Seksi epäterveen suhteen jälkeen
Olin epäterveessä suhteessa polyamorisen ihmisen kanssa. Seksi ei ole koskaan tuntunut niin hyvältä kuin hänen kanssaan. Johtuu varmaankin siitä että kuvittelin rakastavani häntä ja uskoin hänen valheisiinsa, kaikesta henkisestä ja seksuaalisesta väkivallasta huolimatta. Suhteen jälkeen en ole kyennyt edes ihastumaan kehenkään ja kaikki se mitä hän sanoi ja teki tuntuu erittäin pahalta edelleen, vaikka suhteesta on jo kaksi vuotta. En osaa rentoutua ihmisten kanssa, en uskalla enää avata itseäni ja tiedän olevani ällöttävä ja vääränlainen. Olen kyllä löytänyt ihmisiä, joiden kanssa seksi sujuu niin, että he ovat aivan innoissaan ja ihmeissään siitä miten huomioonottava ja hyvä seksissä olen, mutta itseäni seksi usein vain ahdistaa. Olen alkanut pelkäämään etten enää koskaan kykene rakastamaan, enkä sitä kautta aidosti hyvään seksiin. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä?
Kommentit (3)
Olen ollut terapiassa. Se ollut osasyy tapahtumiin. Erityisesti seksuaaliterapeuttien neuvoista siihen sairaaseen suhteeseen menin ja siinä pysyin. En tapahtumien jälkeen luota enää heihinkään, tai siihen että kykenisivät aidosti auttamaan.
En tilanteestasi osaa sanoa, mutta olen ehkä kokenut samanlaista. Olin traumakemiasuhteessa narsistisiin. Suhde rikkoi minut monella tasolla. En ole sen jälkeen uskaltanut olla seksuaalisesti kenenkään kanssa, noin kymmeneen vuoteen.
Mene terapiaan, nopsaan.