Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jennifer Aniston? En oikein ymmärrä

Vierailija
03.01.2023 |

En yleensä ota kantaa ihmisten kauneuteen tai ei kauneuteen, mutta nyt otan kantaa, kun Jenniferiä selvästi tuodaan esille kauniina ihmisenä, kun hän ei oikeasti ole erityisen kaunis.

Kauneusasteikolla 1-10 antaisin hänelle arvosanaksi 5 . Vitonen tulisi sen takia että vartalo on sopusuhtainen ja urheilullinen.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferin viehätys on aina ollut enemmän söpö naapurintyttö kategoriassa kuin kansainvälinen kaunotar. Hyvä iho ja hiukset, säännölliset piirteet ja persoonallinen ilme. Hoikka ja sporttinen vartalo, niin vaatteet näyttävät hyviltä. 

Omiin silmiini hän ei koskaan ole ollut erityisen nätti, mutta ymmärrän kyllä miksi miellyttää monia. 

Vierailija
62/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kauneusvertailuja, tai "ei hän ole kaunis, vaan söpö" höpötyksiä. Mitä tuutelin väliä?

Jennifer on stara, hän on hyvännäköinen, karismaattinen ja hauska. Mitä te vielä haluatte? Jokaisen julkkiksen pitäisi näyttää Grace Kellyltä?

Huomatkaa myös, että amerikkalaiset kauneusihanteet poikkeavat suomalaisista. Meillä suositaan blondia urheilijatyyppiä, Amerikassa on laajempi variaatio ihanteita ja yksi niistä on "suloinen naapurintyttö", johon Jennifer kategorisoitui nuorempana. Nyt hän kategorisoituu "upea, urheilullinen viisikymppinen" - osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on oikein happamia sanoi kettu, ketju.

Miten niin? Kyllä Anistonia markkinoidaan ulkonäölläään. Osa julkisuutta ja pr:ää.

Vierailija
64/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen jonka kauneuden ylistystä olen ihmetellyt, on Sarah Jessica Parker. En vain tajua. En edes Sinkkuelämän aikana.

Parkeriahan nimenomaan pilkataan hevosnaamaksi siellä sun täällä, ei kai sitä kukaan ole kauniiksi maininnut.

Vierailija
65/74 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tapaus. Se on tää naistyyppi jossa naiset eivät näe mitään erikoista, mutta johon kaikki miehet ihastuvat. Ilmeisesti suunnilleen jokainen mies joka oli mukana näyttelemässä frendeissä, oli enempi tai vähempi ihastunut jenniferin tai seurusteli hänen kanssaan jossain vaiheessa. Tai toivoi sitä. Ja hän oli naimisissa kuitenkin Brad Pittin kanssa. Kuinka moni tämän foorumin naisista on päässyt naimisiin Brad Pittin kanssa?

Vierailija
66/74 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten näitä nykyisiä naisia, joilla on massiiviset huulet , ripsrt , rinnat, takapuoli ja tatuoinnit, pidetään kauniina. Aniston voittaa heidät mennen tullen.

Mutta kauneus on kuitenkin makuasia. Nuorena katsoin liikaa ulkonäköä ja kävi niin että Moni kaunotar on muuttunut rumaksi silmissäni kun olen oppinut tuntemaan heitä paremmin, samoin moni ruma on muuttunut kauniiksi kun olen oppinut tuntemaan paremmin.

Vierailija
67/74 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa!" näin  totesi moninkertainen painnonoston raskaan sarjan MM-mies Vasili Aleksejev. Tämä pitää paikkansa Jenniferiinkin!

Vierailija
68/74 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän ocd vibat

Vierailija
69/74 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Anistonia minään kaunottarena pidetäkään?

Hän ei ole kaunis nyt, eikä ollut nuorempanakaan. Hän oli kovin nätti ja sellainen söpö.

Ex-kumppaninsa Brad Pittin suhteen on aivan sama, nätti/söpö on muttei missään tapauksessa komea.

Pitt oli nuorena pullaposki, nykyään oikein charmantti ja jopa komea.

Aniston on mun mielestä söpö, ei kaunis, tosi hyvä kroppa nykyään. Frendeissä oli jossain vaiheessa aivan liian laiha.

Mun tekee välillä hieman pahaa katsoa Frendejä. Aniston ja sitten tää toinen myös, olivat aivan kauhean laihoja ja toki ajan muoti myös korosti laihuutta ihonmyötäisillä 0-koon T-paidoilla. Olen siis itsekin laiha, joten tämä ei ole nyt kateellisen panettelua vaan ihan neutraali kommentti.

Aniston ei ole nätti naamaltaan, mutta hänellä oli jopa liian laihana upea kroppa ja hiuksethan ovat myös olleet hänellä aina omaa luokkaansa.

Vierailija
70/74 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan hän kaunis tai oli ainakin, mutta

nyt näyttää tosi oudon oudolta hymykuvassa,

miksei hymyile että hampaat näkyy

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0f29889a-78dd-4f9b-ba79-83d7dd…

Vierailija
71/74 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on komedienne ja naiskatsojat samakstuvat enemmän tavallisen söpöihin " sählääjiin". Toinen esimerkki Renee Z. Eivät komediennet ole mitään huippumalleja.

Vierailija
72/74 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut heikkona Chloe Sevignyyn jo 20 vuotta eikä hänestäkään kukaan ole käyttänyt termiä kaunotar. 

Vierailija
73/74 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kaunis, nykyään kärsii samasta Hollywoodpsykoosista kuin kaikki muutkin ikääntyvät naiset tuolla (= naamaa kireäksi leikkauksin, fillereitä ja botoxia.)

Vierailija
74/74 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on oikein happamia sanoi kettu, ketju.

Opettele kirjoittamaan.