Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitteko olla miehen kanssa jota ei siis kiinnosta tehdä mitään?

Vierailija
03.01.2023 |

Työt kiinnostaa ja siinäpä se. Ehkä lenkille voi lähteä.
Mikään muu ei kiinnosta. Ei kaverit, ihmiset, urheilu, leffat, syöminen, ei minkään. Ei ole innokas mistään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kun ei minuakaan kiinnosta.

Mistä tällaisia naisia löytyy? Haluan olla arvokas omana itsenäni, enkä sen kautta että mitä aktiviteetteja voin tarjota naiselle.

Ai vaikka ilmaisissa tapahtumissa käynti on "aktiviteettien tarjoamista". Hohhoijaa.

onhan se, jos miestä ei kiinnosta niissä juosta.

Vierailija
22/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt sinkku ja tosiaan odotan parisuhteelta kaikenlaista vapaa-ajan tekemistä. Se, että pyytää kaverin jonnekin, vaatii aikataulujen sovittelua jne. Sitä vastoin minulle parhaimmillaan parisuhteessa molemmat ehdottelevat eri tapahtumia, näyttelyitä ja sellaista ja toinen sanoo "mennään vaan!". <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Parasta seurustelussa on minusta juuri yhdessä tekeminen. Siihen perusarkeen ja kotona möllötykseen en kaipaa edes ketään.

Minä taas olen päinvastaista mieltä. Kavereiden ja hyvänpäivän tuttujen kanssa voi tehdä kaikkea, mutta kenen tahansa kanssa ei voi möllöttää. Möllöttäminen vaatii erityistä sidettä, jotta on kivaa tekemättä mitään.

Vierailija
24/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan kun ei minuakaan kiinnosta.

Mistä tällaisia naisia löytyy? Haluan olla arvokas omana itsenäni, enkä sen kautta että mitä aktiviteetteja voin tarjota naiselle.

Me ollaan kotona.

Vierailija
25/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen itse ihan samanlainen ja erityisesti pimeään ja kylmään vuodenaikaan. En kyllä halua lähteä kotoa yhtään minnekään. Kesällä voi vähän autolla ehkä Suomessa reissata, muutaman päivän. Mutta pääosin viihdyn kotona.

Vierailija
26/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Parasta seurustelussa on minusta juuri yhdessä tekeminen. Siihen perusarkeen ja kotona möllötykseen en kaipaa edes ketään.

Minä taas olen päinvastaista mieltä. Kavereiden ja hyvänpäivän tuttujen kanssa voi tehdä kaikkea, mutta kenen tahansa kanssa ei voi möllöttää. Möllöttäminen vaatii erityistä sidettä, jotta on kivaa tekemättä mitään.

ja kavereiden kanssa on lähes aina samat mielenkiinnon kohteet, puoliso taas valitaan toisilla perusteilla. Ellei etsi vain harrastuskumppania.

Vierailija
27/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt sinkku ja tosiaan odotan parisuhteelta kaikenlaista vapaa-ajan tekemistä. Se, että pyytää kaverin jonnekin, vaatii aikataulujen sovittelua jne. Sitä vastoin minulle parhaimmillaan parisuhteessa molemmat ehdottelevat eri tapahtumia, näyttelyitä ja sellaista ja toinen sanoo "mennään vaan!". <3

Ai parisuhteessa ei vaadita aikataulujen sovittelua?

Vierailija
28/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut olla edes naisen kanssa, jonka elämä oli kiinni kauniinmuhkeissa joka päivä klo 17:30.

Vierailija
29/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellaisen miehen kanssa ja elämä on ihan saatanan tylsää.

Monesti mies käyttää vapaa-aikansa nukkumiseen koska hänellä on töiden takia niin paljon univelkaa.

Vierailija
30/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin tuollaisen miehen. Oli siis muuten hyvä, komea, fiksu ja arvoiltaan sopiva, mutta ei koskaan tehty mitään. No tapasin kyseisen miehen muutama vuosi eron jälkeen sattumalta lomamatkalla. Oli uuden naisen kanssa ja selvisi, että oli muuttunut sellaiseksi mitä olisin itse halunnut. Ärsytti aivan hemmetisti.

Vierailija
31/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin tuollaisen miehen. Oli siis muuten hyvä, komea, fiksu ja arvoiltaan sopiva, mutta ei koskaan tehty mitään. No tapasin kyseisen miehen muutama vuosi eron jälkeen sattumalta lomamatkalla. Oli uuden naisen kanssa ja selvisi, että oli muuttunut sellaiseksi mitä olisin itse halunnut. Ärsytti aivan hemmetisti.

Ehkä oli vedetty sinne pakolla tai sitten olit sen mielestä vain huonoa seuraa. Ihmiset ei pääosin muutu.

Vierailija
32/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tilanne, ja mietin vakavissani avioeroa. Ukko vaan makaa sohvalla töiden jälkeen tai ennen niitä ja valittaa. Ainoa missä sitä kiinnostaa käydä, on mökillä. Sosiaalinen elämänsä on täysin kuollut, kavereita sillä ei enää ole, kun lopetti yhteydenpidon niihinkin muutama vuosi sitten. 

Ei mua haittaisi käydä harrastuksissa yksin, mutta kun käyn ystävän kanssa vaikka leffassa tai uimassa, alkaa ukolla helvetillinen kuulustelu, mihin minä oikein niitä ystäviä tarvitsen ja mistä siellä oikein puhuttiin, puhuttiinko hänestä. En pyydä enää kavereita kotiini....Kiitän Luojaa koirasta, tulee ulkoiltua aika paljon ja pääsee kuulemasta jatkuvaa marinaa. Sosiaalinen elämäni jokseenkin kuoli viime vuosina ukon käytöksen  ja jatkuvan elämän oravanpyörän vuoksi, mutta havahduin pari vuotta sitten, että tämä ei ollut elämääni ennen. Kaipasin juttukavereita. Olen lämmitellyt ystävyyssuhteita vanhoihin kavereihin nyt parin vuoden aikana. Koira on ollut varsinainen mielenvirkistäjä ja olen saanut pari koirallista ystävääkin, joiden kanssa kahvitellaan kaupungilla ja käydään koirakävelyillä. Toinen näistä on lähdössä jumppaan kanssani ensi viikolla. 

Nuorin 20 v. vielä asuu kotona, mutta kunhan se lähtee, niin lähden minäkin. Saattaa olla, että jo ennen sitä. En vaan jaksa enää. 

Vierailija
33/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vaan jaksa, varsinkin jos toinen osapuoli imee kaikki energiat jo pelkällä olemuksellaan

tai mielenkiinnon puutteellaan.

Vierailija
34/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mulla kerran oli tommoinen mies. Passivoitti täysin. Ennemmin yksin <3

Mitä teet sitten teet yksinäsi?

Vierailija
35/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs et antanut sen juoda viinaa lomilla.

Vierailija
36/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Onkohan tämä ekstrovertti-introvertti ongelma? Ekstrovertit saavat energiansa itsensä ulkopuolelta, kun introvertit latautuvat yksinäisyydessä. Tämä on dilemma, johon pitää löytää kompromissi. Vuorovaikutustaitoiset ihmiset ymmärtävät vastavuoroisuuden.

Minä olen introvertti, ja voin olla nyt puolueellinen sanoissani, mutta pidän sangen outona, jos pariskunnalla ei ole muuta yhteistä kuin tekeminen ja harrastukset. Ihmettelen sitä, että miksi olette yhdessä jonkin kanssa, jossa ei ole muuta liimaa kuin tekeminen.

Vierailija
37/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan parisuhdetaitojen oppimiseksi. Ehkä mies oli ymmärtänyt, että myös hänen pitää tulla puolitiehen vastaan.

Vierailija
38/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö varsinkin talvella ole tarkoitus vain katsoa kotona telkkaria ja harrastaa seksiä?

Vierailija
39/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollainen mies itselleni mitenkään hirveän pahalta kuulosta (en ole itsekään kovin aktiivinen menijä tai sosialiseeraaja), mutta olisihan se kiva, jos löytyisi joku yhteinen harrastus, tai voisi vähän reissata yhdessä.

Vierailija
40/61 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliset naiset saavat miehen aktivoitumaan. Naisellinen nainen antaa miehelle buustia. Miesmäinen nainen taas passivoi miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä