyvä mieli. Soittakaa!!!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon ei kiitos ja katkaisen puhelun.
Just näin, ei tartte selitellä eikä valehdella yhtään mitään.
Teidän kaikkien viemäreissä on ehkä reiän näköisiä suhmuroita ja ne olisi välittömästi sukitettava. 20 000 euroa vaan maksaisi, jos nyt heti otatte? Jos ei kelpaa, niin voin pirauttaa esimiehelle ja pudottaa hintaa 5 000 euroa ihan tuosta vaan! Ja vielä 2 000 jos saadaan pystyttää kyltti tienvarteen!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut tuollaisille mitään?
En paljon puhunutkaan. Kuuntelin lähinnä myyjän puhetta. Oli naisääni. Varmaan myy paremmin. Tuo lauseeni oli ainut pidempi puheeni.
Yleensä sanon, että ei kiinnosta ja katkaisen puhelun. Jotenkin tympi tämä tällä kertaa, ja kokeilin muuta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi valehdella?
Mä sanon aina, että mulla on määräaikainen voimassa oleva sopimus, kun joku yrittää kaupitella jotain uutta. Siinä kohtaa loppuu aina into soittajalta.
Nimittäin määräaikaista harvemmin voi purkaa ja vaihtaa kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vesi juoksee, paska huilaa, katto pitää vettä ja ikkunoista näkee vielä läpi, joten etsikää dementoituneempi huijattava.
Soittivat tänään taas ja kun kysyin "mitäs myyt", tuli tuttu litania, että aurinkopaneeleiden hinnan pudottua ja niiden takaisinmaksuaika on lyhentynyt.
Jaa että yrität myydä aurinkopaneeleita keskellä talvea kun ne eivät tuota mitään klik.
No jos tilaat aurinkopaneelit huhtikuussa, niin saat ne syksyllä.
Miehen veli rupesi myymään tarpeetonta kompressoria vastineeksi soittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on epäreilua myyjää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun on siis pakko ostaa jos ei ole riittävän hyvää syytä kieltäytyä. Näin peli on reilu?
Ei saa valehdella ja hoitaa itseään pois tilanteesta?
Olisit kysynyt, että tekevätkö peräsuolen tähystyksiäkin samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko reilua häiriköidä huijauspuheluillaan vanhuksia ja dementikoita? Kyllä elämänsä kyytiä saavat jotka erehtyvät soittamaan ja kauppaamaan ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun on siis pakko ostaa jos ei ole riittävän hyvää syytä kieltäytyä. Näin peli on reilu?
Ei saa valehdella ja hoitaa itseään pois tilanteesta?
Kyllä. Miksi olisi syytä kieltäytyä jos ei ole syytä. Silloin on ainoastaan syy ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys että kaupattiin viemärihuijausta. Soittavat uusien kiinteistöjen omistajille, ihan pokkana väittää miten viemärit kuvattava heti. Talo valmistui 2020.
Viemärit olisi hyvä kuvata vuosittain ettei tule yllätyksiä.
Sulle on erikoiskuuma paikka varattu helvetissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sekunti jonka näitä ihmiskakkoja pidättää puhelimessa, on sekunti pois heidän vanhuksille pitämistään pakkomyyntipuheista. Eli antaa paukkua vaan.
Näiden myynti perustuu vaan pakottamiseen ja huijaamiseen. Ei normaalitoiminen ihminen osta tonnien tai kymppitonnien edestä mitään tutkimatta ja kilpailuttamatta, pelkästään puhelimessa sopien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta miksi vaivautua?
Sanoo vain ei kiitos ja lopettaa puhelun. Ei mene aikaa jonninjoutavaan valehteluunkaan.
Itse olen kolmekymppinen ja olen ollut monta kertaa yksin paikalla kun vanhempien ok-taloon on tullut joku kattorempan tms. tarjoaja.
Ensin soitetaan ovikelloa ja sitten heti hakataan nyrkillä ovea, miksi en tiedä.
Kun avaan niin parikymppinen kolli kysyy että onko "isäntä" paikalla, kun ilmeisesti sitä myyntipuhetta ei voi pitää minulle.
Ja sitten jullilla on otsaa sanoa että meidän peltikatto olisi uusimisen tarpeessa, vaikka on vain maalit vähän lähteneet. Ei sinkitty pelti mihinkään mene vaikka se olisi 50 vuotta vanha, tyhmähän se on joka hyvää kattoa uusii.
Ihan täysi kusetusmeininki, toivotaan että siellä ovella on dementoituneita vanhuksia, ja sitten kun onkin joku nuorempi ja täysi-älyinen niin selvästi se myyntipuhe alkaa takellella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi juoksee, paska huilaa, katto pitää vettä ja ikkunoista näkee vielä läpi, joten etsikää dementoituneempi huijattava.
Soittivat tänään taas ja kun kysyin "mitäs myyt", tuli tuttu litania, että aurinkopaneeleiden hinnan pudottua ja niiden takaisinmaksuaika on lyhentynyt.
Jaa että yrität myydä aurinkopaneeleita keskellä talvea kun ne eivät tuota mitään klik.
No jos tilaat aurinkopaneelit huhtikuussa, niin saat ne syksyllä.
Me tilattiin vuosi sitten helmikuussa, asennus oli elokuussa. Niin että jos niitä kesäksi meinaa saada, niin kiire alkaa olla.
Mitä haittaa siitä kuvauksesta on?
Yhdelle tutulle oli soittanut jotain bambusta tehtyjä alushousuja kaupitteleva myyjä. Tuttu kertoi vastanneensa, että "en ole ikinä käyttänyt alushousuja enkä käytä". :D
Onhan se emäntä yksin kotosalla. Minä kun olen omasi seurassa.