Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kyllästyvät suhteissaan aina 1-2 vuodessa?

Vierailija
23.11.2023 |

Mistä johtuu se ilmiö, että joitain aina alkaa kyllästyttää ja/tai ahdistaa, oli suhde millainen tahansa, ja sen vuoksi kaikki suhteet jäävät max parin vuoden mittaisiksi? Voiko jollain olla vuodesta toiseen ja henkilöstä riippumatta aina niin huono tuuri, että kumppani paljastuu sittenkin ei-sopivaksi, vai johtuuko tuollainen järjestelmällinen innostuksen lopahtaminen jostain muusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on tavannu semmosen mikä sopii 1 -2 vuoden kiihkeään huumaan.

sitten kun huuma laantuu, mahdollisesti lapset on saatu alulle

suhde muuttuu ja sittä alkaa ne ongelmat. toivotaan lisää sitä alun huumaa

mitä ei saa enää koskaan takaisin. elämän realiteetit tulisi ottaa

huomioon eikä lennellä haavemaailmassa

Vierailija
2/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä. Ite jaksan pari kuukautta max. Sen jälkeen kun on tarpeeks puuhailtu sängyssä. Se vaan jotenkin kohdallani hiipuu tosi nopeasti..intohimo vaan katoaa. En valita.. parin kuukauden suhtteet silloin tällööin sopiikin minulle, kun olen niin independenttti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai oleta että kaikilla on noin? Mulla on ollut useita n. 1-1,5v. kestäviä suhteita avioeron jälkeen. Oli huono onni miesten suhteen. Harmi kun en silloin saanut loppuelämän kestävää suhdetta.

Vierailija
4/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää vaan siitä suhteen alkuhuumasta eikä arkipäiväistyminen nappaa? Tai ehkä jopa luulee, että rakkaus on juuri sitä alkuhuumaa ja kun se alkaa hiipua, uskoo ettei enää rakasta?

Vierailija
5/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne on tavannu semmosen mikä sopii 1 -2 vuoden kiihkeään huumaan.

sitten kun huuma laantuu, mahdollisesti lapset on saatu alulle

suhde muuttuu ja sittä alkaa ne ongelmat. toivotaan lisää sitä alun huumaa

mitä ei saa enää koskaan takaisin. elämän realiteetit tulisi ottaa

huomioon eikä lennellä haavemaailmassa

No kun nimenomaanhan ei ehdi saada lapsia, jos suhteet jäävät noin lyhyiksi. Ei kukaan ala tehdä lapsia esim. vuoden tuntemisen jälkeen. Tai jos joku olisikin valmis tähän, todennäköisesti kumppani ei.

Vierailija
6/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai oleta että kaikilla on noin? Mulla on ollut useita n. 1-1,5v. kestäviä suhteita avioeron jälkeen. Oli huono onni miesten suhteen. Harmi kun en silloin saanut loppuelämän kestävää suhdetta.

En tietenkään oleta, siksi kysynkin! Ei minulla ole tuollaista, mutta tunnen ihmisiä, jo keski-ikäisiä, joilla suhteet jäävät aina lyhyiksi. t. ap

Vierailija
7/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Emmä tiiä. Ite jaksan pari kuukautta max. Sen jälkeen kun on tarpeeks puuhailtu sängyssä. Se vaan jotenkin kohdallani hiipuu tosi nopeasti..intohimo vaan katoaa. En valita.. parin kuukauden suhtteet silloin tällööin sopiikin minulle, kun olen niin independenttti."

Tai imbotenttti.

Vierailija
8/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä puolisoa minulla oli kaksi aika tasan kahden vuoden pituista suhdetta. Ne loppuivat siihen, kun toinen osapuoli alkoi pitää minua itsestäänselvyytenä, nälvi ja arvosteli minun ulkonäköä ja olemusta juuri tuolloin 1,5-2v tienoilla. Ilmeisesti heillä loppui alkuhuuma tuolloin.

9/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Minkkinen osaisi varmasti vastata

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia alkaa aina ahdistaa. On vaikea löytää normaalia naista jonka kanssa suhde kestäisi edes 10 vuotta. Minä olen seurustellut 9 eri naisen kanssa ja korkeintaan vuoden kerralla.

Vierailija
11/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia alkaa aina ahdistaa. On vaikea löytää normaalia naista jonka kanssa suhde kestäisi edes 10 vuotta. Minä olen seurustellut 9 eri naisen kanssa ja korkeintaan vuoden kerralla.

Kulissiliittoja on edelleenkin olemassa. Nehän pyörii rahalla. Saat täysin vapaasti tiedustella vuokravaimoa. https://t.ly/8Uw5N

Vierailija
12/12 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostuksen puutetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi