Arnoldsin donitsi 4,20€
Pakko sanoa että järkytyin. Aika kovaksi on nousseet hinnat. Oli siis ihan tavallinen rasvassa paistettu reikämunkki.
Kommentit (110)
Meilläpäin on 2 liikettä toiselle tuli just lappu luukulle eikä toisessa näy ikänä ketään kun kävelen ohi useamman kerran viikossa. Oli minulle ja äidilleni lapsuudesta jo tuttu kaupunkireissu herkku mutta omille lapsille on parin vuoden aikana täytynyt siirtyä lidlin versioihin. Prisman ja sokoksen en tiedä merkkiä ovat halvempia ja isompia kuin Arnoldsit
Vierailija kirjoitti:
Onpas rasva, vehnäjauho ja sokeri kallista.
Ja sinäkin kuvittelen niiden donitsien syntyvän itsestään? Ja tilatkaan eivät maksa mitään?
No köyhälle kaikki on kallista. Jos ei rahat riitä, niin mene markettiin ostamaan punalaputettua pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat ovat karanneet aivan pilviin. Eihän tässä raaski pian kotoaan poistua O_o
Tämä on kyllä totta. Juuri kavereiden kanssa muisteltiin kun leffaan pääsi 8-10€ ja torstain ensimmäiseen näytökseen 5€.
Nykyisin leffa ja herkut ovat niin kalliit, että oikeasti pitää miettiä viitsiikö mennä. Ei tule edes joka vuosi käytyä enää.
Olisi mielenkiintoista nähdä hinnoittelu, kun av-mammat lyö donitsikaupan pystyyn.
Ajatella että 10v sitten 13,5e leffalipusta, 3e donitsista ja 1,5e/l bensasta oli kallista. Päästäisiinpä joskus noihin hintoihin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ostin kotipakettiin neljä PIENTÄ donitsia. Hinta 14€. Olin jättää donitsit tiskille kun kuulin hinnan. Marketista saa pullaa ja donitsia paljon halvemmalla.
Ja itse tekemällä vielä halvemmalla ja on parempaa.
Ukko40 kirjoitti:
Sama juttu ku naisissa.
Reikä se siinä maksaa ja ne koristeet siinä ympärillä.
Juu, ja kehitysmaissa saisi sitä nuorta tiukkaa reikää tuohon hintaan.
Tykkään enemmän itseleivotuista munkkirinkilöistä. Tulee ne kyllä halvemmaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän itseleivotuista munkkirinkilöistä. Tulee ne kyllä halvemmaksikin.
Annapas jokin hyvä ohje meille tänne? Paistatko öljyssä vai onko jokin muu tapa paistamiseen, sellainen donitsipelti?
Onneksi en tykkää arnoldsin donitseista, parempia donitseja saa kaupasta ja paljon halvemmalla:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ostin kotipakettiin neljä PIENTÄ donitsia. Hinta 14€. Olin jättää donitsit tiskille kun kuulin hinnan. Marketista saa pullaa ja donitsia paljon halvemmalla.
Menin baariin, otin kaljan.
Maksoi 8,50€!Pöyristyin niin että jätin tiskille.
Kaupasta saa kotimaista-olutta kolme isoa törppöä tuolla rahalla...
Minä kyllä oikeasti pöyristyin viime kesänä kun kävin pitkästä aikaa terassilla. Yksi 0.4l hanakalja maksoi 11e. Oikeasti 11e! Alle 10v sitten se oli jotain 4-5e. Eipä olla palkka noussut yli 100%.
Nämä donitsit on niin makeita ettei pysty kun haukkumaan kuin palan.
Saisi hinnat nousta ainakin puolella. 2, 5 miljoonaa suomalaista on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski.
Jep, jää kyllä donitsit ostamatta tuolla hinnalla. Karseelta rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Arnolds identifioituu ns. paremman väen kahvilaksi. Kun lyödään tuotteelle sopivan törkeä hinta niin se muuttuu kalliista luksukseksi. No harva meistä noin kalliita donitseja viikoittain syö vaan kyse on hyvin harvoin ehkä kerran pari vuodessa tapahtuvasta herkuttelusta.
Patemman väen? Jonkun Lidlin, Tokmannin ja Tigerin vieressä? Nämä kahvilat on myös erittäin epäviihtyisiä.
No älkää ostako, jos on noin kallista. Mikä ihme näissä hintavinkumisaloituksissa on se pointti?