Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitteko olla miehen kanssa jota ei siis kiinnosta tehdä mitään?

Vierailija
03.01.2023 |

Työt kiinnostaa ja siinäpä se. Ehkä lenkille voi lähteä.
Mikään muu ei kiinnosta. Ei kaverit, ihmiset, urheilu, leffat, syöminen, ei minkään. Ei ole innokas mistään.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselliset naiset saavat miehen aktivoitumaan. Naisellinen nainen antaa miehelle buustia. Miesmäinen nainen taas passivoi miestä.

Naisellinen nainen tykkää ehkä kutoa ja askarrella kortteja. Sekö saa sinut aktivoitumaan?

No, meitä on moneksi.

Vierailija
42/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ylikireä suorittaja, kun tapasin rennon miehen, joka opetti minut ottamaan rauhallisesti.

Nykyään lojun sohvalla ja se on pikemminkin hän, joka nykii välillä toimintaan päin.

Hauskasti voi näin roolit vaihtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko miehesi olemassa vain sinun viihdyttämiseen?. Miehellesi varmasti passaa teet tai olet tekemättä mitään. Itse harrastan kuntosalia ja liikuntaa paljon. En sitä vaadi naiselta, kunhan ei syö itseään ylipainoiseksi. Se ei ole enään seksikästä. Ylensyönti on sairaus.

Vierailija
44/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselliset naiset saavat miehen aktivoitumaan. Naisellinen nainen antaa miehelle buustia. Miesmäinen nainen taas passivoi miestä.

Äläs nyt, kyllä varmasti moni miesmäinen nainen antaisi tuollaiselle naismaiselle miehelle mielellään vähän buustia. ;-D

Vierailija
45/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisia on aktiiviset mutta järkevän arjen sinkkunaiset joita kiinnostaa moottoripyöräily, luonnossa oikeasti liikkuminen ja yhteinen tekeminen ( vähän pitempää kuin vartin koiran ulkoilutus), ruuan laitto siis että yhdessä tehdään ja kokeillaan kun nykyään pitää vaan voltata ja syödä kiinalaista bestisten kanssa, lukeminen siis kun luen en small talkkaa kenenkään kanssa samaan aikaan. Sitten jotka pitää tätä miehen elämäntyyliä tylsänä möllötyksenä imevät roskasarjojaan tilauskanavilta jolloin tv-rauhaa ei saa mikään häiritä. Tietenkin tunnin raksamiehen työpäivää vastaava gymitreeni tehtynä, maitorahkaa ja aino-jäätölöä unohtamatta sohvailee.

Kotityöt pitää kellon mukaan suorittaa  naiset. Ei ole väliä imuroiko neljännes likaisen lattian tai peseekö neljännes tyhjän tiskikoneellisen kunhan päivän suoritus on tehty niin koti on neljännes viikon kunnossa. Ei voi odottaa että tulee enemmän asitioita ja imuroitavaa koska ei voi siirtää töitä. Jos mehiläismäiseen pörräämiseen ei totu niin on laiska möllöttäjä mies.  Sama kaupasta ostaessa, pientä parin päivän ruokaa, siellä on hauska käydä vaikka joka päivä ostamassa pientä eikä voi suunnitella muutamaa päivää etemmäksi ruokalajia.

Itse miehenä kommentoin että perussinkkunainen ei tarjoa arkeeni muuta kuin lisävaivaa tehdä asioita erilailla ja useammin jotta naisen käytännöt korvaa omat pitkään hiotut tottumukset.

Kirjoitin liikaa yhteen huonosti verbeillen jotta teillä olisi vähemmän tylsää lukea tätä.

Vierailija
46/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi, koska en itse ole tuollainen sohvaperuna, jota ei kiinnosta poistua kotoa. Mä haluan kumppanin, jonka kanssa kokea ja tehdä mahdollisimman monenlaisia asioita. Möllöttää voi yksinkin.

Vierailija
47/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Naiset on tylsiä eikä ne jaksa tehdä mitään. Ei ne jaksa lähtee kalaan tai pyöräilemään.

t. 47-vuotias M Raumalta

Vierailija
48/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi suhde kutistua siihen, että asutaan saman katon alla ja maksetaan kulut puoliksi, mutta muuten eletään erillistä elämää. En usko, että olisin kovin pitkään tyytyväinen sellaiseen. Matkustelen kyllä myös yksin ja pääsen yksinkin elokuviin, keikoille, ulos syömään, kaupungille, harrastuksiin jne, mutta mitä iloa olisi parisuhteesta, jossa joutuu aina menemään yksin tai kavereiden kanssa?

Vierailija
49/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo tekee, pelaa ja kattoo pelejä vapaa-ajan.

Vierailija
50/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen prkleen perässä vedettävä läs ku maha vuosikausia testissä ja kyllästyin siihen alituiseen jääkiekon ja veikkauksen pelien vahtaamiseen. Ruokakin kiinnosti vain ahmimisen ajan. Hyi yäk kun vaan ajattelenkin tätä keissiä. Ei ikinä enää moista.

Vierailija
51/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen nainen tykkää ehkä kutoa ja askarrella kortteja. Sekö saa sinut aktivoitumaan?

No, meitä on moneksi.

Jos nainen olettaa miehen tekevän miesten hommat, niin silloin mies tekee niin. Mutta jos nainen vain nälvii ja nalkuttaa miehelle, mies passivoituu. Näin yleisellä tasolla.

Vierailija
52/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suomalaiselta.

Vierailija
53/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Onkohan tämä ekstrovertti-introvertti ongelma? Ekstrovertit saavat energiansa itsensä ulkopuolelta, kun introvertit latautuvat yksinäisyydessä. Tämä on dilemma, johon pitää löytää kompromissi. Vuorovaikutustaitoiset ihmiset ymmärtävät vastavuoroisuuden.

Minä olen introvertti, ja voin olla nyt puolueellinen sanoissani, mutta pidän sangen outona, jos pariskunnalla ei ole muuta yhteistä kuin tekeminen ja harrastukset. Ihmettelen sitä, että miksi olette yhdessä jonkin kanssa, jossa ei ole muuta liimaa kuin tekeminen.

Ei ole. Minä olen introvertti, jo lapsena parhaat "ystäväni" olivat mielikuvitusystäviä eli piirtelin tai tein käsitöitä ja samalla mielikuvituksessani seikkailin heidän kanssaan. Oikeat ystävät väsyttivät minut niin nopeasti, että muistan mm. omilta syntymäpäiviltäni karanneeni heidän seurastaan saadakseni olla vähän aikaa yksin.

Silti tykkään valtavasti matkustamisesta, kulttuurista ja erilaisista harratuksista. En jaksa laskea, montako yötä viime vuoden puolella oltiin reissussa mutta varmaan niitä kertyi yhteensä ainakin kuukauden verran. Koronaa välttääksemme emme ole nykyisin käyneet kovin paljon kulttuuritapahtumissa, mutta just puhuttiin, että otetaan jälleen tavaksi ainakin kerran kuukaudessa käydä katsomassa joku kiinnostava näyttely. Meillä on puolison kanssa myös yksi yhteinen viikoittainen liikuntaharrastus, lisäksi viikonloppuisin ulkoilemme tai (kesällä) retkeilemme.

Suurin osa arjesta on silti edelleen ihan tavallista kotielämää, kahden kesken möllöttämistä.

Vierailija
54/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kaikissa yhteiskunnissa passiivisempia. Miehiä kiinnostaa vain raha, seksi ja alkoholin juominen. Muut asiat ovat energian hukkaamista oleellisista asioista.

Vierailija
55/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisia on aktiiviset mutta järkevän arjen sinkkunaiset joita kiinnostaa moottoripyöräily, luonnossa oikeasti liikkuminen ja yhteinen tekeminen ( vähän pitempää kuin vartin koiran ulkoilutus), ruuan laitto siis että yhdessä tehdään ja kokeillaan kun nykyään pitää vaan voltata ja syödä kiinalaista bestisten kanssa, lukeminen siis kun luen en small talkkaa kenenkään kanssa samaan aikaan. Sitten jotka pitää tätä miehen elämäntyyliä tylsänä möllötyksenä imevät roskasarjojaan tilauskanavilta jolloin tv-rauhaa ei saa mikään häiritä. Tietenkin tunnin raksamiehen työpäivää vastaava gymitreeni tehtynä, maitorahkaa ja aino-jäätölöä unohtamatta sohvailee.

Kotityöt pitää kellon mukaan suorittaa  naiset. Ei ole väliä imuroiko neljännes likaisen lattian tai peseekö neljännes tyhjän tiskikoneellisen kunhan päivän suoritus on tehty niin koti on neljännes viikon kunnossa. Ei voi odottaa että tulee enemmän asitioita ja imuroitavaa koska ei voi siirtää töitä. Jos mehiläismäiseen pörräämiseen ei totu niin on laiska möllöttäjä mies.  Sama kaupasta ostaessa, pientä parin päivän ruokaa, siellä on hauska käydä vaikka joka päivä ostamassa pientä eikä voi suunnitella muutamaa päivää etemmäksi ruokalajia.

Itse miehenä kommentoin että perussinkkunainen ei tarjoa arkeeni muuta kuin lisävaivaa tehdä asioita erilailla ja useammin jotta naisen käytännöt korvaa omat pitkään hiotut tottumukset.

Kirjoitin liikaa yhteen huonosti verbeillen jotta teillä olisi vähemmän tylsää lukea tätä.

Kuulostaa siltä, että naisotantasi on ollut yksinkertaisesti liian kapea-alainen. Saahan sitä toki lyödä päätään jakuvasti seinään, mutta ei hedaristaan kannata sitten seinää syyttää. Huono verbeilykään ei riittänyt tekemään tästä jo niin tutunkatkerasta miesvuodatuksesta yhtään vähemmän tylsää luettavaa.

Vierailija
56/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä sitä naista sitten tarvit jos vaan työt ja lenkkeily kiinnostaa? Seksiin ja kodinhoitoon?

Vierailija
57/61 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kun ei minuakaan kiinnosta.

Mistä tällaisia naisia löytyy? Haluan olla arvokas omana itsenäni, enkä sen kautta että mitä aktiviteetteja voin tarjota naiselle.

Ai vaikka ilmaisissa tapahtumissa käynti on "aktiviteettien tarjoamista". Hohhoijaa.

Ei ole kyse rahasta, vaan siitä että onko minun arvoni persoonassani vai siinä, että olen ohjelmapäällikkö naisen tylsässä elämässä.

Vierailija
58/61 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Parasta seurustelussa on minusta juuri yhdessä tekeminen. Siihen perusarkeen ja kotona möllötykseen en kaipaa edes ketään.

Minä taas olen päinvastaista mieltä. Kavereiden ja hyvänpäivän tuttujen kanssa voi tehdä kaikkea, mutta kenen tahansa kanssa ei voi möllöttää. Möllöttäminen vaatii erityistä sidettä, jotta on kivaa tekemättä mitään.

Tämä. Koko homman ydin on siinä, että löytää jonkun jonka kanssa möllöttäminenkin on maailman parasta. Mutta kai se on naiivistista utopiaa, koska useimpien käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta on hyvinkin raadollista toisen viihdyttämistä pelko perseessä, ettei hän kyllästy ja mene menojaan.

Vierailija
59/61 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin tuollaisen miehen. Oli siis muuten hyvä, komea, fiksu ja arvoiltaan sopiva, mutta ei koskaan tehty mitään. No tapasin kyseisen miehen muutama vuosi eron jälkeen sattumalta lomamatkalla. Oli uuden naisen kanssa ja selvisi, että oli muuttunut sellaiseksi mitä olisin itse halunnut. Ärsytti aivan hemmetisti.

Sitä kutsutaan parisuhdetaitojen oppimiseksi. Ehkä mies oli ymmärtänyt, että myös hänen pitää tulla puolitiehen vastaan.

Tai ehkä se uusi nainen rakasti miestä ilman viihdytysehtoja ja mies inspiroitui siitä sitten tarjoamaan naiselle uusia asioita.

Vierailija
60/61 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitää olla aktiivinen ja champion-tasoista rotua että kehtaa kävelyttää kaupungilla kaikkien nähtävänä. Niin miehestähän me puhuttiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi