Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wille Rydman PS:n riveihin

Vierailija
03.01.2023 |

Kuka yllättyi?

😂

Kommentit (819)

Vierailija
481/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä veto Persuilta. Itseni lisäksi moni muukin on varmasti miettinyt leirin vaihtoa, niin hemmetin älytöntä touhua Hallitukselta nyt nähty, että Persujen linja on alkanut vaikuttaa jopa ryhdikkäältä. Tämä Rydmanin päästäminen muutenkin värikkääseen ja epämääräiseenkin Persujen sakkiin kääntyy nyt puoluetta vastaan. En kertakaikkiaan kykene äänestämään Persuja tälläkään kertaa.

Hemmetti sentään. Kristilliset sit seuraavana listalla. Ehkä. Täytyy pyöritellä vaalikonetta.

Jep, joka kerta kun oon harkinnu, tulee tämmönen juttu joka taas vetää maton jalkojen alta ja en niitä voi äänestää, vaikka on ollu harkinnassa.

Ovat jo niin suuri puolue että toivoisin että olis vara jo heittää hämärähemmot hiiteen ja tehdä politiikkaa rehellisten suomalaisten voimin.

Vierailija
482/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat ovat jotain naisvihaisia taksi- ja bussikuskeja, jotka saavat kylmää kyytiä kannattaessaan oikeistolaista talouspolitiikkaa.

Siinä ilmaistyöntekijöiden ja pärstäkerroinpotkujen lomassa he saavat kilpailla asiakkaista riisikuppiin tyytyvien työntekijöiden kanssa kiihtyvässä palkka-alerallissa, jossa kuski maksaa asiakkaille kyydistä, jotta työkkärikorvaukset juoksevat. 

Demarien, vasurien ja vihreiden kannattajat ova miehiä vihaavia feministejä. Eivät saaneet edes tasa-arvoista asevelvollisuutta ja petoksen mahdollistavaa isyyslakia korjatuksi hallituskauden aikana. Viime vuonnakin Suomessa istui miehiä vain sukupuolensa takia vankilassa tsi kotona panta jalassa kiitos demarien, vihreiden ja vasurien. Ainiin tehän puolustatte vain naisten ihmisoikeuksia, ette miesten.

Kuka keksi asepalveluksen? MIEHET ITSE. Kuka kannattaa miehille pakollista asepalvelusta? MIEHET ITSE.

Missä sukunimien tasa-arvo? :D Miehet kyllä ottaa itselleen kaikki edut ja pillittää sitten tasa-arvon perään. Hopi hopi vaihtamaan nimeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannattajat ovat jotain naisvihaisia taksi- ja bussikuskeja, jotka saavat kylmää kyytiä kannattaessaan oikeistolaista talouspolitiikkaa.

Siinä ilmaistyöntekijöiden ja pärstäkerroinpotkujen lomassa he saavat kilpailla asiakkaista riisikuppiin tyytyvien työntekijöiden kanssa kiihtyvässä palkka-alerallissa, jossa kuski maksaa asiakkaille kyydistä, jotta työkkärikorvaukset juoksevat. 

Demarien, vasurien ja vihreiden kannattajat ova miehiä vihaavia feministejä. Eivät saaneet edes tasa-arvoista asevelvollisuutta ja petoksen mahdollistavaa isyyslakia korjatuksi hallituskauden aikana. Viime vuonnakin Suomessa istui miehiä vain sukupuolensa takia vankilassa tsi kotona panta jalassa kiitos demarien, vihreiden ja vasurien. Ainiin tehän puolustatte vain naisten ihmisoikeuksia, ette miesten.

Kuka keksi asepalveluksen? MIEHET ITSE. Kuka kannattaa miehille pakollista asepalvelusta? MIEHET ITSE.

Missä sukunimien tasa-arvo? :D Miehet kyllä ottaa itselleen kaikki edut ja pillittää sitten tasa-arvon perään. Hopi hopi vaihtamaan nimeä!

Ihan sama kuka keksi. Pitäisi tulla nykyaikaan sukupuolesta riippumatta. Miksi muuten Demareilla ei ole miesjärjestöä? Olisi jo tarve sellaiselle.

Vierailija
484/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vois olla tarvetta perustaa Suomeen laki, että maksimissaan puolet kunkin puoleen läpi menevistä ehdokkaista saisi omata rikosrekisterin. Eli otettaisiin käyttöön ns. lainnoudattajakiintiö.

Vaaleissa kuitenkin valitaan ihmiset tehtäviin, jossa lainnoudattaminen on aika oleellista. Silti meillä on yksi puolue jonka ehdokkaat ovat joka vaaleista toiseen keskimäärin rikollisempia kuin normaali kansa.

Vielä parempi olisi että politiikkaan pääsee ainoastaan nuhteettomat eli ei omata rikosrekisteriä.

Ok. Itse taas pidän ylivoimaisesti tärkeimpänä sitä, että kansanedustaja ajaa äänestäjän ja kansan etua.

Joku raijatoiviaisten antama tuomio kansanryhmää vastaan kiihottamisesta on jokseenkin yhdentekevä, jos tehdään tavallisen kansalaisen kannalta järkeviä päätöksiä. Vastapuolella ovat sitten nämä tyttituppuraiset, jotka oikein ääneen toitottavat, että suomi ja suomalaiset ensin ajattelu on vahingollista.

Vierailija
485/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas tästä muistutuksesta että miksi ne persut ovat vaan niin hauskoja. Ja emme naura heidän kanssaan, vaan heille 😂👌

Vierailija
486/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille Rydman mokasi kokoomuksessa jo ennen HS keksittyä kohua.

Hän äänesti EU tukipakettia vastaan.

Hän asettui ehdolle kultatyttö Kirsi Pihaa vastaan.

Eli ärsytti kokkoreiden liberaali EU nuoleskelijat, nykyjohdon Urpo ja Mykkänen jo ennen ahdistelujuttua.

Tuo Pihan torppaaminen Helsingin pormestariksi oli Rydmanin kuolemansynti kokoomuksessa. Ei ole vaikea arvata, että seuraavaksi Atte Kalevalle tulee lähtö kokoomuksesta samasta syystä.

Vierailija
487/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen älykkösiipi vain vahvistuu. Hyvä! Jatkan puolueen äänestämistä jatkossakin. Juntit voivat siirtyä Kokoomukseen.

Ryydmannia tuskin voi älyköksi kutsua.

Keskimääräistä suomalaista fiksumpi, jonka koulutuskin tuo esiin. Sinua merkittävästi fiksumpi.

Ei kai Ryydmanni ole kuin maisteri?

Joka on keskimääräistä suomalaista parempi koulutus. Sinulle varmaankin vaikea ymmärtää.

Mistäs sinä minun koulutuksiani tiedät!  :)

Vierailija
488/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka keksi. Pitäisi tulla nykyaikaan sukupuolesta riippumatta. Miksi muuten Demareilla ei ole miesjärjestöä? Olisi jo tarve sellaiselle.

Siitä vaan perustamaan.

Ei naiset ole teidän armeijaanne keksineet, ottakaa vastuu itse tekemisistänne. Äidit ei halua pojistaan tykinruokaa, homomiehet haluaa.

Vierailija
489/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa! Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi miesten asevelvollisuutta tuolta näkökantilta. Mutta olet 100 % oikeassa. Ja olen siis itsekin armeijan pakon alla käynyt mies (lisätään nyt vielä että silloin aikoinaan se tuntui pakolta, enää ei tuntuisi kun maailmantilanne on ihan erilainen).

Vierailija
490/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman ei ole mikään ääniharava, hän sai viime eduskuntavaaleissa vähiten ääniä kokoomuksen Helsingin kansanedustajista ja oli tippumisvaarassa näissä vaaleissa. Se oli luultavasti syy koko loikkaamiseen.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/wille-rydmanin-olisi-ollut-vaikea-sai...

Vierailija
491/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen älykkösiipi vain vahvistuu. Hyvä! Jatkan puolueen äänestämistä jatkossakin. Juntit voivat siirtyä Kokoomukseen.

Keskimääräistä suomalaista fiksumpi, jonka koulutuskin tuo esiin. Sinua merkittävästi fiksumpi.

Joka on keskimääräistä suomalaista parempi koulutus. Sinulle varmaankin vaikea ymmärtää.

Maistereita nyt on yksi jos toinenkin. Siinä ei ole mitään hienoa. Vasta tohtorinpapereilla voi vähän kehuakin.

Vierailija
492/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka on keskimääräistä suomalaista parempi koulutus.

Näin on! Tosin kyllä minuakin huvittaa, kun Valtsikasta valmistuneita maistereita tituleerataan välillä "valtiotieteilijöiksi" - ikäänkuin maisterin papereilla tehtäisiin tiedettä.

Vierailija
493/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman persuihin, hyvä. Nyt persuilta ei voi sitten tulla enää yhtäkään olkiukkoa, joilla rasismia perustellaan seksuaalirikoksilla.

Rydman ei ole seksuaalirikollinen

Vierailija
494/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-kokoomusnuori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Willelle varattu jo paikka perussuomalaisten lapsi- ja nuorisotyön johtajana?

Sujahtaa perussuomalaisiin varsin kivuttomasti

-Riikka Purra

Melko kattava kuvaus Willen miehisistä mitoista

Vai persujen mitoista? Onha Sebastianki venyttänyt rajojaan miesystävänsä kanssa.

Tynkkynen on paha pala persujen arvostelijoille. Miten tuota kaveria nyt haukkuisi rasistiksi ja homokammoiseksi. Onnistuuhan se. 

Mitä minä olen ymmärtänyt niin Sebastian on ainoa itselleen rehellinen persu. Kaikki persut tuntuu kiihottuvan mustista ja niiden siittimistä.

Kyllä. Jokaiselle persulle ominaista on ajatella tauotta mustien miesten kiihottavan isoja peniksiä työntymässä nuoriin suomalaisnaisiin. Tästä fantasiasta ne sitten tauotta jauhavat nettifoorumeilla ja eduskunnassa, kuten tiedämme. Osa on tehnyt tästä jopa poliittisen uran.

Vierailija
495/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman ei ole mikään ääniharava, hän sai viime eduskuntavaaleissa vähiten ääniä kokoomuksen Helsingin kansanedustajista ja oli tippumisvaarassa näissä vaaleissa. Se oli luultavasti syy koko loikkaamiseen.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/wille-rydmanin-olisi-ollut-vaikea-sai...

Ryydmanni tipahtaa keväällä eduskunnasta.

Vierailija
496/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rylle Widman

Vierailija
497/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoja kun katsoo niin suomalaisen naisen suurin uhka on suomalainen mies, sitten ulkolainen mies, sitten suomalainen nainen ja lopulta elukat ja luonnonmullistukset.

<sarkasmia>Sinulla kun tuo matematiikka sujuu</sarkasmia>, niin kumman lauman keskelle joutuisit mieluummin paljastavassa minihameessa, suomalaisten miesten vai ulkomaalaisten?

Syyllistät tuossa nyt ymmärtämättäsi naisia. Ja ulkomaalaisia.

Sinulla on kyllä käynyt moukan tuuri kun olet syntynyt ylivertaiseen Suomimiehen rotuun! Kyllä sinun kelpaa!

En syyllistä ketään, päinvastoin puolustan naisten oikeutta kulkea minihameissa. Sinä taas vihjaat(aika suoraan) että minä olen r*sisti.

Etkö sitten ole? Tuo itsensä kieltäminen on kyllä mielenkiintoinen ilmiö piireissänne.

Juu, en. Minulla on paljon ulkomaalaisia kavereita, myös lähi-idästä. Minusta mielenkiintoisempaa on se miksi teidän ainoa argumenttinne mihinkään keskusteluun ad-hominem ja siinä n*tsi/r*a*sisti. Ettekö oikeasti kykene keskusteluun?

Jos sinulla on ulkomaalaisia ystäviä niin miksi et kysy heiltä tuota samaa kysymystä?

Vierailija
498/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläistä Valetta saa täällä levittää?

Vierailija
499/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanervan käytös kokoomuksessa, erityisesti puoluekokoukset, olivat monin verroin törkeämpää kuin Rydmanin touhut. Joku Tukiais-tapaus oli aivan mitätöntä verrattuna Kanervan vuosikymmeniä jatkuneeseen sikailuun kokoomusnaisten keskuudessa.

Vierailija
500/819 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoja kun katsoo niin suomalaisen naisen suurin uhka on suomalainen mies, sitten ulkolainen mies, sitten suomalainen nainen ja lopulta elukat ja luonnonmullistukset.

<sarkasmia>Sinulla kun tuo matematiikka sujuu</sarkasmia>, niin kumman lauman keskelle joutuisit mieluummin paljastavassa minihameessa, suomalaisten miesten vai ulkomaalaisten?

Syyllistät tuossa nyt ymmärtämättäsi naisia. Ja ulkomaalaisia.

Sinulla on kyllä käynyt moukan tuuri kun olet syntynyt ylivertaiseen Suomimiehen rotuun! Kyllä sinun kelpaa!

En syyllistä ketään, päinvastoin puolustan naisten oikeutta kulkea minihameissa. Sinä taas vihjaat(aika suoraan) että minä olen r*sisti.

Etkö sitten ole? Tuo itsensä kieltäminen on kyllä mielenkiintoinen ilmiö piireissänne.

Juu, en. Minulla on paljon ulkomaalaisia kavereita, myös lähi-idästä. Minusta mielenkiintoisempaa on se miksi teidän ainoa argumenttinne mihinkään keskusteluun ad-hominem ja siinä n*tsi/r*a*sisti. Ettekö oikeasti kykene keskusteluun?

Mä kykenen kyllä. Ja olen valmis siihen heti kun selität loogisesti miten tuo heittämäsi minihamejuttu ei vihjannut että:

A) Minihameen käyttö lisää naisen riskiä joutua väkisin otetuksi

B) Ulkomaalaisten miehien seurassa riski joutua väkisin otetuksi on suurempi

Ja selityksen pitäisi siis olla looginen.

En oo se keltä kysyit, mutta noi väittämäsi ovat faktaa, vaikka se olisi miten epäkorrektia myöntää.

Ulkomaalaiset tekevät täällä enemmän seksuaalirikoksia ja minihameinen on helpompi r a i s c a ta kuin housunainen.

Etkö sinua kriminologia kiinnosta ollenkaan, minua kiinnostaa. (Olen nainen) .

A väite ei pidä paikkaansa. Rskauksessa on kyse pelkästään kontrollista ja vallankäytöstä, ei seksistä. Siten minihameella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Näin on lukuisat tutkimukset osoittaneet ja varmaan kriminologian harrastajana tiedätkin sen. Mitä B:hen tulee, väite on yksiselitteisesti väärä. En jaksa alkaa sitä tässä avaamaan mutta heitän vinkiksi, että suomalaiset ovat yliedustettuina esim. kaikissa naapurimaidemme rikostilastoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme