Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö sanomisianne vuosienkin jälkeen?

Vierailija
02.01.2023 |

Olen aika ujo ja epävarma ihminen. Yritin joskus esittää vähän rempseämpää ihmistä. Eräälle ihmiselle tuli sitten tällä roolilla juteltua vuonna 2017. Vieläkin hävettää kaikki mitä sanoin, mikä muhun meni! Olen yrittänyt vältellä tätä ihmistä siitä lähtien.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Painukoot helvettiin!

Vierailija
2/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää, varsinkin kännimöläytykset ja avautumiset.

Vierailija
4/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, mutta joitain juttuja olisi saanut jäädä sanomatta, olisi parantanut omia mahdollisuuksia eri jutuissa mm. vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
5/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hävettää, varsinkin kännimöläytykset ja avautumiset.

No tämä. En oikeasti tarkoita niitä tyhmyyksiä mutta muut voi ottaa tosissaan.

Vierailija
6/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viimeksi tänään mietin yhtä erittäin outoa tilannetta ja ihmettelin, miksi hitossa sanoin sen niin ja vielä lapsenomaisella äänellä. :D Tilanne oli todella typerä molemmille osapuolille, että piti taas facepalmatah hetken aikaa menneille.

Yritän välttää menneisyyden ajattelua..

Vierailija
7/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, vaikka kaikkea älytöntä on tullut lauottua. Ihan samalla lailla muutkin laukoo, ja vielä pahemminkin.

Vierailija
8/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans ujo. Olen itse sitten pyrkinyt olemaan rohkeampi ja huomannut että olen ollut liiankin puhelias ja liian avoin. Hävettää kyllä vuosiakin jälkeenpäin. Viime vuosina olenkin taas panostanut siihen että en puhu kellekään juuri mitään enkä edes käy missään. 

Vierailija
9/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta onneksi kaikki miettii lähinnä niitä omia möläytyksiään. Ei toisten harmittomia noloja juttuja muista. Toki jos oikeasti jotain loukkaavaa on sanonut, se jää kyllä mieleen.

Vierailija
10/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans ujo. Olen itse sitten pyrkinyt olemaan rohkeampi ja huomannut että olen ollut liiankin puhelias ja liian avoin. Hävettää kyllä vuosiakin jälkeenpäin. Viime vuosina olenkin taas panostanut siihen että en puhu kellekään juuri mitään enkä edes käy missään. 

Juuri näin :D

Vierailija
11/11 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän yhtä asiaa minkä sanoin kerran koko työpaikan kuullen. 25 vuotta aikaa, ja vieläkin hävettää.

En tajua mikä demoni minuun meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan