Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi ja yöhikoilu?

Vierailija
03.01.2023 |

Onko täällä muita joilla yöhikoilu on stressin oire?
Mulla nyt parin viikon aikana esiintynyt voimakasta ahdistusta/stressiä ja nyt on tullut yöhikoilu, se ei ole yhtään voimakasta (en oo joutunut esim. vaihtamaan lakanoita tai käymään suihkussa) mutta kuitenkin herättää. Nykyään myös aina jännitän iltaisin etukäteen että heräänköhän taas hikisenä, tämä itsessään saattaa kyllä jo aiheuttaa sen kun stressaan sitä :D
Alkanut myös pelkäämään vakavampia tauteja tässä. Oli myös korona hetki sitten, kuulemma sekin voi aiheuttaa tota?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheuttaa refluksi.

Vierailija
2/5 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee lievässäkin ahdistustilanteessa hiki. Tai siis hikoilu on ainoa oire siitä ahdistusstressistä. Öisin hikoilen miten milloinkin. Peitep päällä, peite pois ja sitä rataa läpi yön.

Vierailija
4/5 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Unohin mainita ikäni :D oon parikymppinen, en usko että tää on mahollinen :D

Vierailija
5/5 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans epäilen, että stressi aiheuttaa mulle tuota yöhikoilua.

Kiinnitin tuohon hikoiluun huomiota n. 5 vuotta sitten. Sairastin samaan aikaan jotain flunssaa ja ajattelin sen johtuvan siitä. Varsinkin niska hikoili aivan hirveästi, piti ihan nousta hakemaan pyyhe ja kuivatella.

Kun tätä on jatkunut siis useampi vuosi, niin kai mä olisin jo kuollut jos tämä olisi jotain vakavaa? Lymfooma tms.?

Olin kans alle kolmekymppinen tämän alkaessa, niin ei varmaan vaihdevuodet kyseessä. Kuukautisetkin on säännölliset.

Huoneen lämpötilaa olen kyllä miettinyt, mutta ei tämä asunto mielestäni niin erityisen lämmin kyllä ole. Usein on kylmä kun menee nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän