Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vedellä pesu riittää ja joskus hoitoaineella lopuksi. Aloe veraa vois..
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Suurkiitos avusta!
Vierailija kirjoitti:
Ole kuukausi ilman shampoota.
Ja sen jälkeen päänahka yhtä verinen kuin teurastamo
Eikös suola tuhoa hiukset? On olemassa aineita jotka suojaavat hiuksia suolaveden haitoilta
Olen huomannut että mieheni hiukset ovat vahvistuneet, kun olen tarjoillut hänelle joka päivä yhden pussillisen tavallista pakastepinaattia. Myös muita vihanneslaatujakin.Tämä tapa on tullut ,kun on eteisvärinä ja tahtoo veren ohennuslääke viedä veren liian ohueksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös suola tuhoa hiukset? On olemassa aineita jotka suojaavat hiuksia suolaveden haitoilta
Hiukset ovat kuollutta solukkoa, kitiiniä. Eiköhän se hius ole yhtä kuollut, hieroi siihen vähän mitä vaan. Jollain aineilla sen saa kiiltämään, toisilla kiillon pois jne. Mutta sehän on kaikki vaan sen hiuksen meikkaamista kulloisenkin muodin mukaan ja huijaa vain silmää.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Mutta semmoinen tietyn ikäisillä naisilla yleinen lyhyt kananpersetukka ja se värjättynä (itse) oranssinpunaisen sävyyn, näyttää huonoimmalta mahdolliselta.
Älkää värjätkö hiuksia! Luonnollinen väri aina parempi ja muutenkin ne aineet rasittaa hiuksia
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?