Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kraken-XBB.1.5.virushirviö leviää kuin kulovalkea, luojantähden pian piiloon perunakellareihin!

Vierailija
02.01.2023 |

Virus tulee ja jyrää meitin!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ansainnut lopunaikansa!

Vierailija
2/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seuraavan lenssun nimi on lord of the rings.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
4/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. vuosi pottukellarissa käynnistynyt eikä tee edes tiukkaa vielä. Jaksaa jaksaa!

Vierailija
5/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko tähän nyt niitä rokotteita, olen kuullut että rokote on hyvä suoja tauteja vastaan. 

Vierailija
6/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koronaepidemian lopullista tilinpäätöstä vielä likimainkaan. Tämä nyt on taas vaan yksi episodi. Selvää on, että hyvin pian meillä on variantti, joka ei piittaa vanhan mallin eikä uuden mallin mukaisista rokotteista tuon taivaallista. T-solutkaan eivät mutaatioiden tahdissa mukana pysy ja muutenkin muistijälki koronasta kestää niissä muutaman viikon.

Elinajanodote länsimaissa jatkaa tippumistaan. Mitä muuta tulevaisuus tuo jää nähtäväksi.

Vierailija
7/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi mennä kellariin, ja pysyä 5 vuotta pois netistä. Jos suhtautuminen viruksiin on tuota, niin ei kannata pysyä ihmisten ilmoilla.

Pelkkä herpes on melkein kaikilla. Ap ei tietenkään erota virusta postilaatikosta, joten parempi pysyä turvassa.

Vierailija
8/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei se tänne tule. Ei se ole tänne ennenkään tullu. Miksi se tänne tulis?

Emmäkään tänne tulis jos olisin virus. 

Joku järki kai se on viruksellaki. Kyl jämpti on niin.

Vierailija
9/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ei kiinalaisille.

Vierailija
10/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rahoilla ei virukset rellestä.

Vierailija
11/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voitti. Ellei jotain uutta lääketieteellistä läpimurtoa tapahdu, tämä on lopputulema. Virus kehittyy ja leviää miten tahtoo, kiertää rokotteet ja väistää immuniteetit. Aiemmin tarttuvuus alkoi jo lähennellä tuhkarokkoa. Mikä lienee nykyisin....?

Vierailija
12/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa se MASKI !!

Vierailija
13/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona voitti. Ellei jotain uutta lääketieteellistä läpimurtoa tapahdu, tämä on lopputulema. Virus kehittyy ja leviää miten tahtoo, kiertää rokotteet ja väistää immuniteetit. Aiemmin tarttuvuus alkoi jo lähennellä tuhkarokkoa. Mikä lienee nykyisin....?

Jep. Ihmiskunta saa opetuksensa.

Vierailija
14/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Kanarialta! 😎

Maskeja ei näy kuin hyvin satunnaisesti.

Vierailija
15/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihmiskunta saa opetuksensa.

Ja se opetus on että

FFP3 rules the world!

Vierailija
16/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on puhelimessa vielä koronavilkku vaikka ei taida enää "toimia". Antaahan se kuitenkin lisäturvaa. Myös vältän kauppoja ja joukoliikennettä aamu kahdeksan jälkeen.

Vierailija
17/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on puhelimessa vielä koronavilkku vaikka ei taida enää "toimia". Antaahan se kuitenkin lisäturvaa. Myös vältän kauppoja ja joukoliikennettä aamu kahdeksan jälkeen.

Minulla on puhelimessa taskulamppusovellus. Antaahan sekin lisäturvaa kun näkee pöpöt. Vältän myös vegaaniravintoloita 24h vuorokaudessa.

Vierailija
18/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on puhelimessa taskulamppusovellus. Antaahan sekin lisäturvaa kun näkee pöpöt. Vältän myös vegaaniravintoloita 24h vuorokaudessa.

Eniten pelottaa punalaputettuja "tuotteita" etsivät köhivät ja rykivät ikäihmiset. Vältän ilta-aikoja marketeissa.

Vierailija
19/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Terveisiä Kanarialta! 😎

Maskeja ei näy kuin hyvin satunnaisesti.

Paitsi että siellä on maskipakko busseissa, apteekeissa, lääkäriasemilla, sairaaloissa...

Vierailija
20/42 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla koronaepidemian lopullista tilinpäätöstä vielä likimainkaan. Tämä nyt on taas vaan yksi episodi. Selvää on, että hyvin pian meillä on variantti, joka ei piittaa vanhan mallin eikä uuden mallin mukaisista rokotteista tuon taivaallista. T-solutkaan eivät mutaatioiden tahdissa mukana pysy ja muutenkin muistijälki koronasta kestää niissä muutaman viikon.

Elinajanodote länsimaissa jatkaa tippumistaan. Mitä muuta tulevaisuus tuo jää nähtäväksi.

Mutta ei huolta: THL seuraa tilannetta jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi